Т3 воден боксер проблем с аксиалния луфт

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
kgb53
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VRATZA

Т3 воден боксер проблем с аксиалния луфт

Мнениеот kgb53 » Пет 04 ное 2011 18:45


снабдих се с двигател 1,9 воден боксер модел след 1986 год. Проблема е в осовия-аксиален луфт на коляновия вал.Въпроса ми е: Трябва ли да цепим двигателя за да подлагам шайби на колен.вала




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Т3 воден боксер проблем с аксиалния луфт

Мнениеот BuGmaN » Чет 10 ное 2011 12:10


Практиката ми казва, че аксиалният ти луфт идва по-скоро от блока и лагерът, отколкото от пластинките, които, всъщност можеш да смениш и като свалиш маховикът...
Опитай да мръднеш радиалмо маховикът спрямо блокът, ако успееш, значи си за цепене...


kgb53
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VRATZA

Re: Т3 воден боксер проблем с аксиалния луфт

Мнениеот kgb53 » Пет 11 ное 2011 18:14


благодарско за информацията,несъм забелязъл радиален луфт но ще провера в понеделник ще пиша.


kgb53
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VRATZA

Re: Т3 воден боксер проблем с аксиалния луфт

Мнениеот kgb53 » Вто 15 ное 2011 14:32


направих проверка,радиален луфт-няма.BuGmaN,аз ти благодаря .Почвам ремонт.



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта