2 Въпроса относно Пасат Б4 комби.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
stereofonix
Мнения: 221
Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

2 Въпроса относно Пасат Б4 комби.

Мнениеот stereofonix » Нед 10 фев 2008 0:18


Пасата е 1800 куб см. 90 к.с моно инжекция а проблемите които съм забелязал ( може и да не са проблеми, но искам вашето мение и съвети).

1. Колата като е студена и педала за газта е много "муден". Значи след като подам рязко газ до към 2500 оборота и ги сваля бавно до 1000 оборота. Жилото ли ми задържа или е от някъде другаде проблема. След като загреее всякаш газта става по "пъргава". Батко ми има същият пасат и неговата газ при студен двигател е по "пъргава" от моята. Идеи и съвети ?!?


2. Също така волата всякаш се върти по трудно от този на пасата на батко ми. От какво може да се дължи това ?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 10 фев 2008 1:28


За хидравликата - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=77769
По повод педала на газта идея нямам.Жилото можеш да го провериш лесно - само ти трябва още един човек ама едва ли е от това.Успех!


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 10 фев 2008 20:08


Колко бавно ги сваля по-точно (говори в секунди) ? Ако ги сваля като карбуратор значи че бачка в авариен режим и не бръсне ламбдата (т.е нормално ги сваля по-бавно ако вс. е наред). Но ако тя е тръгнала и е "мудна" може да има такъв ефект. Не е ясно и други датчици на какво дередже са ти, както и "по тока" положението. Може да излезе и ел. двигателчето за празен ход например да трябва да се почисти. Ако ресетнеш компа има ли ефект поне за малко ?

Поздрави.


niki_passatb3
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niki_passatb3 » Пон 18 фев 2008 18:42


otnosno za hidravlikata,spored men ne vsi4ki passati im se varti ednakvo voana imat si razliki ne se pritesnqvai :wink:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 19 фев 2008 12:43


stereofonix, :roll: нещо по първия въпрос не е съвсем ясно.
Това с плавното/бавно падане на оборотите е нормално. За това нещо се грижи моторчето за празен ход (както е посочил dj_tuhla), а също и ТПС-а, намира се от дясно на моното, когато си с лице към двигателния отсек.

Нормално ли ти ускорява автомобила докато е студен, има ли придръпване, прекъсване, заглъхване?

По втория въпрос, възможна причина може да е и затруднено движение на някое от лагерчетата(износване, ръждясване, деформация ...), които е се намират в тампоните на макферсъна, отгоре на амортесьорите.
:да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 34 госта