Пасата е 1800 куб см. 90 к.с моно инжекция а проблемите които съм забелязал ( може и да не са проблеми, но искам вашето мение и съвети).
1. Колата като е студена и педала за газта е много "муден". Значи след като подам рязко газ до към 2500 оборота и ги сваля бавно до 1000 оборота. Жилото ли ми задържа или е от някъде другаде проблема. След като загреее всякаш газта става по "пъргава". Батко ми има същият пасат и неговата газ при студен двигател е по "пъргава" от моята. Идеи и съвети ?!?
2. Също така волата всякаш се върти по трудно от този на пасата на батко ми. От какво може да се дължи това ?
2 Въпроса относно Пасат Б4 комби.
- stereofonix
- Мнения: 221
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 6:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нова Загора
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За хидравликата - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=77769
По повод педала на газта идея нямам.Жилото можеш да го провериш лесно - само ти трябва още един човек ама едва ли е от това.Успех!
По повод педала на газта идея нямам.Жилото можеш да го провериш лесно - само ти трябва още един човек ама едва ли е от това.Успех!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Колко бавно ги сваля по-точно (говори в секунди) ? Ако ги сваля като карбуратор значи че бачка в авариен режим и не бръсне ламбдата (т.е нормално ги сваля по-бавно ако вс. е наред). Но ако тя е тръгнала и е "мудна" може да има такъв ефект. Не е ясно и други датчици на какво дередже са ти, както и "по тока" положението. Може да излезе и ел. двигателчето за празен ход например да трябва да се почисти. Ако ресетнеш компа има ли ефект поне за малко ?
Поздрави.
Поздрави.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
stereofonix,
нещо по първия въпрос не е съвсем ясно.
Това с плавното/бавно падане на оборотите е нормално. За това нещо се грижи моторчето за празен ход (както е посочил dj_tuhla), а също и ТПС-а, намира се от дясно на моното, когато си с лице към двигателния отсек.
Нормално ли ти ускорява автомобила докато е студен, има ли придръпване, прекъсване, заглъхване?
По втория въпрос, възможна причина може да е и затруднено движение на някое от лагерчетата(износване, ръждясване, деформация ...), които е се намират в тампоните на макферсъна, отгоре на амортесьорите.


Това с плавното/бавно падане на оборотите е нормално. За това нещо се грижи моторчето за празен ход (както е посочил dj_tuhla), а също и ТПС-а, намира се от дясно на моното, когато си с лице към двигателния отсек.
Нормално ли ти ускорява автомобила докато е студен, има ли придръпване, прекъсване, заглъхване?
По втория въпрос, възможна причина може да е и затруднено движение на някое от лагерчетата(износване, ръждясване, деформация ...), които е се намират в тампоните на макферсъна, отгоре на амортесьорите.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 34 госта