Спортно или нормално окачване?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 28 яну 2008 0:48


Biser написа:Някой да иска бартер спортно за нормално окачване на Голф 4? (Аз съм с нормалното :))


и аз и аз :) за голф 2/3 ;) моето е като лодка вози като мадършип :lol:




Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 28 яну 2008 1:17


Карам жълто кони -30 мм с жълти Х&Р пружини. Конито е с регулируема степен на твърдост. По добро от това окачване за мене няма! Дупките не ги осеща, колата е стабилна, не е твърдо но не е и меко. Ако ти дават кони взимай!


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пон 28 яну 2008 9:25


Аз бях със спортно окачване H&R и го смених, адски гадно е .
Ще усещаш всеки "спящ полицай", как стърже дъното на колата, щи ти паднат всички бъбреци, ще се съобразяваш с товара в колата/ колко да натовариш/ и т.н.
Визията почти не се губи, стабилноста също :wink:
Аз лично не съм фен на спортното окачване :wink:

П.С.
Ако все пак се решиш да направиш бартера, виж амортесьорите, обикновенно изпускат много бързо :!: :wink: / от личен опит ти го казвам /


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 28 яну 2008 10:01


petko5 написа: Ако все пак се решиш да направиш бартера, виж амортесьорите, обикновенно изпускат много бързо :!: :wink: / от личен опит ти го казвам /

Как да ги проверя :roll:


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Пон 28 яну 2008 10:17


Две дини под една мишница не може. Или избираш комфор или стабилност и по-добра визия. Аз лично съм за спортното. Друг е въпроса за какво ползваш колата... Макар, че в Перник е фрашкано с дупки и неравности.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пон 28 яну 2008 10:33


На разглобено полужение трябва да се движат много бавно с много усилие.Огледай го и за леки омазнявания.Ако е читаво окачването не вози толкова зле както казват някой.Вози зле като няма амортисьори -изпуснали.Тогава е подобно като на обикновен амортисьор се сложи червена пружина.


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пон 28 яну 2008 11:02


Даскала™ написа:
petko5 написа: Ако все пак се решиш да направиш бартера, виж амортесьорите, обикновенно изпускат много бързо :!: :wink: / от личен опит ти го казвам /

Как да ги проверя :roll:


Ако отвън са омаслени, почти е сигурно че са заминали, но най сигурно е да се свалят и тогава да се проверят.
След като свалиш амортесьорите, дърпаш пръчката на амортесьора и трябва да остане в отворено положение, почне ли да пада, значи е заминал или амортесьора е менте.


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Мнениеот hosetovw » Пон 28 яну 2008 11:37


Даскала™ написа:Аз искам да има визия и стабилност,не ме интересува комфортлайна :twisted:
Демек спортно,а :roll:



... :да: ... ти си ... :ahoy


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Мнениеот suggar » Пон 28 яну 2008 23:23


А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пон 28 яну 2008 23:38


Vizor написа:да.. ;) ама с това което имаш под капака.. най-много да не стигнеш скороста при която получаваш стабилност :lol:


я кажи коя е скоростта при която получаваш стабилност :dontknow: :lool да знам там да си карам че да съм стабилен :lol:




petko5 написа:Аз бях със спортно окачване H&R и го смених, адски гадно е .
Ще усещаш всеки "спящ полицай", как стърже дъното на колата, щи ти паднат всички бъбреци, ще се съобразяваш с товара в колата/ колко да натовариш/ и т.н.
Визията почти не се губи, стабилноста също :wink:
Аз лично не съм фен на спортното окачване :wink:

П.С.
Ако все пак се решиш да направиш бартера, виж амортесьорите, обикновенно изпускат много бързо :!: :wink: / от личен опит ти го казвам /


Колега легналите полицаи са сложени за да се намали при тях , и целта им е да ги усетиш с идеята другия път като ги видиш да намалиш . За товаренето не съм съгласен . Моята я товаря (стабилно) кляка 1.5см и не мърда на долу колкото и да увеличавам товара (имам си разбира се някаква вместимост)


Даскале слагай спортното , после няма да ти се карат лодки :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 28 яну 2008 23:50


alpine написа:
Vizor написа:да.. ;) ама с това което имаш под капака.. най-много да не стигнеш скороста при която получаваш стабилност :lol:


я кажи коя е скоростта при която получаваш стабилност :dontknow: :lool да знам там да си карам че да съм стабилен :lol:



много добре знаеш че нямах това в предвид но щом ти е толкова смешно ще ти обясня

ами.. той повече от 100 с абу-то трудно ще направи .. и ме съмнява с това абу (мисля че беше) да е със страхотно спортен дух и да търси голямата стабилност това имах в предвид

Последна промяна от Vizor на Вто 29 яну 2008 0:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Пон 28 яну 2008 23:50


suggar написа:А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???


Ако мога и аз да се вместя в темата.. :wink: Аз съм с оригиналните амортисьори и оригиналните пружини ама отпред съм като "off road" автомобил.. :evil: Та и аз като колегата искам само да я смъкна надолу, само визия! Как да стане това? С цветни (червени, жълти, зелени и т.н.) пружини явно няма да стане, щото така ми отидеха бъбреците, не за друго ми колата си я карам ежедневно.. Изхода е само да режа пружините ли? Ако да, предполагам и четирите трябва да се отрежат с еднаква дължина.. Къде в София могат да го направят качествено (ако естествено само това е решението)? :shock


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Вто 29 яну 2008 0:05


Vizor написа:много добре знаеш че нямах това в предвид но щом ти е толкова смешно ще ти обясня


братле бъзикам се :beer изперкал съм тука от известно време , уча точно за стабилност ама при корабите :arrow: устойчивост ... Просто изкривяване вече получавам :stumm :woooow: :049:


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Вто 29 яну 2008 0:16


grandvizitor написа:
suggar написа:А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???


Ако мога и аз да се вместя в темата.. :wink: Аз съм с оригиналните амортисьори и оригиналните пружини ама отпред съм като "off road" автомобил.. :evil: Та и аз като колегата искам само да я смъкна надолу, само визия! Как да стане това? С цветни (червени, жълти, зелени и т.н.) пружини явно няма да стане, щото така ми отидеха бъбреците, не за друго ми колата си я карам ежедневно.. Изхода е само да режа пружините ли? Ако да, предполагам и четирите трябва да се отрежат с еднаква дължина.. Къде в София могат да го направят качествено (ако естествено само това е решението)? :shock
И според тебе рязаните пружини не друсат така ли ... :lol: :lol: :lol: 4е фанеш морска болест брат ми и не камъни в бъбреците ,а скали ше имаш :D ....


Потребителски аватар
grandvizitor
Мнения: 146
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Golf 3 GTI 16v ABF 94'

Мнениеот grandvizitor » Вто 29 яну 2008 0:36


Vextor написа:
grandvizitor написа:
suggar написа:А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???


Ако мога и аз да се вместя в темата.. :wink: Аз съм с оригиналните амортисьори и оригиналните пружини ама отпред съм като "off road" автомобил.. :evil: Та и аз като колегата искам само да я смъкна надолу, само визия! Как да стане това? С цветни (червени, жълти, зелени и т.н.) пружини явно няма да стане, щото така ми отидеха бъбреците, не за друго ми колата си я карам ежедневно.. Изхода е само да режа пружините ли? Ако да, предполагам и четирите трябва да се отрежат с еднаква дължина.. Къде в София могат да го направят качествено (ако естествено само това е решението)? :shock
И според тебе рязаните пружини не друсат така ли ... :lol: :lol: :lol: 4е фанеш морска болест брат ми и не камъни в бъбреците ,а скали ше имаш :D ....


Т.е. да приемам, че няма добре изглеждаща кола без да друса ли.. ? :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта