Анкета за качеството на 5те голф поколения до момента
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
момчета не мислите ....но ви е простено ...какво се пита ?????? кой е сполучливият ........ ако под сполучливост разбирате комфорт и екстри това са 5,4 защото стандартно излизат с най много екстри и донякъде 3 ...ако искате здравина са 1,2 донякъде 3 защото са най прости .... а най здравият и добре действащ механизми са простите и изградени с най малко части ....
и какво излиза тук .... като здравина, екстри и бързина тройката е най балансирана
четворката можеше да бъде много добра ..ако не се бяха правили немците на цигани със съединителя, електриките и тъпомалоумните механизми на стъклата ...петицата е рано за анализи
четворката можеше да бъде много добра ..ако не се бяха правили немците на цигани със съединителя, електриките и тъпомалоумните механизми на стъклата ...петицата е рано за анализи
Аз също имам тройка която карам може би от скоро 4-5 месеца , но не мога да разбера кое и е трошливото живея в квартал с много дупки и ендеци и секи ден минавам през тях по 2-3 пъти минимум и нищо и няма слава бого.И въпреки това гласувах за двоиката защото е на 20 години автомобил и е в горе долу прилично състояние нищо че е тухла четворка.А за четворките и петиците неможе да се каже почти нищо та те са на по няколко години няка доживеят годините на двоиките и троиките и тогава кажете Тройката е боклук Но само ако тези коли са в по добро състояние и са по разпространени от троиката която всеки втори кара.Има мнения че тройката е катър ем нека си е катър няма проблем ама си е здрава машина както колегата каза...колите след 2000г. ги правят едва не да ги караш 2-3 години и да я даваш за скраб образно казано.А моята тройка е 93г. тоест на 15 години е и е в състояние в което незнам тея четворки и петички дали ще са след 15-тата си година.Ади със здраве и нищо лично 
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
То въпроса ясен...ама аз ще ви кажа защо гласувах за 4-ката - не защото такава имам и за да си хваля стоката - за какво да я хваля, няма да я продавам! 4-ката намирам за най-добрия голф, затова и такъв голф си купих. Защото лесно можеше да си взема една 3-ка за 6к перфектна, но не - аз исках 4-ка, защото за мен това е най-добрия голф във всяко едно отношение...и дори ми е кеф като през ден трябва да сипвам по 20 лв бензин... Има дух в тая кола...както и в 1-ката... МК1 и МК4 са колите със дух и излъчване!!!
ПП: 4-ките ще се докажат, може да сте сигурни...ел стъклата са бели кахъри
ПП: 4-ките ще се докажат, може да сте сигурни...ел стъклата са бели кахъри
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Tyan написа:момчета не мислите ....но ви е простено ...какво се пита ?????? кой е сполучливият ........ ако под сполучливост разбирате комфорт и екстри това са 5,4 защото стандартно излизат с най много екстри и донякъде 3 ...ако искате здравина са 1,2 донякъде 3 защото са най прости .... а най здравият и добре действащ механизми са простите и изградени с най малко части ....и какво излиза тук .... като здравина, екстри и бързина тройката е най [color=blue]балансирана [/color];)
четворката можеше да бъде много добра ..ако не се бяха правили немците на цигани със съединителя, електриките и тъпомалоумните механизми на стъклата ...петицата е рано за анализи
От това по-точно и по-ясно просто няма как да се каже!
Оценката се извършва комплексно бе колеги.......а не на пръв поглед....ама те затова производителите на нови автомобили ни работят както си искат....
Пък който има много и излишни пари нека търси "духове",докато накрая и на него започне да му духа от съдрания джоб!
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
sashobas написа:Според мен твърденията че тройкатах е трошлив автомобил са неверни.Как така е трошлив като е всичко по ходовата част е като на Г2 моторите и те с малки разлики а бил трошлив.Според мен тройката трябва да е фаворит.Повече екстри и комфорт от Г2 и е по бърза.
Да, и на мен това ми направи впечатление, че като я погледнах от долу 99% е еднакво с МК2. А специално при 1,8 мотора.... GU, RP, ABS - 1:1 с незначителни разлики и това, че GU е карборатрен а RP и ABS са моноинжекции. Тия двигатели не знам Ханс как ги е правил и смятал ама определено не са от проблемните (освен 2ЕЕ карборатора де
- Birdie
- Мнения: 798
- Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
- Контакти:
pacoy написа:Аз също имам тройка която карам може би от скоро 4-5 месеца , но не мога да разбера кое и е трошливото живея в квартал с много дупки и ендеци и секи ден минавам през тях по 2-3 пъти минимум и нищо и няма слава бого.
Спокойно, ще разбереш....и аз месеци наред я карах с подобно мнение...покарай я не 4-5 месеца, а 4-5 тодинки из кочините на Булгаристан и ще видиш......
дано все пак не изляза прав
Koлеги, приемам до някъде логиката за това че особено за голф5 е рано да се говори. не приемам обаче теорията за гроздето. аз постоянно карам 5ци, тъй като по-голямата част от служебните коли са такива. наистина нямам сериозни впечатления относно здравина, като са на по 1 година действително какво да им се чупи, но смея да твърдя че голф 5 е една голяма стъпка НАЗАД с комфорта, спрямо голф 4. Няма уют, няма комфорт. нещо липсва. човек на моменти се чуства като седнал в опел. Да не говорим за ПЛЮС серията... оставям я без коментар...
Относно останалите - ами колеги първите голф 4 вече правят 10 години!! Мисля че това е съвсем достатъчен тестов период!! Повечето от нас не смятат да си карат колата до 30, така че общо взето това е средната възраст на автомобилите ни... след 15-20тата година кой автомобил не влиза в сервиза по-често!? Повечето собственици ги касае имено поведението на автомобила до и около 10тата му година... той ако до тогава не се е трошил, надали от 11тата ще почне да се разпада!
Пояснявам предния си коментар - който все още твърди че голф3 са здрави коли моля да се обърне за мнение към следните 3 сервиза в София - "М Комплект", "Корект", "VW" на околовръстното. От там бяха катогрични (да, дори и отговорния инженер който бе на смяна в сервиза на VW) че Golf 3 е грешка във всяко 1 отношение.
АутоБилд както казах също го потвърдиха.
А че ефекта че всеки си хвали колата е факт, но така както виждам че и други, така и аз, заставам не зад моя си голф 4, а зад голф 2. няма спор че голф 2 е по-качествения и здрав автомобил. само че ми е старичък и за това си взех 4.
Голф 1 признавам не съм карал, мнението ми се гради от това което съм чувал. Но между 2,3,4 и 5, от които имам преки впечатления, аз съм категоричен:
2 (причините са ясни)
4 (аз оплаквания още нямам, а дори и спрямо този форум проблемите с голф 4 са по-скоро дребни и козметични. проблем с ел.стъкла не може да се нарече проблем, а камо ли да се сравнява с проблемите по голф 3, голяма част от които доти нямат ел стъкла)
5 (зарради огромната стъпка назад с интериора, уюта и комфорта)
3 (Силно негативните мнения на всички бивши и настоящи собственици, които познавам, както и на 3те сервиза по-горе, а и АутоБилд).[/b]
Относно останалите - ами колеги първите голф 4 вече правят 10 години!! Мисля че това е съвсем достатъчен тестов период!! Повечето от нас не смятат да си карат колата до 30, така че общо взето това е средната възраст на автомобилите ни... след 15-20тата година кой автомобил не влиза в сервиза по-често!? Повечето собственици ги касае имено поведението на автомобила до и около 10тата му година... той ако до тогава не се е трошил, надали от 11тата ще почне да се разпада!
Пояснявам предния си коментар - който все още твърди че голф3 са здрави коли моля да се обърне за мнение към следните 3 сервиза в София - "М Комплект", "Корект", "VW" на околовръстното. От там бяха катогрични (да, дори и отговорния инженер който бе на смяна в сервиза на VW) че Golf 3 е грешка във всяко 1 отношение.
АутоБилд както казах също го потвърдиха.
А че ефекта че всеки си хвали колата е факт, но така както виждам че и други, така и аз, заставам не зад моя си голф 4, а зад голф 2. няма спор че голф 2 е по-качествения и здрав автомобил. само че ми е старичък и за това си взех 4.
Голф 1 признавам не съм карал, мнението ми се гради от това което съм чувал. Но между 2,3,4 и 5, от които имам преки впечатления, аз съм категоричен:
2 (причините са ясни)
4 (аз оплаквания още нямам, а дори и спрямо този форум проблемите с голф 4 са по-скоро дребни и козметични. проблем с ел.стъкла не може да се нарече проблем, а камо ли да се сравнява с проблемите по голф 3, голяма част от които доти нямат ел стъкла)
5 (зарради огромната стъпка назад с интериора, уюта и комфорта)
3 (Силно негативните мнения на всички бивши и настоящи собственици, които познавам, както и на 3те сервиза по-горе, а и АутоБилд).[/b]
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 2 е най- коравия от цялата серия голфове досега според мен! Преди имах 2ка ГТИ подлагал съм я на какви ли не изпитания и съм я карал без никакво жалене, мога смело да кажа, че в сравнение със сегашната ми тройка или 4ката на един роднина е пълен бетон! Просто корава кола, която не се плаши от каране, докато 3, 4, 5 са 'по- нежни' коли! 
- doko
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Tyan написа:момчета не мислите ....но ви е простено ...какво се пита ?????? кой е сполучливият ........ ако под сполучливост разбирате комфорт и екстри това са 5,4 защото стандартно излизат с най много екстри и донякъде 3 ...ако искате здравина са 1,2 донякъде 3 защото са най прости .... а най здравият и добре действащ механизми са простите и изградени с най малко части ....и какво излиза тук .... като здравина, екстри и бързина тройката е най балансирана
![]()
четворката можеше да бъде много добра ..ако не се бяха правили немците на цигани със съединителя, електриките и тъпомалоумните механизми на стъклата ...петицата е рано за анализи
Лично аз съм карал и карам само Голф3 (Внос от италия)
Почти 2 години и над 30 000 километра-сменени един лагер, предни накладки и термостат..................
Последна промяна от doko на Чет 07 фев 2008 15:36, променено общо 1 път.
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
so.sec написа:Пояснявам предния си коментар - който все още твърди че голф3 са здрави коли моля да се обърне за мнение към следните 3 сервиза в София - "М Комплект", "Корект", "VW" на околовръстното. От там бяха катогрични (да, дори и отговорния инженер който бе на смяна в сервиза на VW) че Golf 3 е грешка във всяко 1 отношение.
Защо ми е да ходя да питам някакви си сервизи колко ми е здрава колата при положение че имам опит с два съвършенно различни такива (2.0 16в и 1.8 ми) и приятел кара 1.6 101к.с. и не сме забелязали къде Ханс е сгрешил
Не си защитавам колата просто ти е грешно мнението за Г3. И аз гласувах за Г2
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ник никишето и 63 госта