P.S. Днеска гледах че вече когато съм затворил вратата и пусна лампата от ключа/щото сега я изключвам/ и не се святква
Плафона светва сам на затворени врати
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Rabbit_TDI написа:Лъжа сега пък не светва веднага като затворя врата ,а още по-лошо отвреме на време през ноща.
А аларма имаш ли?? Ако имаш и докато е включена светне плафона без да задейства алармата значи проблема е в него понеже ако проблема е в бутоните би трябвало да се разпищи-нали от тях взема сигнал !
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мikk написа:Rabbit_TDI написа:Имам аларма и уж не пищи.Също така ако е загасен бутона пък не се светва плафона.Бах маааму съвсем се оплетох
не се занимавай с глупости,смени черния кондензатор,оригиналните са сиви,поне при мене бяха такива
и да си пребоядиса колата няма да е лошо по тая логика
Там където мислиш се съединяват псити може да поизмиеш ад видиш дали наистина е така
-
jerrry
- Мнения: 355
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи взимаш мултицет,слагаш го да мери съпротивление(на по-голям обхват),така както си свалил плафона го закачваш
за кафявия кабел(маса)и кафяво/бял(сигнала от вратите).МЕРИШ НА ЗАТВОРЕНИ ВРАТИ.Ако видиш нещо различно от
"безкрайност" или "1" при цифровите значи има някъде утечка най вероятно от някой бутон.Следва махане на бутоните
от вратите един по един и мерене наново докато не откриеш "виновника".Ако съпротивлението клони към "безкрайност"
при затворени всички врати - тогава обвиняваме плафона и мислим за разните му кондензатори...
Мери и пиши.
за кафявия кабел(маса)и кафяво/бял(сигнала от вратите).МЕРИШ НА ЗАТВОРЕНИ ВРАТИ.Ако видиш нещо различно от
"безкрайност" или "1" при цифровите значи има някъде утечка най вероятно от някой бутон.Следва махане на бутоните
от вратите един по един и мерене наново докато не откриеш "виновника".Ако съпротивлението клони към "безкрайност"
при затворени всички врати - тогава обвиняваме плафона и мислим за разните му кондензатори...
Мери и пиши.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
jerrry написа:Значи взимаш мултицет,слагаш го да мери съпротивление(на по-голям обхват),така както си свалил плафона го закачваш
за кафявия кабел(маса)и кафяво/бял(сигнала от вратите).МЕРИШ НА ЗАТВОРЕНИ ВРАТИ.Ако видиш нещо различно от
"безкрайност" или "1" при цифровите значи има някъде утечка най вероятно от някой бутон.Следва махане на бутоните
от вратите един по един и мерене наново докато не откриеш "виновника".Ако съпротивлението клони към "безкрайност"
при затворени всички врати - тогава обвиняваме плафона и мислим за разните му кондензатори...
Мери и пиши.
Голямо благодарско - утре ще го пробвам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта

