Проблем с оборотите при работещ климатроник В3

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 04 фев 2008 22:54


Здраей и на теб.....темата я бях зарязал малко понеже нямах много време напоследък.Общо взето с климата няма никакви грижи - чел съм грешки,наблюдавал съм и как си работи - безгрижно.
Оборотите не се люлеят.Просто ги кове на 2000 като е включен климатроника и връщам педала на газта.Аз свикнах да бия 2-ра и леко със спирачка да ги свалям ама....не е най-гениалното решение.
Засега не я закачам понеже я карам всеки ден и ако я шашна нямам с каво да се движа (трябва на бензин) и за да я сръчкам трябва да ми остане малко време.Иначе да открия баланса между двете врътки се се струва почи невъзможно без някакъв анализатор или поне да знам коя накъде да въртя.
Общо взето лошото е,че моторчето за ПХ постоянно ми променя оборотите като въртя страничната врътка на изпарителя.Все пак това му е работата и аз малко не мога да разбера какво точно правя.А след това пък колата пак си има ряз понеже ламбда контрола си регулира отгоре кранчето - колкото и да я въртя ефекта остава скрит под действието на ламбда контрола и моторчето за ПХ.
Все пак ще я мъча и каквото стане.
Благодаря!




svilen5
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

обороти

Мнениеот svilen5 » Сря 13 фев 2008 8:02


здравей
за по прецизна настройка, изключи ламбда контрола, вържи един мултицет(руски-стрелкови) или осцилоскоп паралелно на ламбда сондата и отрегулирай сместа-ламбдата да е в предела при всички обороти, след товазакачи контрола и се наслаждавай на шофирането
чао


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 14 фев 2008 2:04


Еми да де ама.....сега се прокрадва идеята,че има проблем с изпарителя - при каквато и да е настройка си мени сам настройката (ламбда контрола беше разкачен) и първо трябва да го мъча него за да видя дали не е там проблема.....макар че е чисто нов :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта