мнение за голф3 автоматик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Пет 14 окт 2005 12:48


golfer написа:добавка и от мен:
автоматичните скорости пазят мотора и би трябвало да е в перфектно състояние.


Затова мерака ми беше 1.6 Д автоматик, ама като няма...




Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Пет 14 окт 2005 12:53


От какво пазят мотора автоматичните скоростни кутии????
Според мен го пазят от ниски обороти, защото за да ускорява автомобила по същия начин като такъв с ръчна скоростна кутия двигателя трябва да работи на доста по-високи обороти и при режим на движение градско се получава по-висок разход на гориво. Това се дължи на агрегата 'хидротрансформатор', който предава въртящия момент от двигателя на самата скоростна кутия, вместо сух фрикционен дисков съединител, който има задача да предава въртящия момент плавно и без удари така, че може да се каже, че на автомобил с автоматична скоростна кутия трансмисията (полуоски, карета диференцияли и каквото друго има там) е по-запазена отколкото на автомобил с ръчна скоростна кутия. По принцип хидротрансформаторът е агрегат в, който има доста загуби на въртящ момент и обороти и много рядко само при постоянен режим на движение оборотите на входа му са равни на оборотите на изхода, за да се избегне този недостатък в съвременните автоматични трансмисии в хидротрансформаторът се итегрира и допълнителен класически дисков съединител, който се задейства от налягането на маслото.
Аз бих посочил два основни недостатъка на автоматичните трансмисии: не позволяват автомобила да се пали с бутане или теглене и не е разрешено буксиране на автомобила ако двигателят угасне и не може да запали тъй като при неработещ двигател в кутията няма мазане и се износва и поврежда сериозно.
Автомобилите от 90-те години с автоматични трансмисии масово са 4 степенни, но не знам дали предавателното число на 4-та предавка е по-малко от 1, ако не е тогава много жалко.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 14 окт 2005 13:23




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 14 окт 2005 14:01


http://volkswagen.msk.ru/transmission/096-097.pdf

4 та скорост е от 0,679 до 0,742 в зависимост от типа на скоростната кутия
за справки горното PDF - че.


Потребителски аватар
beni barzia
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот beni barzia » Пет 14 окт 2005 15:06


golfer написа:добавка и от мен:
автоматичните скорости пазят мотора и би трябвало да е в перфектно състояние.

и аз така мисля


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 14 окт 2005 15:17


Filcho написа:От какво пазят мотора автоматичните скоростни кутии???

най-вече от "рацерски" напъни. :D


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Пет 14 окт 2005 23:35


Filcho написа:От какво пазят мотора автоматичните скоростни кутии????


Пазят го от работа извън оптималния режим! А това никак не е малко! Не е вярно, че трябва да работи на "доста по-високи обороти", за да сменя скоростите - има си различни режими на смяна, които могат да се командват или с лоста на скоростите (позиция D или 2, например) или с педала на газта. Докато много често, макар и неволно, моторът работи при по-високи от необходимите обороти с механичната кутия, при автоматичната това не може да стане.


Потребителски аватар
nasti
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 30 май 2005 18:36
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот nasti » Нед 16 окт 2005 2:56


От автомат по-хубаво няма!!!! тези които обясняват друго не са се качвали аз карам автомат и ти гарантирам че ще се родиш с такава кола! Харчела повече - чупела се - ДРЪН ДРЪН!!!!!!!!!!!!! ПОНЕЖЕ СЪЕДИНИТЕЛИ НЕ СЕ СМЕНЯТ!

КАЧВАЙ СЕ И ЗАБРАВЯЙ ДА РЪГАШ КАТО НЕНОРМАЛЕН В КОЛАТА СКОРОСТИ!


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Нед 16 окт 2005 15:27


Евала - кратко, точно и ясно
bowdown bowdown bowdown


madfet
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 11 юли 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот madfet » Чет 20 окт 2005 19:52


пич аз карам Jetta 2 автоматик 1.6 бензин разликата в харча на гориво е главно на извънградко около 1-1.5 газ на 100км.но в града е супер. :lol: ако си купиш автоматик гледай да е с по-мощен двигател по-голям кеф. :D


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Пет 21 окт 2005 9:16


Споделям личното си мнение без да го налагам или да убеждавам някого в каквото и да било. Карал съм кола и джип с автоматична трансмисия много пъти и нито една не ми е харесала. Според мен автоматика е за дами и пенсионери. А аз ще си купя автоматик когато направят автомобилите за 'F1' и 'WRC' с автоматични трансмисии. Не възприемам между двигателя и скоростната кутия да има хидротрансформатор, на който шофьора да не може да въздейства по никакъв начин, не възприемам 'kick down'-а за сваляне с една предавка надолу да сработва в края на скалата на обортомера, свидетел съм как човек счупи две автоматични кутии на джип като при шофиране лоста вървеше от D до 1 и обратно, не възприемам при стремеж да намаля скоростта на автомобила да отпускам педала на газта а скоростната кутия да ми включва по-висока предавка за динамика да не говоря, карал съм Audi 100 2.3Е 5 цил. 133к.с. и всеки път като се кача на него си представям как ще върви тази кола с механична скоростна кутия.
Карайте си автоматиците със здраве и дълголетие.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 21 окт 2005 9:48


Sunny написа:... и в задръствания не хващам мускулна треска от натискане на съединител
За n-ти път споменавам в тема, че само който не е карал автоматик се страхува от него и го оплюва.
Ония глупавите американци като си купуват само автоматици не ги сменят след няколко к км с механични кутии нали?


Явно ако се пробваш да натиснеш моя съединител ще пуснеш в гащите. Във средното даскало спринтирах и след 100км градско имам мускулна на левия крак. Работил съм в рент-а-кар карал съм всякакви коли имахме и 5 автоматика. Шефа ми беше бивш рали състезател и се е влюбил в автоматика ... той просто е тъп и като приказва по GSMa го хваща с дясната ръка. Ма и него вече го гонят годинките.

Та дори и при тези обстоятелства си предпочитам механичната кутия нищо че си правя фитнеса в колата. А на тез Тъпите американци дето петрола им е центове им атрофира левия крак - научно доказано чрез проучване. F*CK THE TWO PEDALS MAN.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта