


Пасат 2.0 115к.с. - ЛАГЕРИ
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 2:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Пасат 2.0 115к.с. - ЛАГЕРИ
Сложих чисто нови биелни лагери но пак чука възможно ли е от основни да чука .. така между 2500 -3500 оборота
Последна промяна от Golf2Tdi на Нед 10 фев 2008 12:41, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Какво ще рече 'не качва масло'?
Свири зумера ли? А реалното налягане на маслото измерихте ли го?
Трябва да свалиш и помпата и да провериш луфта в нея с луфтомерни пластини, както и дали няма някакво задържане в нея (ама едва ли)
Има и един клапан (предпазен) при масления филтър. Ако той е спекъл нещо, може да прави тези магарии
Ама първо кажи какво е налягането на маслото.
Свири зумера ли? А реалното налягане на маслото измерихте ли го?
Трябва да свалиш и помпата и да провериш луфта в нея с луфтомерни пластини, както и дали няма някакво задържане в нея (ама едва ли)
Има и един клапан (предпазен) при масления филтър. Ако той е спекъл нещо, може да прави тези магарии

Ама първо кажи какво е налягането на маслото.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 2:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат 2.0 115к.с. - ЛАГЕРИ
Golf2Tdi написа:Сложих чисто нови биелни лагери но пак чука възможно ли е от основни да чука .. така между 2500 -3500 оборота
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Пасат 2.0 115к.с. - ЛАГЕРИ
Golf2Tdi написа:Сложих чисто нови биелни лагери но пак чука възможно ли е от основни да чука .. така между 2500 -3500 оборота
Възможно е...не ги ли погледнахте като разглобихте?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 2.0 115к.с. - ЛАГЕРИ
dlug написа:Възможно е...не ги ли погледнахте като разглобихте?
Ами те биелните се сменят лесно: Сваляш картера, развиваш по 2 болта на черупка на биелата, повдигаш леко буталото нагоре и лагерчетата ти изпадат в ръцете...
А за основните целия мотор вънка, цепиш го, сваляш колянов вал и чак тогава...

Иначе, да, възможно е от основни да трака.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 2.0 115к.с. - ЛАГЕРИ
Такаа...направили сте доста концептуални грешки.Аз минавах по този път вече няколко пъти ама не с VW.
Основно правило - при изтракали биелни се вади двигателя навън,сваля се целия вал.Носи се в шлайфбаза да мерят за елипси по шииките и на биелни и на основни.Вадят се буталата и се преглеждат буталните болтове (там също рефлектира удара от разбит биелен лагер).
Общо взето ако има елипса по вала може да се шлайфа за ремонтен комплект лагери (по-дебели).1-ви ремонт 0.25мм 2-ри 0.5мм 3-ти 0.75мм за някои има и 4-ти 1мм.
Ако вала е износем повече - за скрап и друг.
В твоя случай просто са ти изтракали отново биелните.Това става за не повече от 20-тина километра при елипсовиден вал с износване 0.2мм.
Удара от биелен лагер не може да разбие основен колкото и да иска - разбива буталния болт и подбива вала още повече.
Основен лагер рядко сдава багажа и причините са само 2 - износени аксиални пластини,при което вала се мсети напред-назад и не осигурява равномерно лягане на лагера по шииката.Или липса на масло и оттам циментацията на лагера е довиждане и айде.
Шумът от разбит биелен лагер - появява се само при преход от високи към ниски обороти (на място без натоварване).Т.е. дваша газ до 4-5 хиляди и пускаш.Слушаш за остатъчно дрънчене.Дрънчи на метал отчетливо.Лагера дрънчи така.
Буталния болт дрънчи повече при по-голямо натоварване на двигателя - чува се като клапан ама е малко по-глухо.Обикновенно се обаджа при работа ня нясто около 2000 оборота (диапазон 1500-2500 за различните двигатели).Проявява се повече при преход от ниски към високи обороти ама по-плавно на определени обороти или на кратни обороти (1500,3000,4500 ; 2000/4000) Той дрънчи глухо.
Ако я чуя мога да ти кажа какво е ама разбира се не и къде е.
Затова по-добре разчасти всичко и започни метода,който ти казах за да знаеш за какво иде реч.Или си вземи друг двигател или продай колата ако не ти се занимава с нея.
Основно правило - при изтракали биелни се вади двигателя навън,сваля се целия вал.Носи се в шлайфбаза да мерят за елипси по шииките и на биелни и на основни.Вадят се буталата и се преглеждат буталните болтове (там също рефлектира удара от разбит биелен лагер).
Общо взето ако има елипса по вала може да се шлайфа за ремонтен комплект лагери (по-дебели).1-ви ремонт 0.25мм 2-ри 0.5мм 3-ти 0.75мм за някои има и 4-ти 1мм.
Ако вала е износем повече - за скрап и друг.
В твоя случай просто са ти изтракали отново биелните.Това става за не повече от 20-тина километра при елипсовиден вал с износване 0.2мм.
Удара от биелен лагер не може да разбие основен колкото и да иска - разбива буталния болт и подбива вала още повече.
Основен лагер рядко сдава багажа и причините са само 2 - износени аксиални пластини,при което вала се мсети напред-назад и не осигурява равномерно лягане на лагера по шииката.Или липса на масло и оттам циментацията на лагера е довиждане и айде.
Шумът от разбит биелен лагер - появява се само при преход от високи към ниски обороти (на място без натоварване).Т.е. дваша газ до 4-5 хиляди и пускаш.Слушаш за остатъчно дрънчене.Дрънчи на метал отчетливо.Лагера дрънчи така.
Буталния болт дрънчи повече при по-голямо натоварване на двигателя - чува се като клапан ама е малко по-глухо.Обикновенно се обаджа при работа ня нясто около 2000 оборота (диапазон 1500-2500 за различните двигатели).Проявява се повече при преход от ниски към високи обороти ама по-плавно на определени обороти или на кратни обороти (1500,3000,4500 ; 2000/4000) Той дрънчи глухо.
Ако я чуя мога да ти кажа какво е ама разбира се не и къде е.
Затова по-добре разчасти всичко и започни метода,който ти казах за да знаеш за какво иде реч.Или си вземи друг двигател или продай колата ако не ти се занимава с нея.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 57 госта