смяна на двигател 2.4д на 2.5тди на Каравелле 1995г.

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9011
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: смяна на двигател 2.4д на 2.5тди на Каравелле 1995г.

Мнениеот samo_pechka » Съб 30 ное 2013 12:03


Мдаа... ние сменяхме на френд, с АФН мотор на Голф 3 монтиран на мястото на 88 коньов Т4 ( ТДИ без кулер).Бяхме намерили цял донор Г3 с много читав мотор от Германия Много работа беше , то не беше лапи, картер от чист 1.9 ( от бусче), капака на клапаните- там имаше пак някаква уйдурма , маркучи , ауспуха и той едни чупки , не пасна и мястото на турбото , подивяхме , рязахме част от ламарината отзад ,че пречеше ,после едно бомбе заваряхме.Наложи се и компа от Голфа да вземем,ел. клапани , пускахме кабели ...Стана колата , очаквахме обаче повече от динамиката :redface не се усещаха на бусчето тия 110 коня по-така от един 102 коньов оригинален :redface , не се сещам нещо по таблото да е имало промени, не съм сигурен , но мисля -не ( все пак беше оригинален ТДИ) :redface имаше един момент липсвах от страната и авера се оправяше сам :mhihi . С няколко думи - мина месец докато я подкара ,голям филм ,нерви и пари !! Но беше мн важно ,че имахме пълен донор за целта и квото ни трябваше- от Гуфи :icon_lol . За съжаление ( или за радост :icon_lol ) вече е с ноФ бус - Т4 с дълга база пак , но с 102 коньов ТДИ - оргинален , най-правилното решение :icon_lol . Стария "замина" в Румъния, повече не ще да чуе за такива трансплантации :mhihi . Обажда ми се преди две седмици ( в момента живее и работи в Германия ) намерил е и един бус яко отъркалян Т4 151 кондака , мисли да вземе тиквата му комплект, турбото, ГНП-ето, компота с ключовете, кулера и пътища , някоя и друга дребна карантия ( всички ел.клапани и сензори :cool не е прост нашия човек :icon_lol ) и е решил да турне ,каквото трябва на неговия си бяс , че да стане и той по-мащен , че пак куцал по баирите с платформата :Mr Green Fun умаля му за отр. време :mhihi
П.п. Отклоних се мн. в приказки :redface по темата- може би е по-лесно с АХУ мотор ,че е с другото турбо и там няма да има май рязане и наместване като при АФН :rolleyes но пак лапа, разпробиване с по-голям болт за лапата, картер, ауспуха - и там ще има "направи сам" , маркучи , табло ( не съм сигурен за него - но почти :c020 ) комп, карантии ....нямаш ли донор като нас - жална ти майка :wink Успех ти желая , но моя съвет - друг бус с желания мотор е най-добре :th_up не знаеш с какво се захващаш :mhihi




Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: смяна на двигател 2.4д на 2.5тди на Каравелле 1995г.

Мнениеот avtohit77 » Съб 30 ное 2013 16:58


Не чупи мерака на мераклийте :beer ,че малко останаха :no


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9011
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: смяна на двигател 2.4д на 2.5тди на Каравелле 1995г.

Мнениеот samo_pechka » Съб 30 ное 2013 18:27


:icon_lol Няма лошо , да не казвам лаф голям , ако ми се наложи на мен да го правя , ще е само ако е 4х4 ,накичен от-до и с перфектно купе ,още по-добре ако е някой кемпер Вестфалия с твърд покрив :cool скромен съм а :biggrin тогава бих се фанал наново на това хоро :beer Инак-не :th_up


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: смяна на двигател 2.4д на 2.5тди на Каравелле 1995г.

Мнениеот avtohit77 » Съб 30 ное 2013 20:18


samo_pechka написа::icon_lol Няма лошо , да не казвам лаф голям , ако ми се наложи на мен да го правя , ще е само ако е 4х4 ,накичен от-до и с перфектно купе ,още по-добре ако е някой кемпер Вестфалия с твърд покрив :cool скромен съм а :biggrin тогава бих се фанал наново на това хоро :beer Инак-не :th_up


Така но трябва да се пробва от всичко има неща които стават от раз има неща които искат смятане :beer


Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: смяна на двигател 2.4д на 2.5тди на Каравелле 1995г.

Мнениеот sasho_yamaha » Нед 01 дек 2013 2:14


Освен тия дето ти си ги описал 151 коня мотора има разлика и в буталата и блока от 102.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9011
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: смяна на двигател 2.4д на 2.5тди на Каравелле 1995г.

Мнениеот samo_pechka » Нед 01 дек 2013 9:35


Със сигурност ли е това ? Идеята е да се сменят турбото , кулера ( няма да е оригинален най-вероятно , че онзи бил съсипан),помпата, дюзите и компа с кабелаците ( съответно и сензорите ) :rolleyes вече ако се налага и блок с буталата ...тя стана дълга ..и скъпа :stumm А за таблото ? Дали ще има екшън и там :redface
П.п. преди малко говорихме , вече е доста поразколебан ...май ще търси компромисен вариант със смяна на чип и дюзи :smile Още онази трансплантация му държи влага :Mr Green Fun в никакъв случай не ще същия филм номер две :mhihi


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: смяна на двигател 2.4д на 2.5тди на Каравелле 1995г.

Мнениеот DA@KA » Нед 01 дек 2013 16:19


Продава тоя и си купува 150коня и си кара.Трудно ще накара 102 коня да литне изнасилена работа според мен.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: смяна на двигател 2.4д на 2.5тди на Каравелле 1995г.

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 01 дек 2013 16:58


Братушките казват, че три версии на 2,5 ТДИ прахосмукачката, идват с едни и същи бутала според ЕТКА-та. Там переделки бол.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта