Biser написа:Някой да иска бартер спортно за нормално окачване на Голф 4? (Аз съм с нормалното)
и аз и аз



Даскала™ написа:petko5 написа: Ако все пак се решиш да направиш бартера, виж амортесьорите, обикновенно изпускат много бързо![]()
/ от личен опит ти го казвам /
Как да ги проверя
Vizor написа:да..ама с това което имаш под капака.. най-много да не стигнеш скороста при която получаваш стабилност
petko5 написа:Аз бях със спортно окачване H&R и го смених, адски гадно е .
Ще усещаш всеки "спящ полицай", как стърже дъното на колата, щи ти паднат всички бъбреци, ще се съобразяваш с товара в колата/ колко да натовариш/ и т.н.
Визията почти не се губи, стабилноста също![]()
Аз лично не съм фен на спортното окачване![]()
П.С.
Ако все пак се решиш да направиш бартера, виж амортесьорите, обикновенно изпускат много бързо![]()
/ от личен опит ти го казвам /
alpine написа:Vizor написа:да..ама с това което имаш под капака.. най-много да не стигнеш скороста при която получаваш стабилност
я кажи коя е скоростта при която получаваш стабилност![]()
да знам там да си карам че да съм стабилен
![]()
suggar написа:А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???
И според тебе рязаните пружини не друсат така ли ...grandvizitor написа:suggar написа:А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???
Ако мога и аз да се вместя в темата..Аз съм с оригиналните амортисьори и оригиналните пружини ама отпред съм като "off road" автомобил..
Та и аз като колегата искам само да я смъкна надолу, само визия! Как да стане това? С цветни (червени, жълти, зелени и т.н.) пружини явно няма да стане, щото така ми отидеха бъбреците, не за друго ми колата си я карам ежедневно.. Изхода е само да режа пружините ли? Ако да, предполагам и четирите трябва да се отрежат с еднаква дължина.. Къде в София могат да го направят качествено (ако естествено само това е решението)?
Vextor написа:И според тебе рязаните пружини не друсат така ли ...grandvizitor написа:suggar написа:А имам малко вапросче тука....карам ПОЛО 96г. и ме интересува мога ли някак си да го снижа малко без стортно окачване, смисъл да стане по ниско и пак да вози добре...какво ще стане ако срежа пружините ???
Ако мога и аз да се вместя в темата..Аз съм с оригиналните амортисьори и оригиналните пружини ама отпред съм като "off road" автомобил..
Та и аз като колегата искам само да я смъкна надолу, само визия! Как да стане това? С цветни (червени, жълти, зелени и т.н.) пружини явно няма да стане, щото така ми отидеха бъбреците, не за друго ми колата си я карам ежедневно.. Изхода е само да режа пружините ли? Ако да, предполагам и четирите трябва да се отрежат с еднаква дължина.. Къде в София могат да го направят качествено (ако естествено само това е решението)?
![]()
![]()
4е фанеш морска болест брат ми и не камъни в бъбреците ,а скали ше имаш
....
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта