Ръжда съм правил и няма да повторя. Една Витара 91ви набор мина процес на реставрация (не точно кърпене) и бяха наляти прилични пари. По тоя път отказвам да мина пак. Някак си предпочитам да правя ходова част, трансмисия и окачване пред купе и салон.
Под по-сносни пари нямам в предвид по-евтини. Имам в предвид, че предлагат повече за парите си.
T4 - слаби места
- stefan4o
- Мнения: 17320
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: T4 - слаби места
Ръждата можеш само да я забавиш, отложиш във времето.
-
- Мнения: 3167
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
Точно. Но ако купето е поцинковано имаш доста повече време преди да я мислиш.
-
- Мнения: 3167
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
Гледах един пребоядисан Т4 synchro 2.5 бензин с ръжда на две места:
1) На улея по която се плъзга задната врата. Имаше отлепена и мека боя на едно място. Т.е. каквото и да е правено там не е направено добре.
2) Под купето към задната броня където има една греда точно преди бронята. Иначе по самото дъно няма, но изглежда като да е скоро правен.
Каран е в Австрия, но изглежда да не е правен крайно зле. Кит има евентуално по задните вежди (слоят над метала е 0.8мм според уреда дето ползвам). По роговете нямаше следи от ръжда. По покрива имаше следи от градушка, но по другите детайли нямаше. Притеснява ме, че е стоял много време - няма акумулатор даже.
Та въпроса ми е тези две места колко са проблемни за правене? И има ли читави майстори на които мога да се доверя, че нещо не откривам такива през познати.
Липсва му и стойката за резервната гума. Тя лесна ли е за откриване?
1) На улея по която се плъзга задната врата. Имаше отлепена и мека боя на едно място. Т.е. каквото и да е правено там не е направено добре.
2) Под купето към задната броня където има една греда точно преди бронята. Иначе по самото дъно няма, но изглежда като да е скоро правен.
Каран е в Австрия, но изглежда да не е правен крайно зле. Кит има евентуално по задните вежди (слоят над метала е 0.8мм според уреда дето ползвам). По роговете нямаше следи от ръжда. По покрива имаше следи от градушка, но по другите детайли нямаше. Притеснява ме, че е стоял много време - няма акумулатор даже.
Та въпроса ми е тези две места колко са проблемни за правене? И има ли читави майстори на които мога да се доверя, че нещо не откривам такива през познати.
Липсва му и стойката за резервната гума. Тя лесна ли е за откриване?
- samo_pechka
- Мнения: 7558
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: yamaha drag star 1100
- Двигател: V-twin 2002
Re: T4 - слаби места
Не бих се занимавал с него . Кой знае колко други неща ще излезнат за поправяне.
За мен купето е най-важният фактор. То не е ли добре... почвам да бегам бате.
Ако трябва да избирам нещо м/у скапано купе , но с " железен" мотор Т4 и м/у Т5 с добро купе и екстри , но с 2.5 пд мотор. Бих избрал второто, Т5-ицата . Мотора се прави кадърно, особено хванат навреме. Бях качвал наскоро един сервиз как се справя с болежките по мотора. Преработват цилиндрите с втулки и набиват гривни в главата, там дето се подбиват леглата на дюзите.
За мен купето е най-важният фактор. То не е ли добре... почвам да бегам бате.
Ако трябва да избирам нещо м/у скапано купе , но с " железен" мотор Т4 и м/у Т5 с добро купе и екстри , но с 2.5 пд мотор. Бих избрал второто, Т5-ицата . Мотора се прави кадърно, особено хванат навреме. Бях качвал наскоро един сервиз как се справя с болежките по мотора. Преработват цилиндрите с втулки и набиват гривни в главата, там дето се подбиват леглата на дюзите.
-
- Мнения: 3167
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: T4 - слаби места
И аз на там почвам да клоня. Ама майсторите за такива операции в България са кът. То като цяло са кът хората дето знаят за какво става дума в тоя мотор и туй ми е притеснението...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта