Здравейте колеги, от днес съм съсобственик на един Т4 Транспортен, товарен, бяло и синьо Нов член
-
alman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Нов член
Здравейте колеги, от днес съм съсобственик на един Т4 Транспортен, товарен, бяло и синьо - avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Нов член
Честито колега за бусчето
.Ръчките за мигачите и чистачките стават от всички VW но от Пасат 2 са едно кам едно.ЗА таблото него пръскай с ништо.Като го извадиш отдясната страна като го обърнеш има един тример за преобразуване на тока,той е с 3 крачета одебеляваш ги със пялника за по-добра връска и всичко трябва да тръгне.
Оборотомер за Т4 зор но от пасат 2 дизел битрябвало да се намери.Пак добре дошъл и със здраве да си го караш
.
.Ръчките за мигачите и чистачките стават от всички VW но от Пасат 2 са едно кам едно.ЗА таблото него пръскай с ништо.Като го извадиш отдясната страна като го обърнеш има един тример за преобразуване на тока,той е с 3 крачета одебеляваш ги със пялника за по-добра връска и всичко трябва да тръгне.
Оборотомер за Т4 зор но от пасат 2 дизел битрябвало да се намери.Пак добре дошъл и със здраве да си го караш
.- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Нов член
Унификацията при Т4 е с пасат Б3 до 96-та, и с пасат Б4 след 96-та. Сигнал за оборотомера се взима от клема D+ или W на генератора в зависимост от производителя му. За стабилизатора на 10V в таблото с приборите сме писали и в друга тема. Ако перепайката не помогне, смяна с нов. Ако буса върви тежко, и е стоял дълго време най-добре е да се направи ревизия на спирачките на 4-те колела, да се провери дали не задържа някой спирачен цилиндър, и жилата на ръчната дали се движат добре и се връщат напълно докрай. По принцип буса има ниско съпротивление в ходовата част и в трансмисията, и би трябвало да върви леко по инерция въпреки теглото си. Погледни заводската лепенка, за да видиш какъв точно е движока, скоростите и тн. Преди да го подкараш редовно е добре да му се направи колкото се може по-пълна ревизия, за да има по-малко проблеми в последствие. Опитай да разбереш кога за последно му е сменян агренажния ремък, или по-добре направо го смени. Каквото друго неясно има, поразрови се из форума, писали сме много теми, ако там не намериш, тогава питай тук. Буса, когато е в добра кондиция е здрав като танк, и перка безпроблемно дълго време, но все пак си иска наглеждане и поддръжка навреме. Успех и късмет

-
alman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Нов член
Мерси, мерси колеги, днес се занимавах с него. Първо ходих да закачам кората защото, трябваше да се откача отдолу да видели номера на двг. в КАТ. После като хванах един контактен спрей, първо ключа за мигачите - тръгна сега работи перфектно. После, не работеше пръскалката на чистачките, пак спрей, пръскане и буксата на моторчето и о, чудо тръгна
Не можах да се справя с плафона в кабината. Мерих с мултицет въобще не идва ток до там, свалях ключетата на вратите раздвижвах пръсках, ама нъц. След това се заех с бушоните, един по един вадене почистване защото бяха яко окислили, пръскане на въпросния спрей в гнездата и нещата се пораздвижиха. Да попитам, капака на бушоните има един квадратен отвор, който при мен явно му лисва закопчалката, дайте идея какво да сложа там да се закопчава? Ремъци и масло ще сменям другата седмица. В КАТ казаха че някакъв тампон трябвало да се смени от ляво, защото се местел целия носач
Другото, което е трябва да сменя маншоните на полуоските и от двете страни, но това не е нерешим проблем. Поздрави и ще пиша как се развиват нещата. Като цяло ме кефи бусчето, надявам се да е читав мотора- не пуши не духа, като го закарам в сервиза ще кажат. Дали да не сменя и маслото на скоростите?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Нов член
Няма да е лошо при всички положения. Тампон отляво отпред или отляво отзад? Снимай фабричната лепенка. В сервиза кажи да измерят компресията, и ако могат и налягането на маслото при различни обороти.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Нов член
Дай снимки да го видим! 

-
alman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Нов член
Отпред е тампона. Сетих се да питам и друго, ключът за светлините има една зелена лампичка. При запален двигател или иначе казано на контакт при първо положение светват габарити и въпросната зелена лампичка, при второ положение светват светлините и зеленото загасва.
Не виждам логиката! При изгасен бус зеленото свети и в двете положения, като ако е на положение включени светлини остават само габаритите, така ли трабва да е?
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Нов член
Да така е и ако ключA е в положение на фарове ,когато въртиш да запалиш светят само габаритите.Така е на всеки VW.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Нов член
Отпред са два, най-добре ги смени и двата, за да не се получи най-нефективния начин на ремонт

- buji
- Мнения: 100
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 13:44
- Автомобил:
- Двигател: AXB
- Местоположение: София- 0877309799
Re: Нов член
добре дошъл във групата на vw, безавариино шофиране .!- Vlado carata
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Нов член
Здравейте аз сам нов член във форума, но се познаваме аз сам Владо с Wv carata от Добрич 
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Нов член
Vlado carata написа:Здравейте аз сам нов член във форума, но се познаваме аз сам Владо с Wv carata от Добрич
Наснимай буса и го пусни в представяне на нашите бусове
-
alman
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 15:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Нов член
Така, значи буса вече е обслужен. Нови гуми Марангони - зимни по 140лв с ДДС Масло и всички филтри сменени. Смених маншони на полуоските, долни шарнири двата ангренажни ремъци, водна помпа, 2та аксесоарни ремъци, накладки предни, ролка на ангренажа. От маншоните надолу описаното ми струваше 500лв с ДДС - мисля, че е добре.
Сега проблем ми е бравата на страничната врата- счупена е и я отварям с мъка и мамата. Продават ли се някъде нови или да търся от морга. Другото е , че пепелника ми е счупен
, смешно е , но не знаете в какъв филм влизам, като си запаля цигара. Слагам го на седалката, разсейвам се да си тръсна, пазя да не изгоря тапицерията...
Търсих , по моргите, оказва се, че не става от всяко VW. Майстора, като свалихме кората отдолу, видя, че тече някаква ел. водна помпа - леко сълзи. Мога ли да намеря такава? И клаксона още не мога да го оправя - ток до сирената идва, чистих клемите и сега когато е студено свири, като постопли само пука леко. Дайте идея
Търсих , по моргите, оказва се, че не става от всяко VW. Майстора, като свалихме кората отдолу, видя, че тече някаква ел. водна помпа - леко сълзи. Мога ли да намеря такава? И клаксона още не мога да го оправя - ток до сирената идва, чистих клемите и сега когато е студено свири, като постопли само пука леко. Дайте идея- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Нов член
Тази ел.водна помпа, е циркулационна помпа, и работи от четириконтактния датчник за водата, като се включва лятото в големите жеги, след като е загасен и топъл движока. Това се прави с цел, да не се спука главата от локално прегряване. Нова не знам, колко струва, утре ще погледна за номер по ЕТКА. От моргите не се знае в какво състояние ще намериш...
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Нов член
Помпата по спомен е 80лв.в Ауто+.А снимки ще има ли? 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта
