T4 - слаби места

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
brum
Мнения: 3167
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: T4 - слаби места

Мнениеот brum » Нед 01 мар 2020 23:04


Ръжда съм правил и няма да повторя. Една Витара 91ви набор мина процес на реставрация (не точно кърпене) и бяха наляти прилични пари. По тоя път отказвам да мина пак. Някак си предпочитам да правя ходова част, трансмисия и окачване пред купе и салон.

Под по-сносни пари нямам в предвид по-евтини. Имам в предвид, че предлагат повече за парите си.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 17312
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: T4 - слаби места

Мнениеот stefan4o » Пон 02 мар 2020 6:58


Ръждата можеш само да я забавиш, отложиш във времето.


brum
Мнения: 3167
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: T4 - слаби места

Мнениеот brum » Пон 02 мар 2020 9:55


Точно. Но ако купето е поцинковано имаш доста повече време преди да я мислиш.


brum
Мнения: 3167
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: T4 - слаби места

Мнениеот brum » Пет 11 дек 2020 10:55


Гледах един пребоядисан Т4 synchro 2.5 бензин с ръжда на две места:
1) На улея по която се плъзга задната врата. Имаше отлепена и мека боя на едно място. Т.е. каквото и да е правено там не е направено добре.
2) Под купето към задната броня където има една греда точно преди бронята. Иначе по самото дъно няма, но изглежда като да е скоро правен.

Каран е в Австрия, но изглежда да не е правен крайно зле. Кит има евентуално по задните вежди (слоят над метала е 0.8мм според уреда дето ползвам). По роговете нямаше следи от ръжда. По покрива имаше следи от градушка, но по другите детайли нямаше. Притеснява ме, че е стоял много време - няма акумулатор даже.

Та въпроса ми е тези две места колко са проблемни за правене? И има ли читави майстори на които мога да се доверя, че нещо не откривам такива през познати.

Липсва му и стойката за резервната гума. Тя лесна ли е за откриване?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7559
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: T4 - слаби места

Мнениеот samo_pechka » Пет 11 дек 2020 12:26


Не бих се занимавал с него . Кой знае колко други неща ще излезнат за поправяне.
За мен купето е най-важният фактор. То не е ли добре... почвам да бегам бате.
Ако трябва да избирам нещо м/у скапано купе , но с " железен" мотор Т4 и м/у Т5 с добро купе и екстри , но с 2.5 пд мотор. Бих избрал второто, Т5-ицата . Мотора се прави кадърно, особено хванат навреме. Бях качвал наскоро един сервиз как се справя с болежките по мотора. Преработват цилиндрите с втулки и набиват гривни в главата, там дето се подбиват леглата на дюзите.


brum
Мнения: 3167
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: T4 - слаби места

Мнениеот brum » Пет 11 дек 2020 16:59


И аз на там почвам да клоня. Ама майсторите за такива операции в България са кът. То като цяло са кът хората дето знаят за какво става дума в тоя мотор и туй ми е притеснението...



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост