Подаване на ток
- frodoslav
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 1:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: бургас
Подаване на ток
Здравейте съфорумци. Имам запитване и то се отнася за подаване на ток към друга кола. Има ли вероятност да се случи нещо с електрониката на моята(Touran)?
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 16:26
- Автомобил: vw touran
- Двигател: bxe 2007
- Местоположение: България
Re: Подаване на ток
Давай ''ток'' на човека, няма какво да стане стига да не объркате полюсите на акумулаторите. 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Подаване на ток
преди авариралия да върти на стартер ,подавай ток поне 2-3 мин на 1500 обороти за да се повъзбуди спадналия акумулатор. ТЪака се намалява натоварването на твоя алтернатор. Ако потърпевшия е дизел - не подавам ток.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Подаване на ток
Хехе, тия с печките да мрЪт!!!
Не виждам какво може да стане на подаващия, ако не се правят простотии. Една печка, непалена от няколко месеца и с напълно мъртъв акумулатор, запали само на кабели от бензиновия ми голф без да държа 1500 оборота, а на празен ход. Вероятно щеше да запали и без да ми е запалена колата - все пак това е предназанчението на акумулатора.
Стартерът на всяка кола е свързан с кабели за батерията. Дали ще са малко по-дълги и ще идват от друга кола ... все тая. Важното е да са достатъчно дебели и да не се окъсява батерията.

Не виждам какво може да стане на подаващия, ако не се правят простотии. Една печка, непалена от няколко месеца и с напълно мъртъв акумулатор, запали само на кабели от бензиновия ми голф без да държа 1500 оборота, а на празен ход. Вероятно щеше да запали и без да ми е запалена колата - все пак това е предназанчението на акумулатора.
Стартерът на всяка кола е свързан с кабели за батерията. Дали ще са малко по-дълги и ще идват от друга кола ... все тая. Важното е да са достатъчно дебели и да не се окъсява батерията.
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Подаване на ток
Аз не бих подал ток на запален двигател. Гася си колата преди да запали отсрещният.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Подаване на ток
от такава" чудна" печка при мен с изправен акумулатот и алтернатор след подаване на ток съм рсменял диодна плочка на алтернатора. Кабелите ми за подаване на ток обаче бяха истински, 10 кв мм с калайдисани жички , стабилни щипки, кримпвани и калайдисани щипки и кримването покрито с калай.
Със егашните китайски кабели може би няма да има проблем.
След като 1 път съм имал проблем - не искам да имам пак. който както иска да подава ток .Напечка никога повече.
Със егашните китайски кабели може би няма да има проблем.
След като 1 път съм имал проблем - не искам да имам пак. който както иска да подава ток .Напечка никога повече.
- vanesto
- Мнения: 6332
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Подаване на ток
Аз също не давам ток със запален двигател, независимо на дизели или бензин. Когато се занимавах със стартери и алтернатори, най-честата причина за подмяна на диодния блок беше даване на ток, другата честа причина беше миене на двигателя на автомивка.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Подаване на ток
Когато карах чисто нови служебни Ситроени, ни беше изрично забранено (от техническите отговорници на авто парка и от Автомотор) да подаваме ток на други автомобили ! Аз естествено не спазих това, и след 10тина минути докато мотокара ми товареше палетата, буса угасна. Никаква индикация на таблото при даване на контакт...нищо, все едно ток няма. При извозването на буса до Автомотор се установи, че бушона за ABS който беше 80А беше изгорял и леко стопил се... Ние си траехме разбира се, защото това можеше да доведе до лоши последствия, а именно отказ от продължаването на гаранцията от страна на Автомотор....Въпреки всичко те се усъмниха веднагически. Диагностиката ни прецака
. С много разправия от наша страна спасихме положението с последно предупреждение. Та от онзи случай дори с Голфа не съм подавал ток 


Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта