Става въпрос за халогените на пасата-Б4.Не светят.Когато ги пусна се появява 2 волта на изводите за крушките. И предните и задните халогени не светят.Някои може ли да ми каже кое реле ги управлява, щото ми няма капака на бушоните.Или и на някаква схема съм доволен...
Респект колеги.
За жикаджиите във форума
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
а като ги пуснеш намалява ли яркостта на светене на нормалните фарове?
схемата е проста - през ключето на таблото пускаш +12 волта на едно реле за фарове от жигула например (2-3 лева примерно в Мкомплект гледаш да е 20-30 ампера) а от изводите на релето теглиш кабели до халогените отпред и отзад.
до релето теглиш плюс от акумулатора примерно (слагаш 20А бушон на кабела обезателно) или от бушонното табло ако някои 20А бушон не се използва
маса взимаш от корпус и за релето и за фаровете
схемата е проста - през ключето на таблото пускаш +12 волта на едно реле за фарове от жигула например (2-3 лева примерно в Мкомплект гледаш да е 20-30 ампера) а от изводите на релето теглиш кабели до халогените отпред и отзад.
до релето теглиш плюс от акумулатора примерно (слагаш 20А бушон на кабела обезателно) или от бушонното табло ако някои 20А бушон не се използва
маса взимаш от корпус и за релето и за фаровете
nii написа:а като ги пуснеш намалява ли яркостта на светене на нормалните фарове?
схемата е проста - през ключето на таблото пускаш +12 волта на едно реле за фарове от жигула например (2-3 лева примерно в Мкомплект гледаш да е 20-30 ампера) а от изводите на релето теглиш кабели до халогените отпред и отзад.
до релето теглиш плюс от акумулатора примерно (слагаш 20А бушон на кабела обезателно) или от бушонното табло ако някои 20А бушон не се използва
маса взимаш от корпус и за релето и за фаровете
То лесно на теория, и аз го знам ама...
Ти виждал ли си ключа на Б4 къв са сложили...На дясно един път-габарит,втори път-фарове,като го издърпаш към себе си един път-халогени,втори път-пак халогени-само не знам кои път за отпред кои за отзад...Отделно има вътре и регулатор за осветеността на таблото.
Не мога да го оправя без схема.
Пък и релетата и бушоните-няма ми го капака-съответно и схемата на предпазителите и релетата.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
аз мисля
аз мисля че се губи маса някъде
според мен напражи следното: измери напрежението с мулитцет на фасунгите на халогените. Провери съпротивлението между цокъла и масата ("минус").; между ключа и цокъла. Ако е ОК, тогава измери напрежението при ключа - то трябва да е близко до това на акумулатора. Вероятно има някъде лоша връзка. Трябва да я намериш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта