Здраей и на теб.....темата я бях зарязал малко понеже нямах много време напоследък.Общо взето с климата няма никакви грижи - чел съм грешки,наблюдавал съм и как си работи - безгрижно.
Оборотите не се люлеят.Просто ги кове на 2000 като е включен климатроника и връщам педала на газта.Аз свикнах да бия 2-ра и леко със спирачка да ги свалям ама....не е най-гениалното решение.
Засега не я закачам понеже я карам всеки ден и ако я шашна нямам с каво да се движа (трябва на бензин) и за да я сръчкам трябва да ми остане малко време.Иначе да открия баланса между двете врътки се се струва почи невъзможно без някакъв анализатор или поне да знам коя накъде да въртя.
Общо взето лошото е,че моторчето за ПХ постоянно ми променя оборотите като въртя страничната врътка на изпарителя.Все пак това му е работата и аз малко не мога да разбера какво точно правя.А след това пък колата пак си има ряз понеже ламбда контрола си регулира отгоре кранчето - колкото и да я въртя ефекта остава скрит под действието на ламбда контрола и моторчето за ПХ.
Все пак ще я мъча и каквото стане.
Благодаря!
Проблем с оборотите при работещ климатроник В3
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
обороти
здравей
за по прецизна настройка, изключи ламбда контрола, вържи един мултицет(руски-стрелкови) или осцилоскоп паралелно на ламбда сондата и отрегулирай сместа-ламбдата да е в предела при всички обороти, след товазакачи контрола и се наслаждавай на шофирането
чао
за по прецизна настройка, изключи ламбда контрола, вържи един мултицет(руски-стрелкови) или осцилоскоп паралелно на ламбда сондата и отрегулирай сместа-ламбдата да е в предела при всички обороти, след товазакачи контрола и се наслаждавай на шофирането
чао
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта