Проблем с първа и задна

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Пон 11 фев 2008 8:03


svetlio p_GT написа:Преди да го сменя много боксуваше.Включвам трета,дърпам ръчната,газ до 2500 оборота и не гаснеше.

E при мен няма симптоми на заминал съединител,отделя по горе но това било нормално при модела!На 3-а и ръчна си гасне,не ми е правило и впечатление по баир и рязко подаване на газ на 5-а да пребоксува съединителя.Но първа си влиза трудно само понякога,а задна ако е вкарам много внимателно(в смисъл полека) не прихърква!




miro82
Мнения: 188
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот miro82 » Пон 11 фев 2008 9:57


joro09 написа:
svetlio p_GT написа:Преди да го сменя много боксуваше.Включвам трета,дърпам ръчната,газ до 2500 оборота и не гаснеше.

E при мен няма симптоми на заминал съединител,отделя по горе но това било нормално при модела!На 3-а и ръчна си гасне,не ми е правило и впечатление по баир и рязко подаване на газ на 5-а да пребоксува съединителя.Но първа си влиза трудно само понякога,а задна ако е вкарам много внимателно(в смисъл полека) не прихърква!

И при мен 1-ва само понякога влиза много трудно. Съединителят ми е добре и няма проблеми. На мен ми казаха че някакъв механизъм трябвало да се напръска със смазка и ще се оправи работата....
Някой има ли идея и пробвал ли е със смазка-спрей дали се нормализират нещата??


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 11 фев 2008 10:38


joro09 написа:
svetlio p_GT написа:Преди да го сменя много боксуваше.Включвам трета,дърпам ръчната,газ до 2500 оборота и не гаснеше.

E при мен няма симптоми на заминал съединител,отделя по горе но това било нормално при модела!На 3-а и ръчна си гасне,не ми е правило и впечатление по баир и рязко подаване на газ на 5-а да пребоксува съединителя.Но първа си влиза трудно само понякога,а задна ако е вкарам много внимателно(в смисъл полека) не прихърква!


Като е студена колата и таман си я запалил прави ли го?Защото ако само след като е загрял сьединителя ги прави тия неща (както при мен) е ясно...

Сьединителя не ми е боксувал до сега,случва се много рядко да притресе като сменям на 2ра,но иначе други признаци няма,но сьм сигурен ,че е от него.Иначе и при мен ако вкарам задна без да натискам много лоста и внимавам няма проблеми.А иначе ако я вкарам нормално(както пьрвите 2 пьти като ми се случи) така изхрьква ,че след тва никоя скорост не може да ми влезе хубаво се 1но вьтре е станало салата.


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Пон 11 фев 2008 11:32


Задна винаги я включвам така че да не прехърква,но сега и полека да я влюча си хърка и придръпва.Преди време се е случвало да не влезе първа но много рядко.На много коли е така.


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Пон 11 фев 2008 11:36


Achim Lauritzen написа:Притискателя и аксиалния лагер също се сменят за да не се разглобява втори път,аз имах същите симптоми трудна първа и хъркаща задна смених комплект всичко и заспа :wink:

Нямам аксиален лагер.С обратния съединител съм.А притискателя не съм го сменял.Дали може да е от жилото(така наречено саморегулиращо 8) )


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Пон 11 фев 2008 15:04


На мен ми казаха,че като се скапе саморегулиращия механизьм може да прави проблеми сьединителя.Но вьпроса ми е точно винаги ли ти го прави тва или само при загрял сьединител и дали става по кофти като загрее?Не ,че мога да помогна но ми е интересно.


Потребителски аватар
rojo
Мнения: 318
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 11:44
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот rojo » Пон 11 фев 2008 15:20


Личният ми опит с този проблем не е голям, въпреки че го имам и на моя Голф от 2-3 месеца. Когато колата е студена, първа влиза много трудно или дори първо трябва да вкарам на трета и след това влиза леко, без проблем. Задна също ми хърка на студена кола. Когато загрее колата проблемите изчезват или значително затихват.
От разнични майстори и познати за този проблем съм чувал следните мения:
1. Че маслото на скоростната е по-гъсто отколкото трябва. Решение: смяна с подходящо масло.
2. Че тампона на скоростната е започнал да сдава багажа, от там се променя положението на скоростната и това се изразява в затруднения при превключване на скоростите. Решение: смяна на тампона.
Съденителят беше сменен миналата пролет, а лятото смених износени втулки и болт по лостовия механизъм. Иначе жилото на съединителя предстои да бъде сменено - то не е автоматично и се настройва ръчно, но не му остава много още за настройване.


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Пон 11 фев 2008 16:39


kilima написа:На мен ми казаха,че като се скапе саморегулиращия механизьм може да прави проблеми сьединителя.Но вьпроса ми е точно винаги ли ти го прави тва или само при загрял сьединител и дали става по кофти като загрее?Не ,че мога да помогна но ми е интересно.

От време на време влизат нормално,независимо дали е загрял или не.


Потребителски аватар
ripai
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ripai » Пон 11 фев 2008 17:22


Achim Lauritzen я ми кажи какво точно си сменил защото и при мен го има проблема с трудна 1 и задна .


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Пон 11 фев 2008 20:59


miro82 написа:
joro09 написа:
svetlio p_GT написа:Преди да го сменя много боксуваше.Включвам трета,дърпам ръчната,газ до 2500 оборота и не гаснеше.

E при мен няма симптоми на заминал съединител,отделя по горе но това било нормално при модела!На 3-а и ръчна си гасне,не ми е правило и впечатление по баир и рязко подаване на газ на 5-а да пребоксува съединителя.Но първа си влиза трудно само понякога,а задна ако е вкарам много внимателно(в смисъл полека) не прихърква!

И при мен 1-ва само понякога влиза много трудно. Съединителят ми е добре и няма проблеми. На мен ми казаха че някакъв механизъм трябвало да се напръска със смазка и ще се оправи работата....
Някой има ли идея и пробвал ли е със смазка-спрей дали се нормализират нещата??

Еми аз смазвах механизма който е под капака до двигателя,но нищо не се промени...ако някой знае нещо друга да казва!


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Пет 15 фев 2008 14:14


Реших да пробвам и сложих саморегулиращо жило от автоморга и сега съединителя отделя по отгоре.Проблема се появява от време на време,но засега така ще карам защото е значително по-добре.Скоро може да сложа обикновенно и да пробвам с него.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Пет 15 фев 2008 15:16


И на мен ми влизат трудно 1 и задна и тресе при тръгване... Нов съединител ли ми трябва....?


svetlio p_GT
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 30 май 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот svetlio p_GT » Пет 15 фев 2008 15:27


Не си за нов съединител.Моя е нов и го имам на моменти проблема.Пробвай с ония тест.Дърпаш ръчната,ключваш 3-та,газ до към 2500 оборота и като пуснеш съединителя ако угасне двигателя значи е добре съединителя.Тези саморегулиращи жила са голям т...к.Разглобих си старото :lupe


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот joro09 » Нед 02 мар 2008 18:21


Някой може ли да ми каже от какво може да е проблема-при включване на задна нещо много яко тресе,имам чуството че скоростната кутия ще падне.Иначе мисля че съединителя ми е ОК.


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Пон 03 мар 2008 8:31


Наи вероятния проблем при всички ви мисля че е , трябва да се реголират едни лостчета под скоростния лост , вдига се маншона на скоростния лост и от там, и отпред се бара нещо но за там не знам. Знам само че много трудно се намистат, гледал сьм един маистор като ги намиста направо човека побеля, тькмо намести 1 да влиза хубаво аиде задната хич я няма, после аиде обратното, те така кьм 4 часа но я направи, колата не беше голф но 90 % мисля че за сьщото иде реч.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 55 госта