3000лв за съединител +смяна на авенсис-толкова му излезе на един приятел.
като направиш 3-4 ремонта за такива суми-смятай колко ще ти легне тойотата.
затова-само ако е нова



мнение за Тойота Авенсис
и аз познавам един с авенсис-гори масло 1 л на 2000 км -след последваща рекламация ,в сервиза му са изкарали книжка ,в която пишело ,че това е в нормите
...в момената пича се чуди как да се отърве - ама все пак става въпрос за бензинов двигател, за този дизеловия не знам....вярно е,че по всички класации тойота са номер 1 ,но аз лично бих се загледал по хонда или мазда 6 ....

- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
абе на фауве по книги пише 1л на 1000км
така че не се стряскай
авенсиса е чудна кола но само нова и до 4-5 години
иначе тойота и мазда са невероятни марки
от личен опит го казвам
в момента карам мазда 626 1999г. 2.0 16v dohc
имаме я от нова и няма такава кола
за 170000км само стабилизираща щанга и нищо друго не пипано
а на вървеж и харч просто няма какво да се сравни с нея
лошото е цените на частите
стоп - 600лв
ама затова си има застраховки
така че не се стряскай
авенсиса е чудна кола но само нова и до 4-5 години
иначе тойота и мазда са невероятни марки
от личен опит го казвам
в момента карам мазда 626 1999г. 2.0 16v dohc
имаме я от нова и няма такава кола
за 170000км само стабилизираща щанга и нищо друго не пипано
а на вървеж и харч просто няма какво да се сравни с нея
лошото е цените на частите
стоп - 600лв

ама затова си има застраховки

- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз имам 100000км с тойота корола никакъв проблем!имам приятели с авенсис и версо купувани нови никой няма оплакванеGrizzlito написа::shockебаси цифрите, зех да се разубеждавам май първоначалния ми вариант за С класа или 124ка след 1993 схте излезе по смислен
все пак на Ц180 съединителя му е 380 лева не 3000


момчетата са много доволни

п.с. аз не съм бил доволен от мазда


всичко е до кола и късмет

аз лично без да се замислям бих взел японец тойота или хонда

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
е браво ве,евалатаsanto_trafficante написа:аз имам 100000км с тойота корола никакъв проблем!имам приятели с авенсис и версо купувани нови никой няма оплакванеGrizzlito написа::shockебаси цифрите, зех да се разубеждавам май първоначалния ми вариант за С класа или 124ка след 1993 схте излезе по смислен
все пак на Ц180 съединителя му е 380 лева не 3000
аа на версото голямо набутване бяха 4 амортисьора за кола на 4год ама тоя го товари като магаре
![]()
момчетата са много доволни![]()
п.с. аз не съм бил доволен от маздаблокира ми мотор на 6тия месец
![]()
всичко е до кола и късмет![]()
аз лично без да се замислям бих взел японец тойота или хонда
за мен тойотите са си бъгави и недай си боже и се случи нещо се ръсиш като поп
-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
LILO&STICH написа:е браво ве,евалатаsanto_trafficante написа:аз имам 100000км с тойота корола никакъв проблем!имам приятели с авенсис и версо купувани нови никой няма оплакванеGrizzlito написа::shockебаси цифрите, зех да се разубеждавам май първоначалния ми вариант за С класа или 124ка след 1993 схте излезе по смислен
все пак на Ц180 съединителя му е 380 лева не 3000
аа на версото голямо набутване бяха 4 амортисьора за кола на 4год ама тоя го товари като магаре
![]()
момчетата са много доволни![]()
п.с. аз не съм бил доволен от маздаблокира ми мотор на 6тия месец
![]()
всичко е до кола и късмет![]()
аз лично без да се замислям бих взел японец тойота или хонда
за мен тойотите са си бъгави и недай си боже и се случи нещо се ръсиш като поп

-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
пич ти кола след 2000г която не е цифра като влезе във фирмен сервиз знаеш ли?LILO&STICH написа:за мен тойотите са си бъгави и недай си боже и се случи нещо се ръсиш като поп
Ген директора на фирмата дето работа кара Туран - на 20К км - разтропа се отпред, 2 шарнира ли кво ли ми обясняваше шофьора му - 2 хилядарки, смяна масълце+филтри - 5 стотака. Дай де седна да разправям че Фауветата са бъгави? Всеки гледа печалба, като е нова колата няма евтини части.
Един колега си купи Авензис 2003-та(след фейслифт) - за 1.5г и 20К км нищо не е правил, мина едно техническо, масло никога не е доливал. Кола като кола нито е каруца нито е ес класа, вози ок.
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
chefito написа:Имаше плашеща тема за Авензисите в ауди форума....колегата сега се метна на q7....след небивали проблеми с 2 авензиса...ако някой има линка за темата нека го даде...
п.с. Аз ли се бъркам или ТОЙОТА са най-големият производител, а не най добрият? Има разлика нали?
Този от Ауди го познавам лично, даже той ме нави да взема нов Ярис вместо кола на старо. Неговите авнсиси бяха много по-нови от предложената от колегата, а и бяха служебни, а и той не си поплюва в карането. Иначе точно тази година, но с най-малкие бензинов мотор си купи екс шефа ми. Не съм впечатлен - никак даже.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
[off]аз пък твърдя, че въпросния авензис си е ок, нищо особено, но ок за семейна кола - и не е правил проблемиmladvampirTDI написа:Иначе точно тази година, но с най-малкие бензинов мотор си купи екс шефа ми. Не съм впечатлен - никак даже.


- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Човека пита за първия Авенсис, ама нема лошо да ги нахраниме малко
...
D4-D на Авенсис I, май е от 10 000 нагоре. Не си струва парите, ако да не се чупи.

D4-D на Авенсис I, май е от 10 000 нагоре. Не си струва парите, ако да не се чупи.
chefito написа:Имаше плашеща тема за Авензисите в ауди форума....колегата сега се метна на q7....след небивали проблеми с 2 авензиса...ако някой има линка за темата нека го даде...
Японско качесто + намалени разходи = хилаво дете, ... или как никога повече няма да си купя ТОЙОТА
Отдавна съм се наканил да пиша и все не ми остава време да ви поразкажа за Японското автомобилно строителство пречупено през призмата на европееца.
Както повечето от вас знаят преди точно година си купих две Тойото Авенсис. Двата екземпляра бяха първата и втората такава кола в БГ. Новият дизел 150 коня всички екстри по 3 възможно най-скъпия модел от ценовата листа на ТМ Ауто.
Първоначално бях шашардисан, всичко което може да се мечтае в автомобилната индустрия. Колите вървят на самолети, комфорт интериор, визия просто перфектни.
1-ва Случка - първа седмица.
Първата седмица отивам на море. Над 160 странен свирещ звук. Над 200 не може да се понася направо си викаме в колата....бре вдигам телефона и набирам търговеца в ТМ Ауто.
аз: Петко колата свири ужасно над 200 км/ч.
Петко (търговеца): Ми ъъъ такова ти що караш с 200 hilezh.gif
аз: бе човек...ти ма притесни...аз за 60 бона кола ли съм си купил или ТРОМПЕТ???
Резултата ...поръчка, чакане, за уплътнители на вратите.
Втората кола се оказа още по зле - над 140 км/ч свиреше..смилих се над колегата дето я кара викам - хайде турете му моите нови уплътнители аз пак ще чакам.
Крайния резлтат на втората седмица нови уплътнители на двете коли за радост фабричен недостатък.
Впечатлението ми: Ех всичко се случва недогледали в завода ама ето тези от сервиза са направо супер никакви грижи и всичко безплатно! Но странна работа на най скъпия модел ли баш няма да докарат елементарни неща.
2-ра Случка - на 6-ти месец.
Тропа по малко в неравни терени...ах какво ли е - преглед на ходова част. Всичко е ОК. Хм какво ли е тогава. Питам и ми казват...ааа че те всички Авенсиси така си хлопат. А стига бе... значи чисто новите коли тропат по зле от предишната ми кола (А6 на 10 години).
Тръгвам си смаян.
Но после започна едно странно потропване като минавам през спящи полицаи и става все по зле. Всеки път ТРЯС! отпред....пак в сервиза чакам 3 седмици и хоп. Чисто новички амортисьори!!!
Този титан на качествената автомобилна индустрия, този еталон за качесто се раздели с оригиналните си амортисиори едва на 20 хил км.
Впечатлението ми ...смяан невярващ на това което се случва си тръгвам от сервиза...с новички гаранционни амортисиори.
Резултата: ТРЯС! още на първия спящ полицай ohmy.gif ...ми те така си тропат! т.е. немаше резултат
3-та случка на 35 хил км или 8 ми месец
Качвам се на Алеко по пътя вятър прах на фарове идилия кеф....странно все едно прехлъзва съединителя...нищо хубава компания, готина музика, заблудил съм се.
Спирам на Простор....бе много облаци много чудо и тази странна миризма и ....А! Това не са облаци нещо май ...ГОРИИИИИ!!!!...отварам капак ....УЖАС! съединителя гори с облаци пушек и страшна воня ...и така има няма 10 мин. Педала в нулата съединител няма скоростите се вкарват с ритник.
Нема излет провалена вечер.
Още на другия ден в сервиза - 1 седмица разглобяват колата. Учтиво ме уведомяват, че съединителя НЕ Е гаранционна повреда защото е консумативи струва едва 2000 лв. steinigung.gif
Скандал, шеф на сервиза, шеф на Тойота БГ....пак скандал. Е..ще мине за гаранционен. Отдъхвам си 3 седмици без кола от които "цели" 2 дни с оборотен Ярис (Най новия модел - много ме изкефи ама за това друг път).
Впечатленията...вече не искам ТОЙОТА НЕ И НИКОГА!
Резултата - нов съединител за тяхна сметка, 3 седмици без кола и същата натрапчива миризма (на 2000 лв) всеки път като се поозори количката.
4-та случка 8 ми месец - 20 000 км...втората колица.
Пламъци...дим....миризма пак на 2000 лв. Същата случка - пак шеф на сервиза, друг шеф - скандал, още по-голям шеф пак скандал. Я пак минава за гаранционно макар, че "сигурно ги караме неправилно". Пак 3 седмици без кола ама поне с оборотна Корола. Обаждат се от сервиза - "Ми то освен съединителя се е прецакала една семеринга и маслото от скоростната кутия е изтекло в съединителя та освен, че сменяме съединителя оправяме първа и втора скорост"
Резултата същия както в 3-ти случай...Впечатленията....ЗАТВЪРДЕНИ - Тойота= мръсна дума.
5-ти случай 25 хиляди (втората кола явно върви по бавно щото минава по-малко км smile.gif ) - 12 месец
Странно виене отзад. Лагер? В сервиза.
Да! Лагер на главина - а стига бе баси случая ohmy.gif ...новия лагер е гаранционен..ха ха...не! Според сервиза лагера е консуматив. Не ми се разказва но прочетете предишния случай как се праи скандал.
Впечатленията - От сервиза се гаврят с мен....Производителя е най-големия съединител***, а Тойота никога повече!!!
Резултат. НЯМА..виенето си е пак там ..."А ние за всеки случай сме сменили цялата главина"
ГРЪНЦИ
6-ти случай от събота
Колата вече е на достолепната достойна за уважение възраст цеееели 12 месеца. Карам булка. Сватба. Цветя. Балони. Празник.
Качваме се в колата и потегляме към ритуалната зала. Натискам клаксона....и гооордо потеглям.
Би БИИИИИП. БИ БИИИП. БИ ............тишина. А?! Тва па к'во е? ...познахте нали? Клаксона изгоря steinigung.gif steinigung.gif steinigung.gif
Карам булката и нямам свирка ...ей това ако не е КАЧЕСТВО - Здраве. А бъзиках търговеца, че не съм си купил за 60 бона тромпет (за справки 1-ви случай) smile.gif На ти сега тромпет...даже клаксон не си си купил Ники с тези пари...щото няма.
Резултата - тромбата е изгоряла. Това е гаранционен проблем (А!? Този път не псувах шефове...има напредък), но изгорелия бушон на тромбите е консуматив така че дължите 1,20 лв. flipoff.gif
Впечатленията - ...сещайте се!
http://audibg.com/
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта