Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусовете.

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусовете.

Мнениеот BURKAN » Пон 20 май 2013 21:10


Понеже наскоро чичо Продавалник ми изпрати една Webasto. Та въпроса ми е? Къде сте разположили печките за отопление на купето на буса. Интересува ме най-вече Т3 и къде според вас е най-оптимално. Виждал съм под задната седалка, и зад предната дясна седалка. Изключвам варианта за печка, която е извън буса (под буса) Нека и колегите с Т4, Т5 да коментират за тяхните печки. :beer




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот PACH » Пон 20 май 2013 21:22


Аз съм за под задната седалка, колко киловатова е печката ? На мултито ми е 3.2 кв. и след 2-3 минути работа направо не се диша от жега в буса.


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот BURKAN » Пон 20 май 2013 21:39


Печката е 1.7kw. 23w духа като змей! Представям си 3 kw. Сега ми изпадна и една Eberspächer 3 kw но е бензин. Иначе, аз си купих и газова печка и доста и го мислих мястото. За мен на газ е най добре, но проблема е, че трябва да се намери място на бутилката и на печката.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот Чудомир » Пон 20 май 2013 22:34


Аз съм склонен да взема една бензинова, така че ако има излишни комплекти, давайте насам


Потребителски аватар
musuibie
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
Автомобил: gotin
Двигател: chugunen glava - aluminieva
Местоположение: У нас
Контакти:

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот musuibie » Вто 21 май 2013 17:46


Разменям бензинова за дизелова. Всъщност две и половина бензинови за хубава дизелова :biggrin


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот PACH » Вто 21 май 2013 19:17


За какво са ви тези дизелови бре, разменям дизелова за газова :)


BURKAN
Вечен БАН
Мнения: 723
Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот BURKAN » Вто 21 май 2013 20:05


PACH написа:За какво са ви тези дизелови бре, разменям дизелова за газова :)


:th_up :th_up :th_up

Надявам се не се майтапиш!

Аз съм за газова и то най-обикновена от каравана. Имам и двете и се чудя дали да не ги инсталирам и двете. :eek и тогава ще преценя кЪ ще е по добре. Но с една газова от каравана можеш да караш колкото си искаш, стига да има газ. В моя случай не се иска и ток. Все още го мисля. Но от друга страна, дизеловата само щракаш копчето и е лято при минус колко си ще.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот Yaro » Вто 21 май 2013 20:32


BURKAN написа:... Но от друга страна, дизеловата само щракаш копчето и е лято при минус колко си ще.
С нафтата в България при минус колко си ще, понякога има и неприятни изненади с дизеловите печки. Като изключим това, нямат други реални недостатъци.


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот pepi3196 » Вто 21 май 2013 21:43


Yaro написа:
BURKAN написа:... Но от друга страна, дизеловата само щракаш копчето и е лято при минус колко си ще.
С нафтата в България при минус колко си ще, понякога има и неприятни изненади с дизеловите печки. Като изключим това, нямат други реални недостатъци.


Няма проблем с БГ нафтата :11 ЗимЪска слагам 10% бензинче от ефтиното :drunk


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот PACH » Сря 22 май 2013 0:09


Борка не се майтапя, намеря ли си газова ще продам дизеловата.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот Yaro » Сря 22 май 2013 8:21


PACH написа:Борка не се майтапя, намеря ли си газова ще продам дизеловата.

Дайте малко информация за тези газови печки, звучи много интересно. :)


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 694
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот levonik » Сря 22 май 2013 13:33


Здравейте! Моля, дайте повече инфо за тези печки! Споделете опита си, защото това наистина е ценно дори и само като информация за размисъл и избор.


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот DA@KA » Сря 22 май 2013 16:49


Лично моето мнение е ,че печката трябва да работи с горивото на автомобила, за да не се налага да монтираш друг резервар и да следиш горивото в него.Естествено говоря от опит :th_up Дизеловите и бензинови печки са много хубави,имат само един недостатък...след събор всички които са нощували около теб те мразят :newsm66 и помнят :mhihi За газовите нямам коментар.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот PACH » Сря 22 май 2013 16:56


Слагам газова печка макар че топли по-слабо заради ниската консумация на енергия. Така си спестявам нуждата от втори акумулатор. Недостатъка е че трябва да се занимавам с пълнене на бутилки газ и да им мисля място. Дизеловата топли уникално, зимата отиваш на ски и в купето можеш да сушиш ски екипа и да ходиш по бански :mrgreen смуче си нафта от резервоара, но заради помпичката консумацията на енергия е по-висока и е необходим втори акумулатор, който да я захранва специално. Ако сте само с един, може да се окаже че сутринта не може да запалите :banghead
Всеки сам избира кое го устройва повече.

Мише, за резервоарите си много прав.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове

Мнениеот Yaro » Сря 22 май 2013 17:33


PACH написа:... Дизеловата топли уникално, зимата отиваш на ски и в купето можеш да сушиш ски екипа и да ходиш по бански :mrgreen смуче си нафта от резервоара, но заради помпичката консумацията на енергия е по-висока и е необходим втори акумулатор, който да я захранва специално. Ако сте само с един, може да се окаже че сутринта не може да запалите :banghead ...


Не знам какъв е акумулатора при Т3/Т4, но би трябвало да е издържи за една нощ. :)

На първия ми джип преди много години (Defender 110) имах монтирана суха Eberspacher (която я пазя до момента :) ). Зимата през деня въобще не я гасях (Дифендъра почти няма парно) и много пъти съм я оставял и за през нощта, особено когато сме били по планините с него.

Както писах и по-горе и тази и Вебасто-то са много добри печки, но не са за нашите нафти, когато температурата падне под нула. Който си е играл с дизелови печки на ниски температури, знае за какво говоря...



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта