Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусовете.
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусовете.
Понеже наскоро чичо Продавалник ми изпрати една Webasto. Та въпроса ми е? Къде сте разположили печките за отопление на купето на буса. Интересува ме най-вече Т3 и къде според вас е най-оптимално. Виждал съм под задната седалка, и зад предната дясна седалка. Изключвам варианта за печка, която е извън буса (под буса) Нека и колегите с Т4, Т5 да коментират за тяхните печки.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
Аз съм за под задната седалка, колко киловатова е печката ? На мултито ми е 3.2 кв. и след 2-3 минути работа направо не се диша от жега в буса.
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
Печката е 1.7kw. 23w духа като змей! Представям си 3 kw. Сега ми изпадна и една Eberspächer 3 kw но е бензин. Иначе, аз си купих и газова печка и доста и го мислих мястото. За мен на газ е най добре, но проблема е, че трябва да се намери място на бутилката и на печката.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
Аз съм склонен да взема една бензинова, така че ако има излишни комплекти, давайте насам
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
Разменям бензинова за дизелова. Всъщност две и половина бензинови за хубава дизелова
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
За какво са ви тези дизелови бре, разменям дизелова за газова :)
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
PACH написа:За какво са ви тези дизелови бре, разменям дизелова за газова :)
Надявам се не се майтапиш!
Аз съм за газова и то най-обикновена от каравана. Имам и двете и се чудя дали да не ги инсталирам и двете. и тогава ще преценя кЪ ще е по добре. Но с една газова от каравана можеш да караш колкото си искаш, стига да има газ. В моя случай не се иска и ток. Все още го мисля. Но от друга страна, дизеловата само щракаш копчето и е лято при минус колко си ще.
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
С нафтата в България при минус колко си ще, понякога има и неприятни изненади с дизеловите печки. Като изключим това, нямат други реални недостатъци.BURKAN написа:... Но от друга страна, дизеловата само щракаш копчето и е лято при минус колко си ще.
- pepi3196
- Мнения: 364
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
- Автомобил: T3 Karavel
- Двигател: T3 1987
- Местоположение: София
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
Yaro написа:С нафтата в България при минус колко си ще, понякога има и неприятни изненади с дизеловите печки. Като изключим това, нямат други реални недостатъци.BURKAN написа:... Но от друга страна, дизеловата само щракаш копчето и е лято при минус колко си ще.
Няма проблем с БГ нафтата ЗимЪска слагам 10% бензинче от ефтиното
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
Борка не се майтапя, намеря ли си газова ще продам дизеловата.
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
PACH написа:Борка не се майтапя, намеря ли си газова ще продам дизеловата.
Дайте малко информация за тези газови печки, звучи много интересно. :)
- levonik
- Мнения: 694
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
Здравейте! Моля, дайте повече инфо за тези печки! Споделете опита си, защото това наистина е ценно дори и само като информация за размисъл и избор.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
Лично моето мнение е ,че печката трябва да работи с горивото на автомобила, за да не се налага да монтираш друг резервар и да следиш горивото в него.Естествено говоря от опит Дизеловите и бензинови печки са много хубави,имат само един недостатък...след събор всички които са нощували около теб те мразят и помнят За газовите нямам коментар.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
Слагам газова печка макар че топли по-слабо заради ниската консумация на енергия. Така си спестявам нуждата от втори акумулатор. Недостатъка е че трябва да се занимавам с пълнене на бутилки газ и да им мисля място. Дизеловата топли уникално, зимата отиваш на ски и в купето можеш да сушиш ски екипа и да ходиш по бански смуче си нафта от резервоара, но заради помпичката консумацията на енергия е по-висока и е необходим втори акумулатор, който да я захранва специално. Ако сте само с един, може да се окаже че сутринта не може да запалите
Всеки сам избира кое го устройва повече.
Мише, за резервоарите си много прав.
Всеки сам избира кое го устройва повече.
Мише, за резервоарите си много прав.
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Re: Сухи отоплителни печки и тяхното местоположение в бусове
PACH написа:... Дизеловата топли уникално, зимата отиваш на ски и в купето можеш да сушиш ски екипа и да ходиш по бански смуче си нафта от резервоара, но заради помпичката консумацията на енергия е по-висока и е необходим втори акумулатор, който да я захранва специално. Ако сте само с един, може да се окаже че сутринта не може да запалите ...
Не знам какъв е акумулатора при Т3/Т4, но би трябвало да е издържи за една нощ. :)
На първия ми джип преди много години (Defender 110) имах монтирана суха Eberspacher (която я пазя до момента :) ). Зимата през деня въобще не я гасях (Дифендъра почти няма парно) и много пъти съм я оставял и за през нощта, особено когато сме били по планините с него.
Както писах и по-горе и тази и Вебасто-то са много добри печки, но не са за нашите нафти, когато температурата падне под нула. Който си е играл с дизелови печки на ниски температури, знае за какво говоря...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта