Здравейте,
Значи купихме колата преди около два месеца (2.0 I, бензин, 1996 год, дв. ADY) - в момента на 190000, сменени са всички консумативи, но се появи едно прекъсване по време на движение. Както си върви нормално и започва да претриса, колата губи мощност и като задържиш газта след няколко секунди се оправя, просто се отпушва и си върви нормално. Ако отпуснеш газта и отново подадеш газ в началото поема и след това пак заглъхва. Лошото е че започва да го прави все по - често и по-продължително.
Преди седмица смених всичко - масло, въздушен, бензинов, маслен филтър, свещи. Никакъв ефект. Вчера пробваха да я закачат на стенд и не успяха. Компа не отговарял. Според маистора е възможно да е регулатора за въздуха(след филтъра - каза часовника или нещо такова) или от катализатора. Аз се съмнявам да не е от бензинова помпа или нещо по инжекциона.
Винаги съм карал VW и не бих си купил друа кола, но тази почва да ми лази по нервите. Моля помагайте.
Помощ за VW Sharan
- KingOfPain
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
99г Бензинов шаран 18Т с почти същите синдроми в момента е в бокса.
след постоянно учестяващото се притрисане най-накрая спря.
до момента дебитомер за 270лв и датчик на разпределителния вал.
запали и работи нормално (в сервизен режим) след откачване буксата на дефектиралия дебитомер.
За съжаление има и още нещо, което за момента ни убягва.
след постоянно учестяващото се притрисане най-накрая спря.
до момента дебитомер за 270лв и датчик на разпределителния вал.
запали и работи нормално (в сервизен режим) след откачване буксата на дефектиралия дебитомер.
За съжаление има и още нещо, което за момента ни убягва.
Re: Помощ за VW Sharan
И аз имах подобен проблем, но само на газ оправиха нещо изпарителя не се загрявал достатъчно. След време се появи и на бензин, но не му обърнах внимание и си карах така докато не ми изгоря бензиновата помпа след смяната и колата спря да върви на бензин, а на газ по-добре, но не както трябва. Ходих на диагностика след което смених и ландасондата, но без ефект колата пак не вървеше както трябва. На ниски обороти работеше нестабилно като дизел това само на бензин на гас пак беше по-добре докато не се появи чукането на аванса и на газ и на бензин. Закарах я на дунав пресечката на козлудуй по препорака на приятели чистили са инжекторите пипали са центроивката казаха тъй като колата грешки неотчиотала. Резултата след намесата им е 170лв назад по добра работа на бензин и по лоша на газ като мисля че придрапването го няма но не я настапвам много тъй като аванса продалжава да чука. Страшно приключение с тая кола дайте съвет за аванса от какво може да чука. Забравих колата е шаран 2.0 96г. дано съм ви бил полезен.
- freshenero
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
- Автомобил: Sharan
- Двигател: ADY 2000
- Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил
Re: Помощ за VW Sharan
Много стара тема ,но какво се оказа колегаDani_boy написа:Здравейте,
Значи купихме колата преди около два месеца (2.0 I, бензин, 1996 год, дв. ADY) - в момента на 190000, сменени са всички консумативи, но се появи едно прекъсване по време на движение. Както си върви нормално и започва да претриса, колата губи мощност и като задържиш газта след няколко секунди се оправя, просто се отпушва и си върви нормално. Ако отпуснеш газта и отново подадеш газ в началото поема и след това пак заглъхва. Лошото е че започва да го прави все по - често и по-продължително.
Преди седмица смених всичко - масло, въздушен, бензинов, маслен филтър, свещи. Никакъв ефект. Вчера пробваха да я закачат на стенд и не успяха. Компа не отговарял. Според маистора е възможно да е регулатора за въздуха(след филтъра - каза часовника или нещо такова) или от катализатора. Аз се съмнявам да не е от бензинова помпа или нещо по инжекциона.
Винаги съм карал VW и не бих си купил друа кола, но тази почва да ми лази по нервите. Моля помагайте.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 06 мар 2013 21:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Помощ за VW Sharan
Еииии и при мен същият проблем,това с претрисането,И на газ и на бензин.Моята е автомат 2.0,116кс.някои път мноого трудно набира когато е студена,а като се позагрееее леко се оправя,ама леко.Друг път постоянно го прави при студен и топъл двигател.Сега е карам на бензин защото сложиха добавка за почистване на инжекторите.На газ разхода е 27 литра за 170км
.От Варна съм и ходих на доста сервизи и всичките дигат рамене.Помогнете с някои сервиз.


- tomata
- Мнения: 497
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Помощ за VW Sharan
Здравей колега. Имам същият шаран и преди две седмици същият проблем. Оказа се кабела за свещ на 4 цилиндър. Ако имаш приятел вземи неговите кабели и пробвай.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Помощ за VW Sharan
tomata написа: Ако имаш приятел вземи неговите кабели и пробвай.
А пък кабелите / лулите от свещта/ как лесно се откачат

@stangista007 няма такъв двигател 116 к.с. на бензин има 115 /85 kW ADY до 2000г , АТМ след , без делко.
Колега уточни първо какво си сменил и проверил по автомобила !
-капачка - как е износени ли са щифтовете , има ли нагар, влага
-палец- нагар
-свещи - някога сменяни ли са откак е станала кола ? Разстоянието м/у електродите, централния , ако са 3 полюсни на триъгълник ли е изяден?
-Кабели - има ли синяние вечер , пробиви?
-закачана ли е на тест да се види има ли грешки и кои са те - насока към темепратурен датчик ,сонда - жива ли е ,импулсите какви са
Започни от най-простите- ккапачка, палец,свещи ,кабели , огледай бобината за пукнатини Нищо, че е завряна навътре -с торц се сваля - 2 винта са. Или от познат с VW с по-лесен достъп до бобината може да се пробва как ще се държи, дори и да не се закрепва .
Re: Помощ за VW Sharan
Колега, аз имах същия проблем, но при мен се оказа възможно най-лошото - дроселна клапа на инжекциона. Колата тресеше на бензин, а на газ си вървеше перфектно. Търсих клапа по магазини за части, имаше някакви румънски, дето уж ги правели за Германия, ама накрая реших да не се циганя и си купих от Unitrade- 756 лв.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта