VW Kaefer в ElsaWin?

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
izuman
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

VW Kaefer в ElsaWin?

Мнениеот izuman » Вто 29 яну 2008 12:29


Имате ли представа какво има за тяах в Елса?
Много/малко/всичко?




Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Сря 30 яну 2008 9:47


Дай повече пояснения що е то Елса.


Потребителски аватар
izuman
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

пояаснение

Мнениеот izuman » Сря 30 яну 2008 11:18


Сервизната програма на VAG-ElsaWin


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Сря 30 яну 2008 13:24


теб какво те интересува ...тук има повече сервизна информация и хора с опит, отколкото в някаква си програма


Потребителски аватар
izuman
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот izuman » Сря 30 яну 2008 19:30


Просто ми е интересно!
Ето един вапрос: При смяана на притискателен лагер, другото е ок, мож ли да се появи ли вибрация в педала ако притискателния диск не е в правилната позиция спряамо маховика?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Сря 30 яну 2008 20:31


монтира се с т.н. пишка коята води правилно притискателния диск, после разбира се се проверява ....
по-вероятно е тресенето да е от кожуха на жилота на съединителя, ако е наранено или има някакъв проблем задържа жилото, провери и дали всичко от педалите до лосчето на жилото е както трябва ...смажи го с смес от грес и масло, както и провери самото жило
ако няма някакво тропане при работа на мотора или вибвации като дисбаланс на нещо си мисля че не е проблема в диска


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:))

Мнениеот Perso » Сря 30 яну 2008 22:17


Пишка, сиреч опашка от скоростна кутия.
Някой случайно да знае размерите (дължините) на 6-те спирачни мъркуча на калинката, че ме мързи да се връ с метъра и да ги меря?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 31 яну 2008 10:43


редните са различни при 1200 и 1300
на костенура отпред съм с от фиат пунто, с 3 см. са по-дълги
стават от всичко , резбите са 2 модела и трябва само да мериш по тях от която кола дойде


Потребителски аватар
izuman
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот izuman » Чет 31 яну 2008 10:52


Проверил съм жилото, ок! По ме съмнъава да е от напасването на притискател към маховик( дисбаланс ). При натискане на лосчето с ръка (работещ двигател) се усеща вибрацията!


Потребителски аватар
izuman
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Маркучи

Мнениеот izuman » Чет 31 яну 2008 10:55


Задни, вътрешни стават от Шкода 105-120. За външните не сум сигурен.


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Чет 31 яну 2008 13:36


ми смаляй мотора и провери и маховика да не се е разхлабил


Потребителски аватар
izuman
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот izuman » Чет 31 яну 2008 13:46


Благодаря, няама да стане иначе, то се знае!


Потребителски аватар
izuman
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

още нещо

Мнениеот izuman » Чет 31 яну 2008 13:52


Спукана ми е тръбата за газовете в кожуха на въздушния колектор!
Единичен порт единичено подгряване.
Варянти?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 31 яну 2008 16:46


Цепиш кожуха разпробивайки точковата заварка със свредло за ламарина ф6-7 и заточен лист от мех. ножовка, сменяш тръбичката, хубаво е при монтирана планка и гърне и затваряш кожуха, така на фантазия тва се сещам :roll: ... :wink:


Потребителски аватар
izuman
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот izuman » Чет 31 яну 2008 17:07


Тенкс, :lol:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 28 госта