Любимия Пиербург 2е - смукач - вакуум, и термо ампула

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Вто 11 окт 2005 11:46


Това че ти се включва смукача като загрее е от друго, което ти казах по-горе! Нямаш достатъчна циркулация на антифриз през ампулата - какъв е ефекта - палиш, смукача не включва, защото са ти намалени оборотите, понеже после тя неможе да ги свали...а защо не ги сваля - ами защото си мисли, че колата още е студена тъй като през нея не минава достатъчно от вече топлия антифриз. Надявам се да си разбрал :)

Относно въздушната клапа - при студен двигател тя е почти затворена (процепа трябва да е около 5мм, а не затворена изцяло!!), за да може сместа ти да е по-богата на бензин като е студено, а като загрее колата има там една биметална пластина, която я отваря докрай...при студения двигател позицията и се регулира от вакуумния регулатор! Нагласи така лостчето на регулатора, че при студен двигател да е отворена клапата 5 мм.

П.С. - ако след като регулираш клапата, при загрял двигател не се отваря докрай, провери биметалната пластина.




Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Вто 11 окт 2005 11:52


Супер разбрах :)

А би металната пластина ... на топла вода ;) Има едно нагревателче ли какво е там .. то за какво е ?

Едно нещо ме притеснява - като дам пълна газ клапата ми се отваря малко. Ако бимет. пластина регулира правилно и клапата е отворена докрай, като дам пълна газ ще се затваря ли клапата?

П.С. Като и е студено на тъпия парафин в термо ампулата не трябвали да се пусне смукача ... независимо от потока на вода по тръбите?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 11 окт 2005 13:11


CyberBlade написа:Супер разбрах :)

А би металната пластина ... на топла вода ;) Има едно нагревателче ли какво е там .. то за какво е ?

Едно нещо ме притеснява - като дам пълна газ клапата ми се отваря малко. Ако бимет. пластина регулира правилно и клапата е отворена докрай, като дам пълна газ ще се затваря ли клапата?

П.С. Като и е студено на тъпия парафин в термо ампулата не трябвали да се пусне смукача ... независимо от потока на вода по тръбите?

Което контактува с маса с една пишка, която 99% се чупи, служи за да може пластината да се нагрява по-бързо, и да не седи много време на смукач. :)
Нали се сещаш, че ако и маркуча от над колекторните тръби си е на мястото и клапана работи, на колата и е необходимо < 1 мин за да може да работи идеално и без смукач


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 14 окт 2005 18:11


Ровейки се за маслоустойчив маркуч в мазата ... намерих един Пиербург 2Е :) Сънувам кошмари с този карбуратор... За жалост на него имаше етикетче "VW Jetta 1.3" и е да речем 30% различен от моя. Не видях термо ампула... Мога ли да заменяна моя карбуратор т.нар. стартерно тяло - онова в което се намира биметалната пластинка?

Ето фотосесия:

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта