Смяна на двигател.

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот avtohit77 » Чет 21 юни 2012 22:40


На среща съм щом е за VW bus :beer




Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Смяна на двигател

Мнениеот avtohit77 » Съб 21 юли 2012 6:12


Колега темата май не и е мястото тук но според мен от Лада Нива 1.7 ще стане карбуратора :beer


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 21 юли 2012 12:27


Аз доколкото знам от самарата е Солекс карбуратора, но според мен трябва да се види какъв хода на буталото, и да е възможно по-близък до самаровия, работния обем също. За да може да стане работата с минимум переделки....


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Смяна на двигател

Мнениеот muns61 » Съб 21 юли 2012 15:09


На бензин, или на газ ще караш?


renault 1.7
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 25 дек 2011 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот renault 1.7 » Вто 08 яну 2013 11:01


за много години живи и много здрави.та по мойта тема не за тия карбуратори.от известно време се появи един лко дразнещ за мен проблем.при продължително каране с около 120км за период около 10-15 мин не иска да ми предключва от 5-а на 4-та скорост.натискам съединителя бутам лоста а той си седи като заварен,подавам междинна газ натискам 2-пъти съединителя и тогава става номера да се превключи.имах съмнение в горнаа помпа смених я същата раота,след това сложих по-голяма разлика няма.от долна помпа съединител не е понеже не ми губи течност.при потегяне 1-ва също много трудно влиза,карвам на 2-ра и тогава връщам на 1-ва и се получават нещата.въпроса ми е възможно ли е да от синхронизатори или от нещо друго.всеки майстор ми обяснява всякви варианти.буса е 4х4 демек кутията май-се различава от обикновените заради кардана.а забравих да спомена масло на кутията е сменено.мерси предварително.


Потребителски аватар
avtohit77
Мнения: 1292
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
Местоположение: Плевен-Елхово

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот avtohit77 » Вто 08 яну 2013 18:22


Здр. Кутията вътрешно си е като другите нищо че,е 4х4 но-ти си имаш проблеми със синхронизаторите.


Потребителски аватар
Bobito
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 21 мар 2011 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот Bobito » Вто 08 яну 2013 20:26


Здравей колега, по въпроса за смяна на предавките, проблема е точно в синхронизаторите. Това лято имах същия проблем с моята кутия, бяха пукнати два синхронизатора и един счупен на три. Проблемните бяха на 3, 4 и 5 предавка, също и една счупена пружина на съединителя.


renault 1.7
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 25 дек 2011 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот renault 1.7 » Нед 13 яну 2013 14:16


ок,мерси за насоките.ще ги видим да ли е от тях.


renault 1.7
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 25 дек 2011 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот renault 1.7 » Вто 19 фев 2013 19:42


1 ? имам към вас. :biggrin бусчето е 4х4 и до касетофона има една ръчка и една схемичка на кола.когато дръпна ръчката на схемата светва задния мост демек е зацепен.въпроса ми е до каква максимална скорост мога да карам така,понеже аз си го обяснявам така:някъде си закъсал включваш 4х4-то,излизаш си на път,магистрала и след това го изключваш.ако го има някъде писано,обсъждано сложете линк към темата да я разгледам.


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот pepi3196 » Вто 19 фев 2013 21:31


renault 1.7 написа:1 ? имам към вас. :biggrin бусчето е 4х4 и до касетофона има една ръчка и една схемичка на кола.когато дръпна ръчката на схемата светва задния мост демек е зацепен.въпроса ми е до каква максимална скорост мога да карам така,понеже аз си го обяснявам така:някъде си закъсал включваш 4х4-то,излизаш си на път,магистрала и след това го изключваш.ако го има някъде писано,обсъждано сложете линк към темата да я разгледам.


Ръчката дето казваш е блокаж на задния диф,и се ползва инцидентно метър два да те извади от калта,ако караш така с малко завойчета следващата ти тема ще е за скорости и няма да е много приятна финансово :scare3


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот BUS1988 » Вто 19 фев 2013 21:43


Това лосче не включва 4х4, което се включва автоматично когато се налага, а както кажа много точно колегата блокажа на задния диференциал.
С включен блокаж НЕ се завива на твърда повърхност защото рискуваш да счупиш нещо по веригата на задвижването.
Използва се само като се налага за много малко, когато едната гума на задния ос е на въждух и се върти и в следстие на това другата гума е спряна.


renault 1.7
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 25 дек 2011 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот renault 1.7 » Сря 20 фев 2013 13:45


да разбирам,че когато не е включен блокажа автомобила си е само с предно?


Потребителски аватар
BUS1988
Мнения: 680
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: THESSALONIKI-GREECE

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот BUS1988 » Сря 20 фев 2013 14:19


renault 1.7 написа:да разбирам,че когато не е включен блокажа автомобила си е само с предно?


Не колега, както писах преди 4х4 се включва автоматично и няма нищо общо с блокажа


renault 1.7
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 25 дек 2011 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот renault 1.7 » Чет 21 фев 2013 11:47


добре бе кога ми 4х4 колата и кога не?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9016
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Смяна на двигател.

Мнениеот samo_pechka » Чет 21 фев 2013 13:36


Колега,почети малко за визкокуплунг/муфа в раздела Syncro & 4motion .Има изписано камара :exclaim При теб "двойното" никога не се изключва ! Просто при превъртане на предни колела , се предава ,чрез визкомуфа, движение към задния мост! Погледни теми за Голф 2/3 синкро и ще ти стане ясно ! Там е същото ,като при теб (принципа) .



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта