Голф 2 1,6 Д Проблем с генератора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Нед 03 фев 2008 18:57


Подгряването се изключва.След,като се покачи на 14 в. се държи нормално. Монтирал съм волтметъри и го наблюдавам посроянно.




Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Сря 06 фев 2008 18:43


lozan67
При мен е същия провлем лампата на таблото загасва но нарежението на колектора си остава . Ще купувам реле . Било доста скъпо !!!


Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Пет 08 фев 2008 17:13


Проблема решен с ново реле за подгряване.


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Пет 08 фев 2008 17:53


Номера е , че подгряващите свещи работят до 3 мин , след стратна на колата. това си е заложено фабрично.

Аз също се бях подлудил, нови релета , генератори, докато не го прочетох това в едно руско упътване за Г3. При Г2 е същото. в момента съм го направил да подгрява допълнително 30 сек.


Потребителски аватар
vwivan
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vwivan » Съб 09 фев 2008 23:06


С новото реле колектора се изклюва щом двигателя се изфорсира над 2500 оборота.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта