Ето го проблемчето - откакто съм я звел колата хидравликата ми се вижда тежичка.Смятах,че си въобразявам ама я сравних с други 3 Пасат-а от служебните - само моята е толкова тежка.Вярно,че съм с нови гуми и т.н. ама не би трябвало да е чак толкова от значение.Говоря,че е тежка на място да уточня.
Единствената ралзликана моя спрямо другите е че има климатик ама това едва ли е толкова голяма ралзика в теглото,че да се затормозява толкова много помпата.
Като завъртя няма странни шумове освен в крайно положение (ремъчето се обажда слабо ама все нямам време да го натегна малко).Оборотите на ПХ и те са ми в ред - мислех си,че ако са ниски налягането може да е понамаляло и т.н.
Замислям се дали не е байпасния клапан на помпата (омекнала пружина и да изпуска част от налягането) или да има някаква друга скрита изненада.
Не съм сменял маркучи (четох версии,че има значение точния им диаметър за да няма подобни аномалии и вибрации във волана после),течност си има и си е на ниво.На пръв поглед всичко е в ред.Обаче в действителност има нещо.Ясно е,че мога да си сложа някаква малко по-малка шайба на помпата и да увелича налягането за да е наред ама едва ли това е точното техническо решение при положение,че колата си е произведена с такава и си е била добре предполагам.Знам,че хидравликите на В3 са си тежички по принцип ама моята прекалява.Има ли как да се прегледа клапана или да се познае от него ли е.Съответно и ако сваля помпата и я разглобя какъв е начина да разбера дали е от клапана или е от нещо друго.
Благодаря!

Волана се върти тежичко на място (хидравлика) - В3
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Здравей колега предварително се извинявам защото мнението ми не е точно по въпросите които си задал, а е малко
. Та общо имаме 3 пасата В3. На бащата преди време му протече рейката и я смени с нова (от морга
) след тая смяна хидравликата му стана много по "лека" от колкото преди. Втория пасат е на брат ми той от както го купихме има много "лека" хидравлика. А за третия това е моят от профила. Като ти чета мнението все едно, че си описал моят проблем 1 към 1.
П.П. Тия дни мислех да пускам тема. Явно на тия пасати им е слабост
П.П.2 Някаде да сте чули или видяли да се продава ремонтен комплект за рейка?
Поздрави и успех.


П.П. Тия дни мислех да пускам тема. Явно на тия пасати им е слабост
П.П.2 Някаде да сте чули или видяли да се продава ремонтен комплект за рейка?





Поздрави и успех.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ми на пасата помпата по хубаво недеи да я отваряш щото е шибана работа и после не се знае дали ще можеш да я събереш.по хубаво я свали и я занеси да ти я тестват някъде.на всяка помпа си пише на какво налягане работи и хората ши я пробват и така .а по въпроса за ремонта на реиката по принцип ги ремонтират сменят им разни втулки и о пръстени ама е малко вероятно да се опраи.може да пробваш да смениш маслото на хидравликата но няма гаранция за 4увствително подобрение.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Помпата на гледане едва ли ще каже много за себе си. Отиди в Volkswagen сервиз да ти премерят налягането на помпата, което създава. Уреда представлява нещо такова.
Ако пък решиш, може да го закупиш. Инвестицията ти, ще се възвърне от почерпки с бира от желаещите за преглед - колегите-съфорумници. В това число и аз.
Налягането което помпата трябва да създаде, не трябва да е по-малко от ...
... 7-8, ама какво беше не помня - барове, атмосфери, паскали. (То не са милиметри живачен стълб, то не са чудесии. Толкова ли е сложно да наложат една мерна единица?
)
Но започни от лесното към трудното. В смисъл - обезвъздушаване, течове и т.н.
Дано да съм ти помогнал с нещо.
Допълнение: Колегата ме изпревари, докато го напиша.

Ако пък решиш, може да го закупиш. Инвестицията ти, ще се възвърне от почерпки с бира от желаещите за преглед - колегите-съфорумници. В това число и аз.

Налягането което помпата трябва да създаде, не трябва да е по-малко от ...

... 7-8, ама какво беше не помня - барове, атмосфери, паскали. (То не са милиметри живачен стълб, то не са чудесии. Толкова ли е сложно да наложат една мерна единица?

Но започни от лесното към трудното. В смисъл - обезвъздушаване, течове и т.н.
Дано да съм ти помогнал с нещо.
Допълнение: Колегата ме изпревари, докато го напиша.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Течове - никакви нямам.
Течността да - вероятно е по-стара от колата
Помпата уж си е в ред понеже няма странни звуци.Обикновенно като започне да губи налягане през байпасния клапан започва да издава един характерен звук като въртиш волана.
Замислям се,че съм за реглаж на предница и гумите седят малко неестествено ама едва ли чак толкова това затормозява помпата и то на място.
ще поразгледам събота и неделя какво се случва и дали ще открия нещо интересно.
Като за начало ще натегна малко ремъка - счу ми се тази сутрин едно лееко шумене като завъртам волана.Пусна ли го - изчезва веднага.Може и ремъка да приплъзва ама понеже е нов не цвили.
Трябва да разгледма обстойно.
Благодаря!
Течността да - вероятно е по-стара от колата

Помпата уж си е в ред понеже няма странни звуци.Обикновенно като започне да губи налягане през байпасния клапан започва да издава един характерен звук като въртиш волана.
Замислям се,че съм за реглаж на предница и гумите седят малко неестествено ама едва ли чак толкова това затормозява помпата и то на място.
ще поразгледам събота и неделя какво се случва и дали ще открия нещо интересно.
Като за начало ще натегна малко ремъка - счу ми се тази сутрин едно лееко шумене като завъртам волана.Пусна ли го - изчезва веднага.Може и ремъка да приплъзва ама понеже е нов не цвили.
Трябва да разгледма обстойно.
Благодаря!
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Може да пробваш да смениш течността - лесно е, точно толкова колкото да смениш маслото. Добре е да се сменя периодично, защото в нея се събират продукти от износването (стружчици), а филтър няма, за разлика от други коли.
Помпата се разглобява, не е проблем, но трябва да се работи на чисто и спокойно. В самата помпа практически няма какво да се повреди освен лагер/семеринг или да се изменят настройките на въпросния клапан.
Не помня как се стигаше до клапана, но все си мисля че можеше да се достигне до него като се махне маркуча за високото нялягане. Може и да греша, отдавна я разглабях моята.
Иначе най-вероятно действително да е от клапана, но трябва да се измери налягането. 7-8 МПа беше май.
Друго което може да провериш е дали колелата ти се завъртат леко, когато предница е вдигната на стойки (т.е. и двете колела във виздуха) - трябва да се въртят леко с ръце.
Помпата се разглобява, не е проблем, но трябва да се работи на чисто и спокойно. В самата помпа практически няма какво да се повреди освен лагер/семеринг или да се изменят настройките на въпросния клапан.
Не помня как се стигаше до клапана, но все си мисля че можеше да се достигне до него като се махне маркуча за високото нялягане. Може и да греша, отдавна я разглабях моята.
Иначе най-вероятно действително да е от клапана, но трябва да се измери налягането. 7-8 МПа беше май.
Друго което може да провериш е дали колелата ти се завъртат леко, когато предница е вдигната на стойки (т.е. и двете колела във виздуха) - трябва да се въртят леко с ръце.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Клапанчето се демонтира БЕЗ да се разглобява помпата.Трябва да се отвие маркуча за високото налягане от помпата.След това детайла който е останал на помпата с форма на глава на борт.Клапанчето е монтирано в този детайл.След като го разгловиш ще видиш финна метална мражичка.Хубаво трябва да се промие.Аз си я правих тази процедура и за известно време хидравликата беше много "лека".После явно мрежичката се затлачва.Гледах в Руския форум,че слагат външен допълнителен филтър,но аз не съм търсил.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
НАли знаеш...луд уморя няма
Само чакам да се позатопи времето и започвам едно по едно да оправям,профилактика и т.н.
Засега събирам информация за проблемите за да не правя нещо по 10 пъти като му дойде времето.
А само да попитам - с какво масло е хидравликата (как се води и някава марка или модел).Незнам дали е от значение ама капачката на разширителния ми съд за течност е черна (виждал съм и със зелена и доколкото съм запомнил от видяното някъде из темите имало ралзика именно в течността).
Благодаря!

Само чакам да се позатопи времето и започвам едно по едно да оправям,профилактика и т.н.
Засега събирам информация за проблемите за да не правя нещо по 10 пъти като му дойде времето.
А само да попитам - с какво масло е хидравликата (как се води и някава марка или модел).Незнам дали е от значение ама капачката на разширителния ми съд за течност е черна (виждал съм и със зелена и доколкото съм запомнил от видяното някъде из темите имало ралзика именно в течността).
Благодаря!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За да няма налягане помпата причините могат да са само няколко - или отваря даже по-точно казано изпуска по малко клапана за максимално налягане или на изхода на помпата имам запушване (въпросната цедка
).Другия вариант е да не се върти достатъчно бързо което вече става проблем на ремъка.
При което най-удачния според мен вариант е :
-да си видя ремъка и да го натегна леко да видя има ли промяна и дали изобщо превърта ремъка.
-да изчакам деня Х ,в който ще свалям рейката да я ремонтират и в този хубав момент да си разглобя помпата да я почистя хубаво и да почистя цялата система из основи.
Мисля,че така ще си реша проблема

При което най-удачния според мен вариант е :
-да си видя ремъка и да го натегна леко да видя има ли промяна и дали изобщо превърта ремъка.
-да изчакам деня Х ,в който ще свалям рейката да я ремонтират и в този хубав момент да си разглобя помпата да я почистя хубаво и да почистя цялата система из основи.
Мисля,че така ще си реша проблема

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта