без стартер

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

без стартер

Мнениеот VW`VENTO » Нед 10 фев 2008 12:30


има ли някакъв проблем ако карам колата 2 дена без стартер.може ли нещо да навреди понеже съм го свалил и сега търся друг да го сменям :?:




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Нед 10 фев 2008 13:26


И как по точно мислиш да караш без стартер?Нали на него са ти закачени половината кабели. :idea:


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Нед 10 фев 2008 13:34


вчера я прекарах от едната страна на блока до другата.Паленето естествено стана с малко бутане


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Нед 10 фев 2008 13:34


kaiser666 написа:И как по точно мислиш да караш без стартер?Нали на него са ти закачени половината кабели. :idea:


Oт къде ги видя тези кабели там :roll:


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Нед 10 фев 2008 13:34


вчера я прекарах от едната страна на блока до другата.Паленето естествено стана с малко бутане


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 10 фев 2008 14:16


rexpitbul написа:Oт къде ги видя тези кабели там :roll:

Там ти се съединява плюс от генератора и акумулатора.
Освен това на едната от шпилките му при Пассат се захваща масата на двигателя.
Не виждам какво може да стане, но ако добре покриеш отвора, че иначе може да нахвърля боклуци вътре.


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Нед 10 фев 2008 14:58


До колкото знам при палене с бутане,може да се скъса ангренажен ремък,и после става инфекцйя.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 10 фев 2008 15:19


boi4eto написа:До колкото знам при палене с бутане,може да се скъса ангренажен ремък,и после става инфекцйя.


:shock

Не съм го чувал това...някой да поясни...


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Нед 10 фев 2008 16:19


radotom написа:
rexpitbul написа:Oт къде ги видя тези кабели там :roll:

Там ти се съединява плюс от генератора и акумулатора.
Освен това на едната от шпилките му при Пассат се захваща масата на двигателя.
Не виждам какво може да стане, но ако добре покриеш отвора, че иначе може да нахвърля боклуци вътре.


Това имам предвид 2 кабела !!! Какво значи половината ?!?!? Край стига сме коментирали ;)


formati
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 08 окт 2007 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот formati » Нед 10 фев 2008 16:23


chefito написа:
boi4eto написа:До колкото знам при палене с бутане,може да се скъса ангренажен ремък,и после става инфекцйя.


:shock

Не съм го чувал това...някой да поясни...

по принцип съм чувал че има такава опасност , при рязкото завъртане на двигателя с високи обороти когато се отпусне съединителя при засилен автомобил. Ама за 15г зад волана на всякакви таратайки такова нещо не съм виждал да се случи


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Нед 10 фев 2008 19:36


formati написа:
chefito написа:
boi4eto написа:До колкото знам при палене с бутане,може да се скъса ангренажен ремък,и после става инфекцйя.


:shock

Не съм го чувал това...някой да поясни...

по принцип съм чувал че има такава опасност , при рязкото завъртане на двигателя с високи обороти когато се отпусне съединителя при засилен автомобил. Ама за 15г зад волана на всякакви таратайки такова нещо не съм виждал да се случи


Най много да измести центровката. :wink:


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Нед 10 фев 2008 21:20


Няма кво да се случи толкова,ако си взел предпазни мерки-покриеш отвора,изолираш добре кабелите с +...


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Пон 11 фев 2008 12:18


темата вече може да бъде изтрита.Довечера стартера ми ще бъде готов и го слагам.Благодаря на всички за коментарите


Потребителски аватар
Vito
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 6:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vito » Пон 11 фев 2008 12:41


dimitars написа:Няма кво да се случи толкова,ако си взел предпазни мерки-покриеш отвора,изолираш добре кабелите с +...


Не знам при Венто как е,ама при Голф 1 и 2 на един от болтовете на стартера е хванат предния тампон на двигателя.Знам понеже карах 1-цата 4 дена без стартер и резултата беше извадена полуоска :?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта