
дизелов агрегат 1,9 -90 к.с.
дизелов агрегат 1,9 -90 к.с.
Изкажете мнения за агрегата.На мен ми трябва ,защото сме хвърлили око на Октавия 1 с този двигател за един роднина.Предварително благодаря. 

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Незнам дали е дрън или мрън,но си е факт.
В момента покарвам и на майка ми Сеатчето понякога,което е с AGR двигател и въпеки че с това леко купе е пъргавичък,на моменти ме изнервя.Усеща се всеки седнал човек като пътник.А на такава Октавия съм ве возил,познат има такава като такси и е мудна няма какво да се лъжем.А и от 90к.с. до 110к.с. разлика в поддръжката няма,разхода е със смешна разлика а вървенето е с предимство за 110 к.с.,особено ако на него се сложи чип.Само данъка е по-висок на 110.Разлика осезаема има вече с помпа-дюза двигателите откъм поддръжка и претенции за горивото.
Затова че това дрън дрън си го запази за себе си колега.
В момента покарвам и на майка ми Сеатчето понякога,което е с AGR двигател и въпеки че с това леко купе е пъргавичък,на моменти ме изнервя.Усеща се всеки седнал човек като пътник.А на такава Октавия съм ве возил,познат има такава като такси и е мудна няма какво да се лъжем.А и от 90к.с. до 110к.с. разлика в поддръжката няма,разхода е със смешна разлика а вървенето е с предимство за 110 к.с.,особено ако на него се сложи чип.Само данъка е по-висок на 110.Разлика осезаема има вече с помпа-дюза двигателите откъм поддръжка и претенции за горивото.
Затова че това дрън дрън си го запази за себе си колега.
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
anger написа:propparo ела да те повозя на Бората да видиш колко е куца.
По темата: 90 к. с. си е прекрасен двигател, стига да не си състезател.
няма какво да се возя,по-горе съм писал че от време на време и карам такъв и то на далеч по-леко купе.
Не става въпрос за състезатели и максимални скорости както някои се опитват да изкарат нещата.Става въпрос и за сигурност при изпреварвания,гъвкавост на двигателя и т.н.Няма какво да заблуждавате колегата че на кола тежаща 1300 kg и стигат 90 коня,било то и дизелови.А и изтъквам че дали ще поддържа 90 или 110 к.с. няма разлика освен данъка.Не виждам защо да се стеснява кръга до 90 к.с. версията,ако излезе читава 110-ка.
А и някои други пък се стремят да убедят че след чип става 110 к.с.,е да ама разликата не е само софтуерна,има и доста други.Като вървене доближава 110к.с. но това далеч не е всичко.И аз съм ползвал чип на Brezel на А4 TDI 90к.с. и съм оставал доволен,но съм го ползвал главно при изпреварвания,с мисълта че моментно понася това натоварване,но не и за постоянно каране на макс.
http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?group=1692
- angel71
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Съгласен съм с теб и моя Пасатор е с 90 кончета ,но останах приятно изненадан като видях как тичатStivi написа:Не е въпроса дали са 90 или 110 кончета,по-важното е всичките да са там и да теглят добре така че ако колата е читава това с конете да не те бърка изобщо !

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 58 госта