Голф 4 1.8 20v turbo или Голф 4 2.3 V5

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Kapralov
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Голф 4 1.8 20v turbo или Голф 4 2.3 V5

Мнениеот Kapralov » Пон 04 фев 2008 22:27


Здравейте колеги, бих искал да се добитам до вас, кой е по сполучливият мотор на Голф 4 1.8 20v turbo или 2.3 V5, също и кой понася по-добре метан?




Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Вто 05 фев 2008 11:42


откъм разход и динамика- първия... иначе за газификация- трябва да питаш в другия раздел... аз бях чувал, че на турбо не е добре да се слага газ... но доста хора вече са си сложили и казват, че са мн. доволни... най-добре е на пропан-бутан, обаче, ако питаш мене, 'щото на метан трябва да си сложиш бая голяма бутилка за да не се налага да я пълниш често, освен това метан станциите все още са изключително недостатъчни, особено ако тръгнеш на дълъг път...


Потребителски аватар
Kapralov
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Kapralov » Вто 05 фев 2008 13:14


Благодаря за съвета колега


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот mladennn » Сря 06 фев 2008 1:02


турбото си е турбо няма спор по добро е,за гаста незнам


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 06 фев 2008 11:10


тва е обсъждано мисля 11 пъти във форума...ровни и намери темите...

п.с. извода май беше в полза на 1.8Т


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Мнениеот hosetovw » Сря 06 фев 2008 12:42


Ако ще ГАЗИФИЦИРАШ 1.8Т или 2.3V5 си вземи TDI :!: :!: :!:
Когато човек не може да си позволи разхода на 1.8 Т или 2.3V5 си купува малолитражка или дизелак, а не да СКОПЯВА мощните двигатели :!: :!: :!:
Ако търсиш повечко коне и по-разумен разход ... TDI-то е за теб :wink:


Потребителски аватар
Kapralov
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Kapralov » Сря 06 фев 2008 14:21


hosetovw написа:Ако ще ГАЗИФИЦИРАШ 1.8Т или 2.3V5 си вземи TDI :!: :!: :!:
Когато човек не може да си позволи разхода на 1.8 Т или 2.3V5 си купува малолитражка или дизелак, а не да СКОПЯВА мощните двигатели :!: :!: :!:
Ако търсиш повечко коне и по-разумен разход ... TDI-то е за теб :wink:

Колега незнам къде ти е логиката за тди-то, защото един мотор 1.8 20v turbo на метан ще е точно два пъти по икономичен от тди 110 коня, а и ще върви доста повече.


Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Сря 06 фев 2008 14:51


Тук не съм съгласен.Една тдайка 110 кончета такъв ластик ще ти направи а ко го скопиш мотора че ще се чудиш много дълго време какво си направил.


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Сря 06 фев 2008 14:59


така.. и бих подканил колегата да дефинира термина "скопяваш" защото това просто не е вярно... на газ и на бензин няма никаква разлика в мощността, или ако има някаква изобщо бъди сигурен не се усеща... казвам го от личен опит, не се изказвам неподготвен (като някои хора). колкото до това кой какво може да си позволи- образно казано и бентли да си купя-пак ще го газифицирам защото разликата от 1лв на газа и бензина сама говори за себе си... колкото до дизелаците- мита за по-икономически оправдан автомобил одавна се развенча- хем са по-скъпи като цена, хем поддръжката им е по скъпа а повредите по-сериозни от на бензина, хем дизела надмина бензина... това че ще правиш "евентуален" по-малък разход на гориво с 2-3 литра на 100 спрямо бензина е смешно като логика спрямо гореописаните работи... нищо лично към колегата но изказвания от тоя тип ме дразнят...


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 06 фев 2008 15:22


Абсолютно съм съгласен с колегата.В момента карам и дизел и бензин.
Предпочитам да карам 190к.с. бензинов автомобил с приличен газов инжекцион,отколкото 150 к.с. TDI.Тоя мит за дизела и аз лично надъъъъълго и широко мога да го развенчая от личен и недотам личен опит.Не ми се обяснява наново,който го интересува да драсне на търсачката никнейма ми и да чете илида напише ''европейско обслужване в сервиз....'' и пак да чете.Всичко написано там си е на 100% вярно и нито една цифра за пари,части не е преувеличена.
Ама да ми се хвали дизела---просто при тея цени и на горивата и на частите му ----мерси.
А сега по темата--1.8Т с газов инжекцион е перфектното решение.И нека сега никой от ''разбирачите'' не ми вдига тон за скопяване на мощността или пък що е туй газифицирано турбо и има ли то почва у нас.Двама познати имам с газов инжекцион на турбомотори---лошо не съм чул и видял.
А все пак който си мисли че като караш бегачка не те вълнува парата и цената на литър---пак се лъже,защо да не пропътувам двойно повече за същите пари????????


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 06 фев 2008 15:28


жалки сте с газта на такива коли ...мишки с трици не се ловят ......


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 06 фев 2008 15:43


Жалки ли.Ха ха ха.Не виждам какво жалко има да сложа последно поколение LPG газов инжекцион и да не усещам разлика във вървежа а само в парите че по-малко се дават за гориво.Или може би и тази кола е жалка според теб,разбирателю:

http://www.greencarsite.co.uk/GREENNEWS/ac-schnitzer-lpg-bmw-car.htm

или тази:

http://news.automedia.bg/read/2246.html


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 06 фев 2008 16:12


ти нали се сещаш че тия колите дето ми показваш нямат нищо общо с това което правите като пускате бензинов двигател спортно ориентиран и настроен за определен тип гориво с съвсем друго такова

...... не ми се спори, но си много далеч от истината ако наистина си мислиш че ще ти харчи същото на бензин и ще върви същото от сега ти казвам че е теоритично невъзможно ..... най малкото ако искаш да ти върви същото ще трябва да увеличиш разхода на газ с 10 -20 % в сравнение с бензин ..... вярно хубаво е че с лаптопа може да си настройш компира на газовата както искаш ...е ти не де ;) но има хора дето могат....

....така че не си прави труда да ме убеждаваш колко е хубаво на газ ....... в момента се едно ме убеждаваш че пържолите от соя са по хубави от свинските ;) газ се слага единствено от икономия .....а като искате икономия що си купувате такива коли ......


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 06 фев 2008 16:56


Човече по думите ти наистина си личи че си лаик в тая област.За това дали аз мога и дали би трябвало да мога и да разбирам от всичко че даже и да си настроя газовия инжекцион с лапайтопа,не ми се спори.Плащам си--настройват ми.Отказал съм се да мисля по български.че трябва да разбирам от всичко.И не ме карай да моля познат с Кайен/не турбо версията/ също с газов инжекцион да снимам как се държи автомобила му и на газ и на бензин ,да засичаш по времето колко стига до 100км/ч и в двата случая.
Да не говорим че скоро време ще има ограничения за достъпа на автомобили с неекологично гориво в часови зони в центровете на големите градове,или данъчните тежести на МПС-та с екологично гориво ще са други.
И какво съм виновен аз че модела на колата ми е 2000г. и не е имало такива като по-горе посочените,за да си купя настаро някоя от тях.???Все пак и монтирането на газов инжекцион последен модел с добър софтуер и ЕКУ пак е алтернатива.
Въобще стига с това консервативно мислене че газта е нещо лошо и вредно за двигателя и мирише.Почети малко информирай се,виж,око да види ръка да пипне и тогава ми говори.Едва ли с трите запушени дюзи само за изминалата година ще ме убедиш че родната нафта е супер и си струва да се кара на дизел,след като едната струва към 1500 лева,а колата не е нова и няма как да мине зервизно обслужване без пари.За какво ми е икономия от 4-5 лева на 100 км в гориво като изсипвам един чувал пари за ремонти.
и айде с тоя спам по темата,въпроса бе 1.8Т или 2.3--две ръце за турбото от мен.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 06 фев 2008 19:44


Абе грешно си ме разбрал ...нямам нищо против газта бе човек ..особено в инжекционния и вариант с еку управление монтиран кадърно ...... просто на някой коли не им отива това исках да кажа..... ама аз съм с по различно мислене :) Порша няма да го коментирам ......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта