Вибрации в амбриажа
- izuman
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вибрации в амбриажа
От темата "Кеафер в Елса" Питах за помощ :
При смяана на притискателен лагер, другото е ок, може ли да се появи вибрация в педала (на лосчето се усеща също) ако притискателния диск не е в правилната позиция спряамо маховика?

- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
- izuman
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе, ушким ги затегнах добре!
Но ще проверя пак.
Мен по скоро ме съмнява дали плочката на притискателя е в една равнина спряамо скоростите, дали не бие тя!?
Странното е че, когато натегна жилото да влизат скоростите, явно продължва да увлича лагера
! Феродото е в норма!? Бронята си има тумбак!? Пружината е нова!?
Но ще проверя пак.
Мен по скоро ме съмнява дали плочката на притискателя е в една равнина спряамо скоростите, дали не бие тя!?
Странното е че, когато натегна жилото да влизат скоростите, явно продължва да увлича лагера
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Да не би колата да е със "6v." скорости и двигател "12v.", тоест на кутия 1200 до 67 и мотор 1300 след 67 или 1600, щото там се налага ползването на разни втулки или водачи и когато не са използвани няма съосие между притискателя и лагера на притискателя и е нормално да тресе, ако при слагането някоя от пружинките дето държат лагера е паднала или не е закачена както трябва и той е застанал на една страна също ще тресе, абе сваляй наново и то трябва да си каже
... 
- izuman
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пон 28 яну 2008 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
BuGmaN написа:Да не би колата да е със "6v." скорости и двигател "12v.", тоест на кутия 1200 до 67 и мотор 1300 след 67 или 1600, щото там се налага ползването на разни втулки или водачи и когато не са използвани няма съосие между притискателя и лагера на притискателя и е нормално да тресе, ако при слагането някоя от пружинките дето държат лагера е паднала или не е закачена както трябва и той е застанал на една страна също ще тресе, абе сваляй наново и то трябва да си каже...
Лагера беше ок преди да качим двигателя
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта