двигател 1,8 бензин или 1,9тд дизел

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: двигател 1,8 бензин или 1,9тд дизел

Мнениеот valsanik » Съб 15 яну 2011 1:28


kokalapich написа:
valsanik написа:
kokalapich написа:Да ама моя е кемпер и товара са ми децата.
Ванка даваи оферта за бензин.

Може ли аз-GTI


Може кажи цена.

Ма, баце ,аз давам само насока :D Оспамихме на човека темата.Извинявам се за което.




Потребителски аватар
kokalapich
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 22:22
Автомобил: VW BUS T-3 westfalia
Двигател: AGG 1980
Местоположение: sofia

Re: двигател 1,8 бензин или 1,9тд дизел

Мнениеот kokalapich » Съб 15 яну 2011 8:54


Да и аз се извинявам.Ванка ако може преместиги в моята тема.Имам си "нов"кемпер.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: двигател 1,8 бензин или 1,9тд дизел

Мнениеот PACH » Съб 15 яну 2011 10:36


kokalapich написа:Да и аз се извинявам.Ванка ако може преместиги в моята тема.Имам си "нов"кемпер.


Нека да си остане тук, все пак коментираме двигателите :)


vasko_fish
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: двигател 1,8 бензин или 1,9тд дизел

Мнениеот vasko_fish » Съб 15 яну 2011 12:28


Аз лично на моя рибо-мобил ще го правя газо дизел на метан . :banana


Потребителски аватар
deko70
Мнения: 32
Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: двигател 1,8 бензин или 1,9тд дизел

Мнениеот deko70 » Нед 16 яну 2011 20:48


Благодаря ви за мненията .В крайна сметка по финансови пречини ще остана на бензинов двигател по всяка вероятност ще е от ауди80 или голф3 1,8 90к.с карбуратор,утре ще отида да видя за пореден пътдо автоморгата за да видим цената остава ли същата и да се деиства най накрая.Просто искам да попитам някой ако е слагал такъв мотор или подобен да сподели с какво се захващам и с какви преправяния ще трябва да се сблъскам,кутията пасва ли или ще трябва фланец за събирането и тампоните от аудито ще ми трябват ли а съединителя и стартера от моя бус ще станат ли.Моля който знае нещо нека пише тук или на лични.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: двигател 1,8 бензин или 1,9тд дизел

Мнениеот PACH » Нед 16 яну 2011 22:25


deko70 написа:Благодаря ви за мненията .В крайна сметка по финансови пречини ще остана на бензинов двигател по всяка вероятност ще е от ауди80 или голф3 1,8 90к.с карбуратор,утре ще отида да видя за пореден пътдо автоморгата за да видим цената остава ли същата и да се деиства най накрая.Просто искам да попитам някой ако е слагал такъв мотор или подобен да сподели с какво се захващам и с какви преправяния ще трябва да се сблъскам,кутията пасва ли или ще трябва фланец за събирането и тампоните от аудито ще ми трябват ли а съединителя и стартера от моя бус ще станат ли.Моля който знае нещо нека пише тук или на лични.


За да ти паснат оригиналните опорни лапи се ползва двигател от Голф или Пасат.На Ауди блока е различен, ако беше прочел внимателно темата за синхро буса, щеше да го знаеш ;)
Пак там пиша че трябва фланец на ск.кутия от дизелов мотор, опорни тръби с гредичките, картер, маховик, стартер, маслена помпа.


Потребителски аватар
deko70
Мнения: 32
Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: двигател 1,8 бензин или 1,9тд дизел

Мнениеот deko70 » Пон 17 яну 2011 8:56


PACH написа:
deko70 написа:Благодаря ви за мненията .В крайна сметка по финансови пречини ще остана на бензинов двигател по всяка вероятност ще е от ауди80 или голф3 1,8 90к.с карбуратор,утре ще отида да видя за пореден пътдо автоморгата за да видим цената остава ли същата и да се деиства най накрая.Просто искам да попитам някой ако е слагал такъв мотор или подобен да сподели с какво се захващам и с какви преправяния ще трябва да се сблъскам,кутията пасва ли или ще трябва фланец за събирането и тампоните от аудито ще ми трябват ли а съединителя и стартера от моя бус ще станат ли.Моля който знае нещо нека пише тук или на лични.


За да ти паснат оригиналните опорни лапи се ползва двигател от Голф или Пасат.На Ауди блока е различен, ако беше прочел внимателно темата за синхро буса, щеше да го знаеш ;)
Пак там пиша че трябва фланец на ск.кутия от дизелов мотор, опорни тръби с гредичките, картер, маховик, стартер, маслена помпа.


Ванка мерси но мислех че това е конкретно само за твоя двигател,фланец си имам, ако оставя мотора прав а не полегнал то трябва ли да се претеснявам за картер и маслена помпа


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: двигател 1,8 бензин или 1,9тд дизел

Мнениеот PACH » Пон 17 яну 2011 12:11


deko70 написа:
PACH написа:
deko70 написа:Благодаря ви за мненията .В крайна сметка по финансови пречини ще остана на бензинов двигател по всяка вероятност ще е от ауди80 или голф3 1,8 90к.с карбуратор,утре ще отида да видя за пореден пътдо автоморгата за да видим цената остава ли същата и да се деиства най накрая.Просто искам да попитам някой ако е слагал такъв мотор или подобен да сподели с какво се захващам и с какви преправяния ще трябва да се сблъскам,кутията пасва ли или ще трябва фланец за събирането и тампоните от аудито ще ми трябват ли а съединителя и стартера от моя бус ще станат ли.Моля който знае нещо нека пише тук или на лични.


За да ти паснат оригиналните опорни лапи се ползва двигател от Голф или Пасат.На Ауди блока е различен, ако беше прочел внимателно темата за синхро буса, щеше да го знаеш ;)
Пак там пиша че трябва фланец на ск.кутия от дизелов мотор, опорни тръби с гредичките, картер, маховик, стартер, маслена помпа.


Ванка мерси но мислех че това е конкретно само за твоя двигател,фланец си имам, ако оставя мотора прав а не полегнал то трябва ли да се претеснявам за картер и маслена помпа


Нем, всички четири-цилиндрови блокове от 1.6 до 2.0 са с еднакви фланци, за закрепяне към ск.кутия.Да го оставиш прав не е добра идея.Картера ти ще е ниско до земята, захващането се преработва изцяло, няма да ти пасне към ск.кутия и ще ти трябва куплиращ фланец, изобщо филм си е.



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта