
С ръка натискаш "ръчната" и малко по малко буталото излиза до горе, а на върха го развърташ с ръка и откачаш маншона от горната част на буталото ако искаш да не го скъсаш.
От долната част може да го извадиш само, когато извадиш напълно буталото.
Ако не върви на ръка, според мен имаш проблем.
Задължително извади буталото - нямаш си представа каква помия и едри отпадъци ще изтекат отвътре, а това е супер полезно.
Отделно ще видиш и по цилиндъра дали има ръжда и да знаеш дали да очакваш изненади.
Буталото после много лесно също се завива с мокс/френск ключ/водопроводен ключ(всичките му там имена) или големи клещи, които могат да го хванат.
Иначе друго, което не виждам на снимката - въпросната ламаринка между шенкела и диска - тя подпира отзад семерингата на лагера.