Проблема ти е само клапата!!!
Незнам с каво и как си я облепял и дали не смесва топъл и студен въздух пак от там Смяната на радиатора и облепянето на клапата ти ли си го прави или друг
Колеги, помагаите с парното !!!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nigves написа:Колеги смених радиаторчето сложих донапрени и пак нема на ниски обороти парно защо?А на 3,4 хил.оборота има какво става не мога да разбераще и светна фаровете и ще я засиля в лома
Става въпрос за този колега....

ПС
Колеги моля ви четете хубаво цялата тема преди да пишете.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Човека пише че маркучите са еднакво топли, тогава има нещо нередно във въздушния потокnigves написа:Водната помпа ми шумеше смених и нея и тя чисто нова няма година.Всичко е перфектно нито надува всички маркучета са еднакво топли.Незнам наистина какво става.Дали нема некои друга клапа за уплатняване или като слагам радиаторчетоп да би да е имало некои друг чалъм.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Tinko написа:nigves написа:Колеги смених радиаторчето сложих донапрени и пак нема на ниски обороти парно защо?А на 3,4 хил.оборота има какво става не мога да разбераще и светна фаровете и ще я засиля в лома
Става въпрос за този колега....аз на него му помагам, а иначе, че темата стана обща с много оффтопик е така!
ПС
Колеги моля ви четете хубаво цялата тема преди да пишете.
- nigves
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Колеги може и аз да не сам се изразил правилно.Значи почвам отначало-смених радиаторчето имаше съвсем малко топла струя после смъкнах под джабката бъздохопровода и видях че има на клапата само дупки без дунапрен
.Четох в форума и с ВАТА неква ми даде един приятел облепих клапата и сега е доста по-добре.Но като подам газ става да си е... франко магарито не мога да пипна решетките но като стои на 1000 оборота намалява и за това питам дали има некои друга клапа за облепяне.Всичко друго е 6-точки

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ок. Запали колата утре и провери изходната тръба на радиатора на парното дали загрява. Ако загрява влиза въздух през него. Покарай колата малко по на зор. смисъл излез някаде и я понатискай 10-тина минути, след което провери дебелите маркучи към радиатора с перката за охлаждане дали са твърди и после вече ще видим за други проблеми.
ПС
Принципно като отвориш капака, към таблото влизат две тръби, обикновенно водата се движи - влиза от дясната и излиза от лявата.
ПС
Принципно като отвориш капака, към таблото влизат две тръби, обикновенно водата се движи - влиза от дясната и излиза от лявата.

- nigves
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Колега там всичко е ОК аз забърших АВТОТРАНСПОРТ долу горе знам кво става макар и да не сам бил във всички часове
Ама ми е чудно за тези клапи не ми се разглобява таблото и за това питам колко клапи играят роля за парното.Значи един колега каза че има 3-клапи само едната била пластмасова другите 2 с дънапрен дали нема да е другата която не съм облепил и каде се намира

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта