Токов проблем на Б-3-ка

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
rado_box
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Токов проблем на Б-3-ка

Мнениеот rado_box » Пон 11 фев 2008 15:11


Вече няколко пъти колата ми прави един номер.Пада ми целия акумолатор,няма ток дори за часовника.Зареждам си го аз и на следващата сутрин всичко е ОК.След една седмица -отново същия номер!Меря аз консумацията на ток на изгасена кола и от няколко опита ми отчете най-висока стойност от около 0.34А(340 mА).Иначе нормално отчитах 0.02-0.03А.Предполагам,че и ма някаква утечка или нещо такова.Ако можете да ме упътите ,как да намеря проблема или поне в каква последователност да работя,ще ви бъда благодарен.




Milanoff

Мнениеот Milanoff » Пон 11 фев 2008 15:54


Може да е от много работи, аларма, касетофон, може да има протъркана изолация някъде и т.н. Като не го прави постоянно такъв проблем доста трудно се отстранява, поразгледай кабелите за оголено, по възможност вечер разкачай възможните консуматори докато не намериш откъде е.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 11 фев 2008 16:11


340mA е приблизително 4W. Да не е някоя лампичка някъде?


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пон 11 фев 2008 16:54


Да не би да я караш колата по 2-3 км, акумулатора да е стар и просто да не успява да се зареди ? На баща ми джетата е същата работа в момента, а аз докато я карах нямаше проблем и 2 седмици да седи, но аз я карах по 20-ина км поне на излизане.

Поздрави.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пон 11 фев 2008 19:47


Колега , тази стойност си я определил като най-висока, но да не би да е моментна, т.е. държи ли постоянно 340мА или само като закачиш уреда в началото?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 11 фев 2008 19:50


а колко зарежда?


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 11 фев 2008 22:09


Колега моя съвет е да вземеш нов акомолатор от някой приятел.Пробвай с него дали ще е така за да отхварлиш възможноста твоя акомолатор да е заминал.


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Вто 12 фев 2008 12:01


:roll: Виж лампичката на жабката, да е оставена да свети постоянно, включен мигач при неработещ двигател, тогава той изпълнява ролята на габарит и т.н. които колегите изброиха. След това минавай на варианта акумулатор.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 12 фев 2008 12:17


kibo_tom_8440 написа::roll: Виж лампичката ...

... и в багажникааа.... :012:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 13 фев 2008 10:15


Абе тя лампичката в жабката работи само на контакт.
Поне при мен (B3) е така. Така че едва ли е тя. По-скоро плафон в купето или нещо такова.


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Сря 13 фев 2008 11:18


:lol: Ако е плафон в купето или е лампичката в багажника/ако е комби/ то ще се вижда и то добре през тъмните часове и човека би забелязал това. Има скрита консумация или акумулатора вече не го бива-не може да устиска да държи тока. Можеш да го пробваш като си размените акумулаторите между приятел и оттам вече да съдиш коя кола не е добре.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Сря 13 фев 2008 11:27


Пробвай да изключиш радиото(до го извадиш физически) и тогава пак измери консумацията при затворени врати и изключен датчик на предният капак! :wink:


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 13 фев 2008 19:16


Колега, всички до тук са дали вероятните предположения за проблема, лошото е че не се проявява постоянно. Не знам какво да кажа освен че това е нещо с мощност около 4 вата. Помисли какво може да консумира толкова, макар че може да е доста неща. Започни с радиото. Ако го хванеш следващия път започни да вадиш предпазителите един по един докато консумацията падне, така поне ще може да се каже от къде е проблема, макар че на някои предпазители са свързани по няколко консуматора.
Успех


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 15 фев 2008 12:28


колега ако имаш аларма погледни и нея,на мен проблема ми идваше от алармата и мисля че консумацията беше колкото твоята,а лампичката в жабката е само на контакт при б3


prangov
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Токов проблем на Б-3-ка

Мнениеот prangov » Нед 17 фев 2008 21:55


rado_box написа:Вече няколко пъти колата ми прави един номер.Пада ми целия акумолатор,няма ток дори за часовника.Зареждам си го аз и на следващата сутрин всичко е ОК.След една седмица -отново същия номер!Меря аз консумацията на ток на изгасена кола и от няколко опита ми отчете най-висока стойност от около 0.34А(340 mА).Иначе нормално отчитах 0.02-0.03А.Предполагам,че и ма някаква утечка или нещо такова.Ако можете да ме упътите ,как да намеря проблема или поне в каква последователност да работя,ще ви бъда благодарен.
Колега,имах подобен проблем и майстора при когото отидох го откри много бързо.Оказа се ,че панела на касетофона ми е бил консуматор и за това на 1-2 дни ми пада акумулатора.Опитай може и при теб да е подобен случай.Успех



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: amnesty и 34 госта