След олекотяване на маховика

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

След олекотяване на маховика

Мнениеот musura » Вто 29 яну 2008 20:09


Днес си прибрах колата най-накрая :wink: След профилактика на главата и олекотяване на маховика, ефекта е този :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=LYqU_o4ze0A

Засега много доволен :twisted: Чакам да ми се оправи съединителя, че в момента над 4000 оборота буксува и немога в движение да я цъкна... но се надявам в близките дни и това да се случи :wink:




Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Вто 29 яну 2008 20:18


ами честито

:beer

ама в движение ще разбереш какво си постигнал


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 29 яну 2008 20:25


Ебаси м....
Много голям ряз, доста добър тротъл риспонс, браво! Но виждам, че има доста стабилен празен ход! С колко го олекоти, и колко ти струваше олекотяването и балансирането?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 29 яну 2008 20:26


Малииии, давай да го видиме на пътя. :twisted:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 29 яну 2008 20:37


Честно казано незнам колко са го резнали, нямаше кантар да го премеря след операцията... майстора който го прави е рязал доста голфчета и по негова преценка го направи, но без нищо екстремно - хем да се развърта по-бързичко, хем да не губя много въртящ момент.

Като пари ми се стри много евтинко, направо без пари (около 50 лв) :twisted:

Правих и профилактика на главата - стандартните смяна на водачи, напасване на клапани, смяна на гумички... мисля, че част от повишения респонс е именно от главата :wink:

И аз едвам държа да го пробвам в движение... но засега не става, всъщност може да се наложи да сменя феродовия диск, ако до петък не спре да приплъзва съединителя...


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Вто 29 яну 2008 20:39


koлега били дал теми (някфо инфо) в какво точно се състои това "олекотяване" :?: :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 29 яну 2008 20:41


Бате пробва ли го как е ?


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 29 яну 2008 20:44


Браво браво дано и в движение да е така рязка....


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 29 яну 2008 20:45


vlado_turboto написа:koлега били дал теми (някфо инфо) в какво точно се състои това "олекотяване" :?: :roll:


при мен специално на струг беше отнето от едната страна... примерно на тази снимка- там където е ръката на пича на струга го намалиха (картинката е примерна, това не е КР-ски маховик :wink: ):
Изображение

Ето и малко теми по въпроса от нашия форум:
тема1
тема2
тема3


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 29 яну 2008 20:57


Хехе, Мусурски, чакаме клипче от 0 до 100 с нов съединител... :P


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 29 яну 2008 21:44


А той трябва да ти е с обратен маховик, който попринцип е много лек сравнение с такъв, който си показал на снимката! И ми е интересно къде точно му е отнет материал и къде е продупчен! С балансиране и олекотяване = 50лв :shock , бах мааму, много евтино ми се струва за тая процедура!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 29 яну 2008 21:59


евтино, защото в провинцията :twisted: До колкото го видях не е дупчен, ама знам ли, аз и без това не бях виждал на живо не-олекотен маховик, в смисъл, че моя го видях чак като го бяха отрязали. Мастора ме пита "Добре ли е?" и аз се чудя какво да отговоря... като нямам идея колко е тежал преди това, за да кажа "Супер е!" :) Но очевидно има ефект, особенно след 4000 оборота се усеща много, поне аз си я знам преди и след как е :wink:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Вто 29 яну 2008 22:39


musur-e, тия 50лв. само за олекотяването ли ти ги взеха или правиха още нещо?


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Вто 29 яну 2008 22:43


Давай да я видим в движение... :wink: :twisted: :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 29 яну 2008 23:42


Ето пример на нормален и доста олекотен маховик!
http://img217.imageshack.us/my.php?imag ... umbrl3.jpg



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта