Мдаа... ние сменяхме на френд, с АФН мотор на Голф 3 монтиран на мястото на 88 коньов Т4 ( ТДИ без кулер).Бяхме намерили цял донор Г3 с много читав мотор от Германия Много работа беше , то не беше лапи, картер от чист 1.9 ( от бусче), капака на клапаните- там имаше пак някаква уйдурма , маркучи , ауспуха и той едни чупки , не пасна и мястото на турбото , подивяхме , рязахме част от ламарината отзад ,че пречеше ,после едно бомбе заваряхме.Наложи се и компа от Голфа да вземем,ел. клапани , пускахме кабели ...Стана колата , очаквахме обаче повече от динамиката

не се усещаха на бусчето тия 110 коня по-така от един 102 коньов оригинален

, не се сещам нещо по таблото да е имало промени, не съм сигурен , но мисля -не ( все пак беше оригинален ТДИ)

имаше един момент липсвах от страната и авера се оправяше сам

. С няколко думи - мина месец докато я подкара ,голям филм ,нерви и пари !! Но беше мн важно ,че имахме пълен донор за целта и квото ни трябваше- от Гуфи

. За съжаление ( или за радост

) вече е с ноФ бус - Т4 с дълга база пак , но с 102 коньов ТДИ - оргинален , най-правилното решение

. Стария "замина" в Румъния, повече не ще да чуе за такива трансплантации

. Обажда ми се преди две седмици ( в момента живее и работи в Германия ) намерил е и един бус яко отъркалян Т4 151 кондака , мисли да вземе тиквата му комплект, турбото, ГНП-ето, компота с ключовете, кулера и пътища , някоя и друга дребна карантия ( всички ел.клапани и сензори

не е прост нашия човек

) и е решил да турне ,каквото трябва на неговия си бяс , че да стане и той по-мащен , че пак куцал по баирите с платформата

умаля му за отр. време
П.п. Отклоних се мн. в приказки

по темата- може би е по-лесно с АХУ мотор ,че е с другото турбо и там няма да има май рязане и наместване като при АФН

но пак лапа, разпробиване с по-голям болт за лапата, картер, ауспуха - и там ще има "направи сам" , маркучи , табло ( не съм сигурен за него - но почти

) комп, карантии ....нямаш ли донор като нас - жална ти майка

Успех ти желая , но моя съвет - друг бус с желания мотор е най-добре

не знаеш с какво се захващаш
