
духа ли ви от щеката на ТДИ мотор
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
При мен грам не духа /110 к.с./ 190 000км. Според Виктор /бакърената/ мотора е "слънце", компресия 29 на четирите цилиндъра еднаква, но въпреки двете посещения при него, колата трудно пали / 3 - 5сек. върти/, ще трябва и трети път да го посетя.
Това е първата тема, в която някои споделя, че на помпа дюза е нормално да духа! Една 4-ка /6ск/ не я взех само защото духаше, а иначе беше перфектна.
Това е първата тема, в която някои споделя, че на помпа дюза е нормално да духа! Една 4-ка /6ск/ не я взех само защото духаше, а иначе беше перфектна.
-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
Rabbit_TDI написа:Неска си направих експеримент.Извадих маркуча на подкартерните газове/не горния на главата/ от пласмасовия тройник/дето е нещо като цедка/ и запалих мотора - мале как духаше от там не истина,а като е мушнат където трябва привидно има само лек повей като си мушнеш пръста.
Моя пенсйонер,не духа нито грам,пали при -15 от раз,дано е за дълго!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колеги не говоря за духането от щеката когато сички маркучи са навързани и подкартерните газове ходят горе в цедката и от там в входящия колектор.Става въпрос че вадя маркуча от цедката и тогава гледам - разликата е
Иначе Вентоман ми мери преди половин година компресията/писано е по горе/ и е 29.5 което си е в норма/ся обаче колко верен е уреда - как се мери компресия топла-студена ,с въртене без въртене.........../.Като падне под -5 и иска 2-4 врътки да запали и изпушва след това ,като понякога една минута след това работи на 950-1000 оборта.

-
- Мнения: 264
- Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Ами да споделя и аз: при една проверка на маслото бях оставил щеката до колата и какво се мотах около нея не знам но затворих капака и тръгнах така! Като се върнах я видях и...... истинах! Отворих капака- имаше съвсем малко петънце на кората отгоре. Представяте ли си ако духаше яко,не ми се мисли......Все пак имало е картерни газове но духане определено не!
Morskia написа:И аз като колегатаПрочетох темата и си викам така не съм го палил два дни я да пробвам на студен двигател - Нито духа ни има маслени пръски или някъкъв намексъм със 1.9 пд 115к 1999г - за добро или зло не духа.
До колкото знам духането се появява на загрял двигател!! Ако духа на студен май нещата са още по зле.
- passatdriver
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Радомир
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Vanich написа:Morskia написа:И аз като колегатаПрочетох темата и си викам така не съм го палил два дни я да пробвам на студен двигател - Нито духа ни има маслени пръски или някъкъв намексъм със 1.9 пд 115к 1999г - за добро или зло не духа.
До колкото знам духането се появява на загрял двигател!! Ако духа на студен май нещата са още по зле.
Да на загрял духа повече.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Общо взето всеки двигател,независимо какъв е духа - въпроса е откъде и колко.
Нормално винаги има духане от картера - дали през маркуча за картерните газове дали през щеката - без значение.
Иначе не е редно да има налягане
а не духане.
Общо взето духането се получава заради движението на коляновия вал,движението на буталата,на биелите и т.н.Това завихря въздушен поток и като измъкнеш щеката или маркуча подухва.
Важно е друго - като запушиш маркуча за картерните газове и измъкнеш щеката и я затапиш с пръст да не ти прави налягане на пърса и да го избутва както и да не започне да пуши отвсякъде (гледах един ситроен,който като го затапиш така и започваше да пуши през всякакви резбови съединения на капака на клапаните
).
Аз не вадя щеката за маслото ами запушвам маркуча за картерните газове (прищипвам го някак ако мога рабзира се без да го свалям).Отварям капачката за маслото и гледам какво се случва - има духане винаги ама въпроса е като си сложиш ръката да не я избута
и дори да не се опитва - това вече значи,че двигателя си е в ред с компресията
Успех!
Нормално винаги има духане от картера - дали през маркуча за картерните газове дали през щеката - без значение.
Иначе не е редно да има налягане

Общо взето духането се получава заради движението на коляновия вал,движението на буталата,на биелите и т.н.Това завихря въздушен поток и като измъкнеш щеката или маркуча подухва.
Важно е друго - като запушиш маркуча за картерните газове и измъкнеш щеката и я затапиш с пръст да не ти прави налягане на пърса и да го избутва както и да не започне да пуши отвсякъде (гледах един ситроен,който като го затапиш така и започваше да пуши през всякакви резбови съединения на капака на клапаните

Аз не вадя щеката за маслото ами запушвам маркуча за картерните газове (прищипвам го някак ако мога рабзира се без да го свалям).Отварям капачката за маслото и гледам какво се случва - има духане винаги ама въпроса е като си сложиш ръката да не я избута


Успех!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, Google [Bot], TheEx0rcist и 187 госта