Ръжда съм правил и няма да повторя. Една Витара 91ви набор мина процес на реставрация (не точно кърпене) и бяха наляти прилични пари. По тоя път отказвам да мина пак. Някак си предпочитам да правя ходова част, трансмисия и окачване пред купе и салон.
Под по-сносни пари нямам в предвид по-евтини. Имам в предвид, че предлагат повече за парите си.
T4 - слаби места
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: T4 - слаби места
Ръждата можеш само да я забавиш, отложиш във времето.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
Точно. Но ако купето е поцинковано имаш доста повече време преди да я мислиш.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
Гледах един пребоядисан Т4 synchro 2.5 бензин с ръжда на две места:
1) На улея по която се плъзга задната врата. Имаше отлепена и мека боя на едно място. Т.е. каквото и да е правено там не е направено добре.
2) Под купето към задната броня където има една греда точно преди бронята. Иначе по самото дъно няма, но изглежда като да е скоро правен.
Каран е в Австрия, но изглежда да не е правен крайно зле. Кит има евентуално по задните вежди (слоят над метала е 0.8мм според уреда дето ползвам). По роговете нямаше следи от ръжда. По покрива имаше следи от градушка, но по другите детайли нямаше. Притеснява ме, че е стоял много време - няма акумулатор даже.
Та въпроса ми е тези две места колко са проблемни за правене? И има ли читави майстори на които мога да се доверя, че нещо не откривам такива през познати.
Липсва му и стойката за резервната гума. Тя лесна ли е за откриване?
1) На улея по която се плъзга задната врата. Имаше отлепена и мека боя на едно място. Т.е. каквото и да е правено там не е направено добре.
2) Под купето към задната броня където има една греда точно преди бронята. Иначе по самото дъно няма, но изглежда като да е скоро правен.
Каран е в Австрия, но изглежда да не е правен крайно зле. Кит има евентуално по задните вежди (слоят над метала е 0.8мм според уреда дето ползвам). По роговете нямаше следи от ръжда. По покрива имаше следи от градушка, но по другите детайли нямаше. Притеснява ме, че е стоял много време - няма акумулатор даже.
Та въпроса ми е тези две места колко са проблемни за правене? И има ли читави майстори на които мога да се доверя, че нещо не откривам такива през познати.
Липсва му и стойката за резервната гума. Тя лесна ли е за откриване?
- samo_pechka
- Мнения: 8455
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: T4 - слаби места
Не бих се занимавал с него . Кой знае колко други неща ще излезнат за поправяне.
За мен купето е най-важният фактор. То не е ли добре... почвам да бегам бате.
Ако трябва да избирам нещо м/у скапано купе , но с " железен" мотор Т4 и м/у Т5 с добро купе и екстри , но с 2.5 пд мотор. Бих избрал второто, Т5-ицата . Мотора се прави кадърно, особено хванат навреме. Бях качвал наскоро един сервиз как се справя с болежките по мотора. Преработват цилиндрите с втулки и набиват гривни в главата, там дето се подбиват леглата на дюзите.
За мен купето е най-важният фактор. То не е ли добре... почвам да бегам бате.
Ако трябва да избирам нещо м/у скапано купе , но с " железен" мотор Т4 и м/у Т5 с добро купе и екстри , но с 2.5 пд мотор. Бих избрал второто, Т5-ицата . Мотора се прави кадърно, особено хванат навреме. Бях качвал наскоро един сервиз как се справя с болежките по мотора. Преработват цилиндрите с втулки и набиват гривни в главата, там дето се подбиват леглата на дюзите.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
И аз на там почвам да клоня. Ама майсторите за такива операции в България са кът. То като цяло са кът хората дето знаят за какво става дума в тоя мотор и туй ми е притеснението...
- vwt4ahy
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 31 окт 2021 16:08
- Автомобил: VW CARAVELLE
- Двигател: AHY 2001
- Местоположение: Велинград
Re: T4 - слаби места
SlaviRedTeam написа:На първия въпрос - не 8 м3 трудно се охлаждат, на пътниците и е топло на теб ти е студено.
На втория двигател еднакъв разликата е в дюзите ( 0,184 срещу 0,216 ) и турбина с променлива геометрия.
Тези 150 коня трудно се намират, а и за парите който и искат предлагат по - малко от Т5.
Имам Т4 151к.с.и смея да твърдя,че на пръв поглед предлага по малко от Т5 но във времето се оказва,че Т4 дава по малко проблеми и е доста по здрав върви до 200км/ч мотора е с код AHY и код на кутията DQR.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта