Спортно или нормално окачване?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Спортно или нормално окачване?

Мнениеот Даскала™ » Пон 28 яну 2008 0:00


Значи за единден намерих две Тройки на които собствениците искат да направим бартер за нормално окачване,а те да ми дадат спортното.....
Чувам,че било полезно за камъни в бъбреците - разбивало ги :roll:
Толкова ли е зле спортното окачване да попитам и наистина ли усеща всяка неравност по пътя осезаемо?
Чудя се кво да правя,кажете :roll:
преместена
mod edit: group®




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пон 28 яну 2008 0:06


наистина с спортно окачване започва да друса яко.....ако гониш само стойка мисля че ако отрежеш 1 навивка на пружините трябва да е по добре а и пак ще вози меко докато при спортното колата ще е много стегната и отзад качиш ли 3 човека и при почти всяка дупка/легнал полицай опира колкото и да заобикаляш........


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 28 яну 2008 0:12


Даскале,доколкото разбирам от въпроса ти-има оферта някой да ти даде ползваното му спортно окачване,за твоето,стандартно,ползвано-чист бартер???
Познаваш ли хората???Да не е оферта"набутвакис"....
Все пак окачването е важна част от колата...Експерименти с 2ра употреба са малко....хм...рисковани!!!Твоето поне си го знаеш,а винаги когато имаш кинти(особено сега след голямото увеличение на заплатите в бранша)можеш да предприемеш такъв ъпгреид....голфа така или иначе не вози меко!А за стабилноста-с твоя двигател дали ще взимаш завоите с 60 или с 80 -кво значение има?


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 28 яну 2008 0:13


Как ше опира :evil:
Аз съм чул,че спортното е по-скъпо от нормалното,а то излиза,че било по-кофти :roll:
Едното е с газови,другото с маслени амортесьори - кое е за предпочитане :roll:
И защо да друда като всичко му е наред :shock


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 28 яну 2008 0:16


chy написа:Даскале,доколкото разбирам от въпроса ти-има оферта някой да ти даде ползваното му спортно окачване,за твоето,стандартно,ползвано-чист бартер???
Познаваш ли хората???Да не е оферта"набутвакис"....

Абсолютно :!:
И двата собственика плачат от спортното и не го крият!
Здраво е,но много "мъчи" и останали без бъбреци и двамата(деееба тея бъбреци :evil: )
А иначе за завоите и със 100 се налага понякога....
Ми аз се качих на единия Голф и много стегнато и прилично вози,е...верно,че беше на равен път........ама ми хареса.....


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пон 28 яну 2008 0:18


по принцип спортното окачване може и да е високо като нормалното....но защо тогава се води спортно....ами защото е стегнато и хода на амортесьора е по малък защото пружината е "по-твърда" :idea:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 28 яну 2008 0:23


За VR6 задъжително спортно окачване... в останалите случаи - според човека, ако си рисков състезател, обичаш да даваш газ по завоите и често ти се налага да караш с висока скорост - тогава спортно, ако ти е по-важно колата да вози меко и плавно и нямаш намерение да влизаш "с вратите" по завоите - карай с нормалното... с него и по-малко ще ти се амортизират тампоните по окачването. Със спортното сменям на макферсоните почти на 6 месеца тампоните :twisted:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 28 яну 2008 0:30


Значи-от опит с моята ти казвам...с газени е в пъти по-добре!!!!
Но не това е разликата!
Напиши в гугъл Coilover-те това е гадта!!!!
Газените амортесьори са двойнодействащи...аз на моята съм с такива отзад...не можеш я помръдна,кат я натискаш!!Но това далеч не е спортно окачване!
Маслените кат нови са добри-по-плавни са от газените...но бързо се сдухват(предните са такива при мен-сега се люлее на неравност)15к км минах-все едно нямам амортисьори...
При газените кат минаваш на скорост "легналия полицай"-чуваш само "туп-туп",а при маслените...-правиш шибидах на колата!!!Но това е при нормалните амортесьори и пружини....
Кола със спортно окачване съм карал само една-Хонда-91г.(ръбата)...дупки,мупки-няма грижи,няма люлеене...твърда возия,ама сигурна!Чувството е все едно да си залепен за пътя-няма поклащане,няма занасяне...при 160км/ч
гъзарията се заплаща...по един или друг начин...За мойта спортното окачване на Билщайн B12 струваше над 900кинта....отказах се,нали разбираш :idea: :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 28 яну 2008 0:32


Мусурски даскала даже не е чувал как звучи вр6
той просто чул че спортното е по скъпо и за това чист партер си му е далавера без да има значение как вози

даскале с 2 думи .. ако няма да влизаш в завой с над 120 .. спортното не ти трябва
в тази кола си караш жената и детето (май имаше ама не съм сигурен) има ли смисъл докато ги возиш по пернишките улици да се чувстват неконфортно
според мен не
няма смисъл...


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Пон 28 яну 2008 0:33


musura написа:За VR6 задъжително спортно окачване... в останалите случаи - според човека, ако си рисков състезател, обичаш да даваш газ по завоите и често ти се налага да караш с висока скорост - тогава спортно, ако ти е по-важно колата да вози меко и плавно и нямаш намерение да влизаш "с вратите" по завоите - карай с нормалното... с него и по-малко ще ти се амортизират тампоните по окачването. Със спортното сменям на макферсоните почти на 6 месеца тампоните :twisted:
:да: братчеда на третото заварване на картера, смени спортното окачване :lol: то си е супер, но не е за БГ пътищата


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 28 яну 2008 0:35


Аз искам да има визия и стабилност,не ме интересува комфортлайна :twisted:
Демек спортно,а :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 28 яну 2008 0:36


Даскала™ написа:Аз искам да има визия и стабилност,не ме интересува комфортлайна :twisted:
Демек спортно,а :roll:


да.. ;) ама с това което имаш под капака.. най-много да не стигнеш скороста при която получаваш стабилност :lol:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 28 яну 2008 0:37


Визия и стабилност = спортно :wink:

Иначе е добре да се провери какво ти предлагат... да не е някое спортно окачване, ама било спортно преди 12-13 години като го слагали в Германия или Италия :idea: То верно, че са по-здрави от нормалните, ама не са вечни :wink:


G60

Мнениеот G60 » Пон 28 яну 2008 0:38


Tочно :idea: това е твоето окачване заеби я тая возия. Дъ пауър ис нафинк уидаут кънтрол :lol: както обичат да казват Пирели :wink:


Потребителски аватар
Biser
Мнения: 95
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Biser » Пон 28 яну 2008 0:46


Някой да иска бартер спортно за нормално окачване на Голф 4? (Аз съм с нормалното :))



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта