На самата свещ трябва да има номер.
Я го напиши тук, да видим какво ще излезе
Проблем с печка на VW Sharan
- samet_1984
- Мнения: 335
- Регистриран на: Съб 15 мар 2014 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с печка на VW Sharan
nakaty написа:Мрежичката е 65 лв. при Петров (линка който колегата по-горе е споменал), а за свещ ми поискаха м/у 120 - 150лв.
Сигурен ли си че свещта не работи?Пробва ли я с мултицет?Ако потича нафта то това гласи че цедката е разкъсана.При опита си да запали печката изобщо ли не дими?Или пък дими но не успява да запали?
- HeyMoPeH
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 10 окт 2011 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана/София
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Хора не четохте ли във форума че само аз ги правя тея печки от шарани галаксита мерцедеси, аудита и всичко на 4 колела имаща печка или дори и да няма а искате да има. Влезте веднъж в някой от сайтовете за да не им правя реклама и напишете ремонт печка и дето има моя телефон 0878 351 927 вижте обявите ми и какво съм написал като информация и ще видите какво мога да правя аз. Успеваемостта ми тази зима е над 50 печки нито една неоправена. Всяка подлежаща на ремонт е между 50лв и 200лв, Като ако искате направо готова печка същата като вашата е от 250лв до 300лв. Давам гаранция! Думата гаранция е най-важна. Ако пък някой няма печка мога да му дам за 400лв пълен комплект Вебасто с всичко за монтаж. Имам таймери дистанционни за 100тина метра имам и такива за 1000м.! а знаете какво е 1км. обхват. Имам всички възможни печки ревизирани и тествани и готови за следващия сезон.
Който се сети да си я оправя сега -50% за ремонта Който не, като дойде зимата ще си плати нормално ако иска да ползва най-голямата екстра в един автомобил.
Пожелавам успех на всички и ако някой има нужда от моите услуги, ще остане доволен, като всеки имал шанса аз да му свърша работа :) Не че си правя реклама но ако на всичките 50тина хора на които съм свършил работа някой не е доволен телефона ми щеше да звъни и денем и нощем и да ме обиждат и т.н. но гледам че си спя спокойно и денем и нощем :) :)
айде още веднъж със здраве на всички колеги и знайте че печката е най-малкия проблем за малкото като мен които знаят какво правят а не се учат на вашата печка, която е адски скъпа като устройство. Дано бях изчерпателен.
Който се сети да си я оправя сега -50% за ремонта Който не, като дойде зимата ще си плати нормално ако иска да ползва най-голямата екстра в един автомобил.
Пожелавам успех на всички и ако някой има нужда от моите услуги, ще остане доволен, като всеки имал шанса аз да му свърша работа :) Не че си правя реклама но ако на всичките 50тина хора на които съм свършил работа някой не е доволен телефона ми щеше да звъни и денем и нощем и да ме обиждат и т.н. но гледам че си спя спокойно и денем и нощем :) :)
айде още веднъж със здраве на всички колеги и знайте че печката е най-малкия проблем за малкото като мен които знаят какво правят а не се учат на вашата печка, която е адски скъпа като устройство. Дано бях изчерпателен.
- HeyMoPeH
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 10 окт 2011 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана/София
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Забравих само да кажа, че хвърлих едно око на мненията на колегите и има 1-2 мнения даващи добри жокери, но имайте впредвид няколко неща:
1.При ремонта на печка трябва специална диагностика за тези отоплители която дава пълна подробна информация за всички датчици в самата печка, Вагкома не е достатъчен!!
2. Хубаво сами ще я разглобите но ще я сглобите ли както когато е събирана за 1-ви път? Има поне 10 тънкости при ремонта на печка!
3. В нея огъна достига температура от 300 до 360градуса по целзи. Ако не сглобите нещо както трябва знаете ли какво става?
4. Печка се слага на кола само когато е преминала поне 10-15 успешни теста на място (свалена от колата) след които успешни теста (на пълни цикли) можете да я слагате.
5. Всяка печка има поне 10 неща които са от адско голямо значение и всеки елемент бягащ с 5-10% от оригиналната стойност я кара да не функционира напълно.
Тестовете на ключовите елементи като свещ, вентилатор на 12в са големи грешки които хората правят, на тях изрично си е написано и гравирано кое на колко максимално волта може да бъде тествано и т.н.
П.П. що се отнася специално до техниката печка за кола било то Eberspacher или Webasto доста хора са имали допир до тях за отремонтиране но съветите и насоките не винаги са в правилната посока. Аз като чета в темата попадам и да доста абсурдни мнения, но важното е че хората се опитват да помогнат! Евала за това, но понякога се получава обратния ефект. Работите с много сериозно нещо и не подценявайте печките, не са играчка!
1.При ремонта на печка трябва специална диагностика за тези отоплители която дава пълна подробна информация за всички датчици в самата печка, Вагкома не е достатъчен!!
2. Хубаво сами ще я разглобите но ще я сглобите ли както когато е събирана за 1-ви път? Има поне 10 тънкости при ремонта на печка!
3. В нея огъна достига температура от 300 до 360градуса по целзи. Ако не сглобите нещо както трябва знаете ли какво става?
4. Печка се слага на кола само когато е преминала поне 10-15 успешни теста на място (свалена от колата) след които успешни теста (на пълни цикли) можете да я слагате.
5. Всяка печка има поне 10 неща които са от адско голямо значение и всеки елемент бягащ с 5-10% от оригиналната стойност я кара да не функционира напълно.
Тестовете на ключовите елементи като свещ, вентилатор на 12в са големи грешки които хората правят, на тях изрично си е написано и гравирано кое на колко максимално волта може да бъде тествано и т.н.
П.П. що се отнася специално до техниката печка за кола било то Eberspacher или Webasto доста хора са имали допир до тях за отремонтиране но съветите и насоките не винаги са в правилната посока. Аз като чета в темата попадам и да доста абсурдни мнения, но важното е че хората се опитват да помогнат! Евала за това, но понякога се получава обратния ефект. Работите с много сериозно нещо и не подценявайте печките, не са играчка!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 03 май 2013 16:26
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Проблем с печка на VW Sharan
След хубаво почистване на горивната камера и смяна на цедката и моята проработи. Удоволствието е пълно. Благодаря за насоките и мненията които сте писали. 

- kiiko
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Привет,днес с помоща от колегата HeyMoPeH най - после и аз имам автономен отоплител вебасто(работещ
).Обаче се появи една спънка-при работеща печка и циркулационна помпа, когато колата е на място на ниски обороти ,параното в багажното духа горещо а това отпред хладно.При подаване на газ или в движение и двете духат горещо,също и когато печката и цир.помпа са спряни.Възможно ли е цир.помпа да е с по голям дебит и за това да се получава така.Някой да има схема на охладителната система на шаран дизел 110 к.с.

- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7914
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Ето инструкция за монтаж на автономен отоплител в Шаран. Има схеми на парното до 1997 и след 1997.
Забележи мястото на електрическата помпа (позиция 2) и т.нар. комбивентил (позиция 1), който вероятно нямаш.
Забележи мястото на електрическата помпа (позиция 2) и т.нар. комбивентил (позиция 1), който вероятно нямаш.
- kiiko
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Благодаря ще го търся този клапан,но ми трябва схема на охладителната система.Трябва ми да видя след като излезе от главата водата къде отива първо и дали се разклонява някъде.Защото при шараните място при двигателя много, та всичко се вижда от първият път.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7914
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Схемата енапърва страница в прикачения фаил. След главата, ако заводски нямаш автономна печка липсва комбивентила, и водата се разделя към двете радиаторчета от тройник Е. Разгледай внимателно схемите!
- kiiko
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Благодаря утре ще разгледам по обстойно.Имах догревател ебер.но не беше автономен.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Проблем с печка на VW Sharan
HeyMoPeH написа:Хора не четохте ли във форума че само аз ги правя тея печки от шарани галаксита мерцедеси, аудита и всичко на 4 колела имаща печка или дори и да няма а искате да има. Влезте веднъж в някой от сайтовете за да не им правя реклама и напишете ремонт печка и дето има моя телефон 0878 351 927 вижте обявите ми и какво съм написал като информация и ще видите какво мога да правя аз. Успеваемостта ми тази зима е над 50 печки нито една неоправена. Всяка подлежаща на ремонт е между 50лв и 200лв, Като ако искате направо готова печка същата като вашата е от 250лв до 300лв. Давам гаранция! Думата гаранция е най-важна. Ако пък някой няма печка мога да му дам за 400лв пълен комплект Вебасто с всичко за монтаж. Имам таймери дистанционни за 100тина метра имам и такива за 1000м.! а знаете какво е 1км. обхват. Имам всички възможни печки ревизирани и тествани и готови за следващия сезон.
Който се сети да си я оправя сега -50% за ремонта Който не, като дойде зимата ще си плати нормално ако иска да ползва най-голямата екстра в един автомобил.
Пожелавам успех на всички и ако някой има нужда от моите услуги, ще остане доволен, като всеки имал шанса аз да му свърша работа :) Не че си правя реклама но ако на всичките 50тина хора на които съм свършил работа някой не е доволен телефона ми щеше да звъни и денем и нощем и да ме обиждат и т.н. но гледам че си спя спокойно и денем и нощем :) :)
айде още веднъж със здраве на всички колеги и знайте че печката е най-малкия проблем за малкото като мен които знаят какво правят а не се учат на вашата печка, която е адски скъпа като устройство. Дано бях изчерпателен.
1. Всеки се учи - ти да не си правил печки на баща ти в ....
2. 50 доволни нищо не значи! Дали спиш спокойно - да питам жена ти?
3. Адски скъпи - 400 лева пълен комплект Вебасто - адски скъп е монтажа ли?
4. 1000 метра казваш - през телефона и на другия край на света да съм пак може да тръгне тая печка - кво ше кажеш
5. Не ти правя антиреклама - просто твоите приказки
Айде със здраве

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 06 апр 2015 19:40
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател: CFFB 2014
Re: Проблем с печка на VW Sharan
здравейте,
Интересува ме за Алхамбра 1997 датчика за паленето на печката, този при чистачките ли е?
Искам да го модифицирам или сменя, че сега пали чак под нулата.
Нямам и комуникация с печката през VAG COM. Знаете ли къде отива кабелчето за комуникация?
Някой знае ли климатроника каква температура показва? Тази в купето или отвън.
Лятото ми показваше над 40 градуса. И сега показва 10 градуса попвече.
Интересува ме за Алхамбра 1997 датчика за паленето на печката, този при чистачките ли е?
Искам да го модифицирам или сменя, че сега пали чак под нулата.
Нямам и комуникация с печката през VAG COM. Знаете ли къде отива кабелчето за комуникация?
Някой знае ли климатроника каква температура показва? Тази в купето или отвън.
Лятото ми показваше над 40 градуса. И сега показва 10 градуса попвече.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7914
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Термошалтера за печката е под лявата чистачка, тая пред шофьора..
Печката няма комуникация с ВАГ ком.
Климатроника показва външната температура и зададената от теб вътрешна.
Печката няма комуникация с ВАГ ком.
Климатроника показва външната температура и зададената от теб вътрешна.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 06 апр 2015 19:40
- Автомобил: VW Passat B7
- Двигател: CFFB 2014
Re: Проблем с печка на VW Sharan
goppa написа:Термошалтера за печката е под лявата чистачка, тая пред шофьора..
Печката няма комуникация с ВАГ ком.
Климатроника показва външната температура и зададената от теб вътрешна.
Благодаря, а датчика на климатроника за външната температура къде се намира?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7914
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с печка на VW Sharan
Зад филтъра на купето.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта