колеги, имам един проблем с оборотите на голф 2 гти . Доста неща смених , но проблема при студен двг. си уатава.Докато е студена работи неравномерно с ниски обороти , се едно неработи смукача. Последно като ходих на елкон ми казаха че е от ЕКУ-то.Съсипах се та търся , но със същия номер немога да намеря, пробвах с подобен , не пали въобще. Та на въпроса: откъде да намеря ЕКУ на БОШ ДИГИФАНТ 2 с номера 0 261 200 298 037 906 022 N ?
моля помогнете дайте съвет в пловдив сичко обърнах но няма, има подобни на СИМЕНС И КЕН , пробвал съм найстина един вариянт на сименс кен работеше, проблема при студен двигател изчезна , но вървенето не е същото , просто почина тази кола и си върнах стария компир! и още един въпрос, къде е буксата за диагностика? къде се намира в колата по-точно? Въобще еку-то не е ли от тези модели които не поддържат обратна връзка за комуникация?Чувал съм че еку с обратна комуникация се появява едва при голф 3 някъде от 92-год насам.
Благодаря предварително!



еку-проблем и питане
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: еку-проблем и питане
reactiven написа:Чувал съм че еку с обратна комуникация се появява едва при голф 3 някъде от 92-год насам.
Благодаря предварително!
Правилно си чувал, поне що се отнася до Digifant

И на мен ми се ще да имам, ама...

Всъщност, не разбирам тогава на какъв елкон са те качвали, че да си дадат 'компетентното' мнение- ЕКУ?!
Като за начало- я кажи кога за последно си сменял горивен и въздушен филтър? Особено въздушен.
Направи си експеримента да запалиш с отворен капак на въздушния филтър и да покараш малко така. Ако не се мушкаш по прашни улици, след някой Икарус, няма опасност за двигателя

Има шанс и датчика за температурата да ти прави въртели. Мога да ти услужа с моя, стария (работещ) за проба, но от сега да си ти кажа- решиш ли да купуваш нов, отиди си го вземи от ХААС


- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
колега, значи да и ти потвърди съмнението ми , жалко че неможе да се тества.
но както и да е , та на въпроса ами как стигна елконаджията до този извод.... значи като заначало е закачи на елкона там с кабелите за едната свещ и анализатора в хаспуха. и от там се почна , момче, вика ми от моторчето на празен ход е иди си купи! викам ми ок , аиде моторче от емблемите 120 кинта .обаче проблема си остава , отивам пак на елконаджията, той се чуди хмммм я да видим' оо капачката и палеца са ти стари- не е от това ама по-добре си ги смени' Ми ок , му викам ще ги сменя.Така и направих/ капачка, палец кабели/ РЕЗУЛТАТ проблема си остава. отивам пак на елконаджията дъра бъра виж вика- ще ти върна 30-те лева за диагностика, незнам от кво е .... можи би ТПС или ЕКУ!?!?
И така си и зарязах колега, тпс-сът е доста пари, пък не ми се вярва да е от него. Както и да е и от други съм чувал че най вероятно проблема е в ЕКУ-то , нали то променя данните за тъй наречения "СМУКАЧ", като си загрее колата няма дертове!
Да сменил съм горивен филтър/ 2 или най много 3 хил км/, дюзите са нови/чисто/ въздушния филтър беше на 3 хил, км, но го смених с чисто нов панелен К$Н ! дебитомера , незнам на празен ход и студен двг, незнам колко роля играе.
та в крайна сметка колата така си е зех и този проблем си е от 3 госини насам .
а да , днеска пробвах да е запаля с изкаран куплунг на датчика за темп. на водата, хич не пали . Върнах си го пали си , но докато загрее -пак старата песен ниски и нестабилни обороти./ е то тва трае максимум 4 -5 мин/
Благодаря ти колега , за мнението , помогна доста , иначе още щях да си ровя за куплунга. почти цялата е разглобих да го търся

но както и да е , та на въпроса ами как стигна елконаджията до този извод.... значи като заначало е закачи на елкона там с кабелите за едната свещ и анализатора в хаспуха. и от там се почна , момче, вика ми от моторчето на празен ход е иди си купи! викам ми ок , аиде моторче от емблемите 120 кинта .обаче проблема си остава , отивам пак на елконаджията, той се чуди хмммм я да видим' оо капачката и палеца са ти стари- не е от това ама по-добре си ги смени' Ми ок , му викам ще ги сменя.Така и направих/ капачка, палец кабели/ РЕЗУЛТАТ проблема си остава. отивам пак на елконаджията дъра бъра виж вика- ще ти върна 30-те лева за диагностика, незнам от кво е .... можи би ТПС или ЕКУ!?!?
И така си и зарязах колега, тпс-сът е доста пари, пък не ми се вярва да е от него. Както и да е и от други съм чувал че най вероятно проблема е в ЕКУ-то , нали то променя данните за тъй наречения "СМУКАЧ", като си загрее колата няма дертове!
Да сменил съм горивен филтър/ 2 или най много 3 хил км/, дюзите са нови/чисто/ въздушния филтър беше на 3 хил, км, но го смених с чисто нов панелен К$Н ! дебитомера , незнам на празен ход и студен двг, незнам колко роля играе.
та в крайна сметка колата така си е зех и този проблем си е от 3 госини насам .
а да , днеска пробвах да е запаля с изкаран куплунг на датчика за темп. на водата, хич не пали . Върнах си го пали си , но докато загрее -пак старата песен ниски и нестабилни обороти./ е то тва трае максимум 4 -5 мин/
Благодаря ти колега , за мнението , помогна доста , иначе още щях да си ровя за куплунга. почти цялата е разглобих да го търся


- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
колега, stancorotax сменил съм сакса, първото гърне/кат. няма /, нова тръба до задното, и съответно задното гърне, всичко е оригинален НАП! та на въпроса, знам че на пф /аз съм пб/мотор ламбдата е в катализатора , при мен съответно не е там . В сакса не е , колекторите съм ги огледъл обстойно и там няма нищо. Та ако някой има идея къде може да е да сподели?
- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
колега rudoni , здрасти , виж за тва не съм се сещал! трябва да ги видя маркучите наистина , не съм се сетил за това.Само , че колега като се замисля маркуча за картерните газове е 1-/ така си мисля утре ще погледна/, излиза от капака на клапаните, минавайки през пластмасов клапан и влиза в смукателния колектор. Отдясно на смукателния колектор има друг маркуч, който влиза в сервоусивателя, но ще поглядна пак. Мерси много за съвета
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта