Грешка в климатроника

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Грешка в климатроника

Мнениеот drakano » Сря 16 яну 2008 15:34


Тествах си климатроника за грешки и ми изписва в ляво 444 а в дясно 00.
Доколкото разбрах 444 е в 16-на система в двоична е 1092 и означава:
"Convertible top open position switch- F171" - какво се има в предвид???
Като цъкам "+" и "-" на климатроника няма други грешки.




Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Чет 17 яну 2008 13:35


моя модел е по-стар,но нищо аз имах и аз проблеми с тези климатроници.Изписваше ми разни грешки.Като отидох в Русе на сервиз и попитах човека за тези грешки , той ми каза да не обръщам внимание на това.Като провери с тестера на лап топа му излезе коренно различно от това,което показва климатроника като грешка.Та мисълта ми е отиди някъде и виж там какво могат да ти кажат,но ти си преценяваш.
Успех ! :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 17 яну 2008 16:58


Аз не съм имал случай да излезе грешка,която да не е вярна на климатроника.От голямо значение е дали е насаждан допълнително или си е оригиналния на VW (Valeo всъшност).НАсаждат както огиринални така и разни други дето са доста по-различни от заводските и там вече незнам как седи въпроса с грешките.
В случая на колегата едва ли е насаждан климатроника в предвид колата и годините и и шанса грешката да е точна е доста голям.
Успех!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 17 яну 2008 19:15


На по-старите климатроници (като моя) кода 4444 означава че няма грешки. Когато има, излизат грешките, а след последната с + излиза 0000, когато няма излиза 4444 и нищо не става с + и -. Да не би при теб да няма грешка всъшност, от какъв зор ще слагат да показва в HEX, пък в ръководството ще са описали в десетична, няма логика някак си.

Поздрави.


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пет 18 яну 2008 12:06


Ясно, мислех си за нещо такова защото други грешки няма. А иначе не знам какъв е климатроника но си е фабричен. Колата е 97 год. и не знам кои са новите и стари климатроници.Иначе благодарско на всички отговорили.


Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Пет 18 яну 2008 16:42


И моя си е фабричен,но майсторът така ми каза.Като проверявах за послден път и на мене ми злиза 4444 :) Това е добре


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Съб 19 яну 2008 1:13


извинявам се, че ползвам чужда тема, ама някой да знае, кога климатроника започва да духа топло :веднага , след малко или като позагрее колата


Потребителски аватар
Vladko_1
Мнения: 227
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот Vladko_1 » Съб 19 яну 2008 13:13


Трябва да позагрее малко


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 20 яну 2008 0:03


Топлото го взема на същия принцип като на тези с обикновеното парно, т.е. като загрее двигателя и антифриза стопли радиаторчето на парното, не участва фреона ако това си мислиш.


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kirhadj » Нед 20 яну 2008 11:19


благодаря за отговорите...


Потребителски аватар
kiiko
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

Мнениеот kiiko » Пон 28 яну 2008 12:10


само като се дигне температурата на дисплея ли трябва да почне да духа топло или има и нещо друго


Потребителски аватар
kiiko
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

Мнениеот kiiko » Пон 28 яну 2008 12:10


само като се дигне температурата на дисплея ли трябва да почне да духа топло или има и нещо друго


Потребителски аватар
paralesko
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paralesko » Пон 28 яну 2008 13:52


при мен духа топло преди да се мръдне стрелката на таблото но трябва да поработи малко да загрее все пак :) за да има топло


Потребителски аватар
drakano
Мнения: 225
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:15
Автомобил: S6 2.2TQ ABT
Двигател: AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drakano » Пон 28 яну 2008 16:15


Пичове трябва да минат десетина минутки за да почне да духа как си трябва.Не е лесно да седиш по цели нощи през зимата на "-" градуси и после некой да те изръчка:).


vankis
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 6:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vankis » Пон 28 яну 2008 16:19


някои може ли да ми каже как се тества климатроника



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Sdelan и 48 госта