
Това е цялата красота като вдигнем предния капак.

Демонтираме кората над и под двигателя, кутията на въздушния филтър, дебитомера, ДЯСНАТА гума и горния капак на ангренажа.


Подпираме с нещо двигателя.

Демонтираме тампона на двигателя.

Заключвам обтегача на пистовия ремък със някакъв инструмент с диаметър 5-6мм и гаечен ключ 16мм, след която го демонтираме. Сваляме и пистовия ремък.


Демонтираме долните капаци на ангренажа с 10мм камак и демферната шайба която е с имбус 6мм.

Докарваме двата вала на оригиналните белези и ги заключваме с инструментите им. Или ги бележим с маркер.


Развиваме обтегача на ангренажа с 13мм камак и демонтираме ремъка.

Това са новите части.

Когато монтирам новите ролки ползвам осигурител за резби (лепило), стягаме паразитната ролка с 25Nm.

Обтяжната ролка се опъва по часовниковата стрелка докато малката стрелка достигне малката цепка и стягаме с 25-28Nm.


Това са инструментите който ползвам за зацепване на този двигател, за по лесното монтиране на ремъка развивам 3те болта на зъбното колело на разпределителния вал, но само когато то е фиксирано с инструмента, после се стягат с 25Nm. След това всичко наобратно както всеки път.


Това е от мен. Поздрави.