Голям проблем с тая тръба. Тече, а никъде по магазините я няма нова.В един магазин ми предложиха доставка до месец срещу...330 лева.
![newsm66 :newsm66](./images/smilies/newsm66.gif)
![no :no](./images/smilies/no.gif)
Проблемът идва от там, че картерът е бил чупен и явно при заваряването са ползвали парчета от друг картер, защото липсва пробка за маслото. На мястото и има заварка. Маслото се източва като се отвие тръбата за обратното масло от турбото към картера.Някъде през годините това вероятно е довело до деформиране на конуса на тая тръба откъм турбото или на някакви повре3ди по гъвкавата и част, защото от там тече масло. Като пиша "тече", го разбирайте като доста сериозен теч, дори на угасена кола. При движение, когато има налягане там, вероятно тече два пъти повече.Минал съм 700-800 км откакто е при мен буса,а като гледам нивото на маслото...липсата наближава литър. От максимум слезе почти на минимума (по пръчката) за тия километри. Където спра, отзад остават петна. Че ново няма да го намеря това, вече се примирих. Втора употреба...ще е на 30 години.
По разни сайтове гледах-слагат медна тръба, на която правят 2 витки, колкото да поема вибрациите. Другаде я правят с парче маркуч. Явно тая специфична за JX мотора част навсякъде е проблемна. Някой борил ли е подобен проблем, да подскаже решение, че нещата там изглеждат така:
![Изображение](http://s18.postimg.org/83ui3t3yh/20150901_165020.jpg)