Голф 4 1.4 Akq
Историята е дълга... аз вече писах във форума за проблем с харченето на маслото. Първо ходих в един сервиз за настройка на дроселовата клапа защото гаснеше при освобождаване от скорост. И казах на майстора, че колата работи с вибрации сутрин и харчи много масло(литър на 1000). Той разви едната свещ и каза, че има нагар и трябва да се сменят гумички или маслени сегменти. После измерих компресията при едни майстори тогава беше 1-ви и трети цилиндър 20 на останалите 12 и нещо и, че според тях са сегменти. Аз реших да покарам така и да събирам пари за този ремонт. Странното е, че от един месец почти не харчи масло ! Проверявам я постоянно и засега да чукам на дърво спря да харчи (дано да не е случайност) или и аз не знам. Реших да сменя свещите и да премеря пак компресията да видя има ли разлика. Отидох да я премеря и ми казаха на 1-ви цилиндър 13 на останалите 16 ?! Разликата е, че втория път колата пренощува в сервиза и компресията се мери на лед кола, а при първите на поизстинала за един час. След смяната на свещите колата върви по-добре, обаче на сутринта като я запалих пак имаше вибраии на студено ?! Въпросите ми са :
-Възможно ли е да се оправят сегментите сами ?
-Нормална ли ми е компресията сега и дали се смъква като загрее на
14 примерно или се качва на повече?
-От какво ли са тези вибрации на студено ? Имам книжка за колата на руски и там пише следното ама незнам руски ""Если давление в одном цилиндре меньше на 20%, чем в остальных, и двигатель
работает неустойчиво на холостом ходу, это указывает на изношенный кулачок распределительного вала." или е някъкъв температурен датчик примерно ?????!!!!
Благодаря на всички !!!!
Неравномерна работа на при студен двигател....
- pastora_bg666
- Мнения: 29
- Регистриран на: Чет 13 дек 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Това, което е пишело в книжката означава, че ако налягането в някой от цилиндрите ти е с 20% по-ниско, имаш износване на гърбиците на разпределителния вал.
Във връзка с губещото ти се масло може да се предположи, че проблема не е във вала, а в повдигачите. Те са хидравлични и работят със същото двигатено масло.
Според мен те са за смяна. При тяхната смяна смени и гумичките на клапаните и не би трябвало да има проблеми вече
Във връзка с губещото ти се масло може да се предположи, че проблема не е във вала, а в повдигачите. Те са хидравлични и работят със същото двигатено масло.
Според мен те са за смяна. При тяхната смяна смени и гумичките на клапаните и не би трябвало да има проблеми вече

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cuntroll, Красимир Паров и 70 госта