За панела на парното

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
komisar
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

За панела на парното

Мнениеот komisar » Нед 27 яну 2008 11:04


Здравейте колеги. От няколко месеца имам Пасат 96г. и още се чудя на означението на лявата врътка на парното- тази за степените на вентилатора. Степените са ясни, разбира се, но квадратчето какво означзва? И ако е за изключен вентилатор- защо е на толкова голямо разстояние от позиция 1? Сега като преместя копчето в ляво от единицата вентилатора не работи. Трябва ли да въртя чак до означеното квадратче? А как се включва режима на рециркулация?
Нямам климатик, ако има значение за въпроса ми.

http://store1.data.bg/didoriginal/Pictures/Other/Passat.Heating.jpg




Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: За панела на парното

Мнениеот Lisho » Нед 27 яну 2008 11:50


komisar написа:Здравейте колеги. От няколко месеца имам Пасат 96г. и още се чудя на означението на лявата врътка на парното- тази за степените на вентилатора. Степените са ясни, разбира се, но квадратчето какво означзва? И ако е за изключен вентилатор- защо е на толкова голямо разстояние от позиция 1? Сега като преместя копчето в ляво от единицата вентилатора не работи. Трябва ли да въртя чак до означеното квадратче? А как се включва режима на рециркулация?
Нямам климатик, ако има значение за въпроса ми.

http://store1.data.bg/didoriginal/Pictures/Other/Passat.Heating.jpg

При мен когато е на положение между 0 и 1 вентилатора се върти едва-едва забележимо. Почти невъзможно е да се усети разлика в циркулацията на въздуха когато е по близко до 0 (нулата), но все пак има някакво въртене на вентилатора.

Успех


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Нед 27 яну 2008 12:54


Като е на нула ти затвяря притока на външен въздух, т.е. ако караш в тунел или някой пушещ много автобус това е спасението. Като въртиш надясно започва да се отваря клапата и започва да влиза въздух от скороста на автомобила без вентилатор, той се включва чак на 1.


Потребителски аватар
komisar
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот komisar » Нед 27 яну 2008 13:01


Тоест- ако съм на нула, ще спра въздуха от вън, но също така и вентилатора? :( Забелязал съм, че понякога влизайки в тунел стъклата се изпотяват обилно. Точно тогава има голяма нужда от вентилатора... но не е истина как вони в тунел след някой дърт камион! :x


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Нед 27 яну 2008 14:19


Точно така колега, при теб няма начин да ти работи вентилатора и същевременно да ти е спрян притока на въздух от вън.Това го могат само коли с климатик или климатроник и наистина е много полезна екстра но уви не всички я имат.


asenko
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Баня

Мнениеот asenko » Пон 28 яну 2008 20:06


scruc написа:Точно така колега, при теб няма начин да ти работи вентилатора и същевременно да ти е спрян притока на въздух от вън.Това го могат само коли с климатик или климатроник и наистина е много полезна екстра но уви не всички я имат.

добре бе колега.не се заяждам ама ми кажи, моята като е с климатик, защо няма начин да се спира притука на въздух отвън при работещ вентилатор :?: иначе логиката ти е правилна.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта