зацепване на делко vw t3 boxser
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 02 мар 2010 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: omurtag
зацепване на делко vw t3 boxser
как се зацепва делкото на vw t3 boxer за да подаде точно изкра за запалване някакви белези които трябва да сьвпадат за правилното зацепване на делкото и как трябва да се направи за да се получи точно подаване на изкра двигатела които вземах нямаше делко поставих делкото от моя двигател но неможе да запали и на моменти врьща през карбуратора горивна смес ако някой знае нещо моля да помогне предварително БЛАГОДАРЯ
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: зацепване на делко vw t3 boxser
Здравей, ето:
Накратко. Първи цилиндър в горна мъртва точка фаза сгъстяване (двата клапана затворени). Резката на шайбата на коляновия вал да съвпада с мястото където двата картера се събират (втора рисунка). Палеца на делкото както е показано на първата рисунка (към 1 ви цилиндър искра). Това е.
Накратко. Първи цилиндър в горна мъртва точка фаза сгъстяване (двата клапана затворени). Резката на шайбата на коляновия вал да съвпада с мястото където двата картера се събират (втора рисунка). Палеца на делкото както е показано на първата рисунка (към 1 ви цилиндър искра). Това е.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: зацепване на делко vw t3 boxser
Mihailov78 написа:
Накратко. Първи цилиндър в горна мъртва точка фаза сгъстяване (двата клапана затворени). Резката на шайбата на коляновия вал да съвпада с мястото където двата картера се събират (втора рисунка). Палеца на делкото както е показано на първата рисунка (към 1 ви цилиндър искра). Това е.
Имайки и впредвид и, че вътре предавките са червячни и при зацепването оста се завърта и променя полужението си, така, че при изкарана пружина на привода в отвора набиваш нещо, което после лесно да изкараш и се приготвяш за няколко опита...
Обаче, това всичкото е за монтаж на привода на делкото, твоят проблем май е самото делко, то си влиза в привода само в едно полужение, въртейки палеца и с лек натиск на делкото се усеща как зацепва. После трябва да направиш цинтовка на искрата, според белега и да провериш дали я подава на правилния цилиндър, защото делкото може да е обърнато и на 180 гр. и да дава искрата на 3-ти вместо на 1-ви цил. ...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта