Т3 воден боксер проблем с аксиалния луфт
Т3 воден боксер проблем с аксиалния луфт
снабдих се с двигател 1,9 воден боксер модел след 1986 год. Проблема е в осовия-аксиален луфт на коляновия вал.Въпроса ми е: Трябва ли да цепим двигателя за да подлагам шайби на колен.вала
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Т3 воден боксер проблем с аксиалния луфт
Практиката ми казва, че аксиалният ти луфт идва по-скоро от блока и лагерът, отколкото от пластинките, които, всъщност можеш да смениш и като свалиш маховикът...
Опитай да мръднеш радиалмо маховикът спрямо блокът, ако успееш, значи си за цепене...
Опитай да мръднеш радиалмо маховикът спрямо блокът, ако успееш, значи си за цепене...
Re: Т3 воден боксер проблем с аксиалния луфт
благодарско за информацията,несъм забелязъл радиален луфт но ще провера в понеделник ще пиша.
Re: Т3 воден боксер проблем с аксиалния луфт
направих проверка,радиален луфт-няма.BuGmaN,аз ти благодаря .Почвам ремонт.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта