Удар - Бутало в Клапани - Водна помпа 1.8HV 86г. РЕШЕНО!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Чет 31 яну 2008 20:10


Тинко имал си голям късмет с клапаните иначе щеше да има чорба от клапани.Абе като имаш зор питаи Жоро мисля че няма да ти откаже да ти каже аиде лека вечер.




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 01 фев 2008 10:07


Бате аз можех 10 човека да питам ама нали ми е толко акъла.... Както и да е всяко зло за добро, ангренажния ми е бил за смяна аз и без това незнаех кога е сменян... :)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 01 фев 2008 18:17


Колата е отново на пътя с леко по слаб мотор майстора е мръднал с един палец напред или наазад в понеделник ще я тестваме как трябва да е.
Майстора ми смени ремъка зацепи ми колата за момента така, че да върви смени ми гарнитурата на капака като успя да намери нови шпилки за 1 ден и на всичкото отгоре ми взе 35 лв. и ме помоли понеделник да мина да я зацепим както трябва, че се беше захванал с други коли вече.

Много е добър наистина ако някои в околностите на Младост има нужда от помощ мога да ви го препоръчам страшен е!

Имах проблеми и с водната система преди, надуваше ми маркучите сега го няма това нещо явно е било от помпата.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 01 фев 2008 18:33


Някой има ли за тоя мотор схема на зацепването, защото явно не е като останалите. 1.8 HV


Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Пет 01 фев 2008 20:23


Това дето ти е надувал маркучите вероятно не е било от помпата, а от гарнитурата на главата, която си сменил. Иначе дано печеният майстор да ти зацепи другия път ремъка точно. На този мотор, ако не ме лъже паметта, белега на разпределителния вал съвпада с ГМТ на четвърти цилиндър.


Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Пет 01 фев 2008 22:23


Опс, сори брад'чед, ти не си сменял гарнитурата на главата(не чета внимателно) :insane


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 02 фев 2008 1:06


От помпата е... няма какво друго да е не сам сменял нишо по водната друго.

Бях пуснал тема всички казаха гарнитура, сега ще я вдигна отново да поспорим.

Не знам само едно не разбрах, попринцип на мен ми изби гарнитурата между водната помпа и фланеца или както му викат гарнитура на водна помпа. Не се сещам материала от които се правеше нещо като хартия но не баш. Та изби там в долната част и аз направо купих нова помпа. при свалянето да ви кажа честно и двете помпи се въртяха по един начин, турбинката всичко си беше ок нямаше никакви счупвания. Или нещо е превъртала или нещо въздух да смуче нзн не мога да си го обясня.

Много офф топик стана темата. :wink:


Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Съб 02 фев 2008 13:06


Абе то верно че в спора се ражда истината, но един съвет - смени си капачката на казанчето за антифриз. Много колеги я подценяват, а тя води до много главоболия.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Съб 02 фев 2008 20:42


tonyvvv написа:Абе то верно че в спора се ражда истината, но един съвет - смени си капачката на казанчето за антифриз. Много колеги я подценяват, а тя води до много главоболия.


Сменена е колега не е оригинална но за сега май работи. :lol:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 03 фев 2008 7:24


Tinko що не се обади бре пич :wink: :wink:
Изображение


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Нед 03 фев 2008 23:39


Защото бате немаше кой да ме дръпне до тебе.
Аз бях развил тази шайба дето пише на нея aux.

Има ли вероятност ако избяга един зъб на ангренажа вобще да запали.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта