Volkswagen sharan 1.9TDI PD AUY - смяна ангренажен ремък

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Потребителски аватар
beseech
VW експерт
VW експерт
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 16:20
Автомобил: Subaru
Двигател: H6
Местоположение: Димитровград
Контакти:

Volkswagen sharan 1.9TDI PD AUY - смяна ангренажен ремък

Мнениеот beseech » Сря 12 юни 2019 6:54


Здравейте днес ще ви покажа смяна на ангренажен ремък на колата описана в заглавието.
Изображение
Това е цялата красота като вдигнем предния капак.
Изображение
Демонтираме кората над и под двигателя, кутията на въздушния филтър, дебитомера, ДЯСНАТА гума и горния капак на ангренажа.
Изображение
Изображение
Подпираме с нещо двигателя.
Изображение
Демонтираме тампона на двигателя.
Изображение
Заключвам обтегача на пистовия ремък със някакъв инструмент с диаметър 5-6мм и гаечен ключ 16мм, след която го демонтираме. Сваляме и пистовия ремък.
Изображение
Изображение
Демонтираме долните капаци на ангренажа с 10мм камак и демферната шайба която е с имбус 6мм.
Изображение
Докарваме двата вала на оригиналните белези и ги заключваме с инструментите им. Или ги бележим с маркер.
Изображение
Изображение
Развиваме обтегача на ангренажа с 13мм камак и демонтираме ремъка.
Изображение
Това са новите части.
Изображение
Когато монтирам новите ролки ползвам осигурител за резби (лепило), стягаме паразитната ролка с 25Nm.
Изображение
Обтяжната ролка се опъва по часовниковата стрелка докато малката стрелка достигне малката цепка и стягаме с 25-28Nm.
Изображение
Изображение
Това са инструментите който ползвам за зацепване на този двигател, за по лесното монтиране на ремъка развивам 3те болта на зъбното колело на разпределителния вал, но само когато то е фиксирано с инструмента, после се стягат с 25Nm. След това всичко наобратно както всеки път.
Изображение
Изображение
Това е от мен. Поздрави.




Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта