Проблема е следния. Незнма има ли някаква връзка, миналата седмица ми смениха комплект съединител. До тук добре.. всичко си е нормално , но усетих странен шум при работата на двигателя. Чуваше се някакво виене.. питах в сервиза казаха ми няма връзка със съединителя, но преди го нямаше това виене. Както и да е тръгвам преди 2 часа за работа виенето вече се беше превърнало в чукане. И както си карам на 5-та нещо исвири и колата загасна. Отварям капак нищо видимо, помислих да не е скъсала ангренажния.. но като гледам си беше наред. Викам да я запаля пак .. отново същото неприятно виене и чукане..се едно нещо е разкачено или счупено вътре. Оставих колата на пътя , утре ще я тегля към сервиза...Незнам дали с това описание ще му стане ясно на някой какво точно може да е..но ако може да даде някакви предположение за проблема ще съм благодарен!
mod edit: vasstop



Проблем с двигател ABS 1.8mi Голф 3 ГТ - РЕШЕНО
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с двигател ABS 1.8mi Голф 3 ГТ
Achooo написа:Проблема е следния. Незнма има ли някаква връзка, миналата седмица ми смениха комплект съединител. До тук добре.. всичко си е нормално , но усетих странен шум при работата на двигателя. Чуваше се някакво виене.. питах в сервиза казаха ми няма връзка със съединителя, но преди го нямаше това виене. Както и да е тръгвам преди 2 часа за работа виенето вече се беше превърнало в чукане. И както си карам на 5-та нещо исвири и колата загасна. Отварям капак нищо видимо, помислих да не е скъсала ангренажния.. но като гледам си беше наред. Викам да я запаля пак .. отново същото неприятно виене и чукане..се едно нещо е разкачено или счупено вътре. Оставих колата на пътя , утре ще я тегля към сервиза...Незнам дали с това описание ще му стане ясно на някой какво точно може да е..но ако може да даде някакви предположение за проблема ще съм благодарен!
Скоростната кутия в местата за съединяване с блока на ДВГ има подвижни втулки които направляват и укрепват връзката на скоростната кутия с ДВГ.Когато се сваля скорстната кутия теци втулки често незабележима падат.Ако се монтира без тях се получава леко изместване и хлабина на сглобката на скоростна кутия и ДВГ-резултата леко допиране на блока феродов и притискателен диск в кожуха на скоростната кутия-шум на стържене и тракане.ДругиЯт вариант разхлабени болтове на сглобката феродов+притискателен диск.
МНОГО ВЕРОЯТНО ДА Е ОТ СЪЕДИНИТЕЛЯ!!!!!!!!! ИДИ И ИМ СТРОШИ ГЛАВИТЕ НА МАЛОУМНИЦИТЕ!
И пиши кой е този сервиз!Да знаят колегите!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Пешо123 и 101 госта