Букса за Борд Компа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
volkswagen_bulgaria
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот volkswagen_bulgaria » Вто 12 фев 2008 18:00


пи4ове като сте толкова навутре в нештата може ли да ви попитам какво зна4ат символите на Г3 като се даде на контакт се исписва IN 00 а след месец запо4на да пише IN 02 какво зна4ат тези символи ниакои мойе ли да обясни




Потребителски аватар
ATD
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: v dvijenie

Мнениеот ATD » Вто 12 фев 2008 18:11


volkswagen_bulgaria написа:пи4ове като сте толкова навутре в нештата може ли да ви попитам какво зна4ат символите на Г3 като се даде на контакт се исписва IN 00 а след месец запо4на да пише IN 02 какво зна4ат тези символи ниакои мойе ли да обясни

Значи да си направиш труда да поглезиш автомобила или да идеш на майстор да ти вземе някой лев и коригира така наречената инспекция да не светва всеки месец . :roll:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 12 фев 2008 18:39


volkswagen_bulgaria написа:пи4ове като сте толкова навутре в нештата може ли да ви попитам какво зна4ат символите на Г3 като се даде на контакт се исписва IN 00 а след месец запо4на да пише IN 02 какво зна4ат тези символи ниакои мойе ли да обясни



има тема за това, преди да се регистрирам изчетох всички теми и мнения, много неща научих от тук, и това е едно от тях.
прочети, това е от колега от форума:
Има 5 неща, които може да се появят на екранчето за дневния километраж (при подаване на контакт преди да запалите):

IN00 - всичко е наред.
IN01 - инспекция поради изтичане на определено време (преглед по колата).
IN02 - инспекция след определен пробег.
OEL1 - смяна на масло след определен пробег.
OEL2 - смяна на масло поради изтичане на определено време.

Значи тези неща си ги нагласяш ти, за да ти напомнят. Например:
Аз си нагласям IN01 на 6 месеца и като светне си преглеждам ходовата част; IN02 на 10.000км и като светне - основен преглед по колата (всичко!); OEL1 - на 10.000км - за смяна на маслото; OEL2 - на 12 месеца - пак за смяна на маслото, защото дори и да не се кара, сляд около година си губи свойствата.

Ако не ти се занимава да ги нагласяш тези неща и те дразни да се включват, просто ги направи на много големи цифри и готово (мисля, че максимума беше 30.000км или повече даже)! Но не е препоръчително.

Как се нагласят? Има 2 начина, но ти казвам по-простия:
Даваш на контакт и в същото врема задържаш натиснато копчето за нулиране на дневния километраж, а с другата ръка с един химикал натискаш копчето на часовника за минутите (долното). Така влизаш в "сервизен режим". След това се работи с 2 копчета, едното е това за нулиране на дневния километраж, а другото - копчето на часовника за минутите (долното). С първото сменяш:
IN01 -> IN02 -> OEL1 -> OEL2. А с другото влизаш в съответното меню. След като влезеш - с първото от копчетата въртиш месеците или километрите съответно, а с другото потвърждаваш и излизаш. Накрая махаш контакта и готово.
Другия начих е описан в някакъв руски сайт, ама е по-труден и със същия ефект.

Съветвам като си смениш маслото да си нагласиш съответно OEL1 и OEL2, а сам ще прецениш какъв смисъл да заложиш в инспекциите IN01 и IN02. Аз примерно на IN01 си проверявам ходовата част, а на IN02 правя обстоен преглед на колата. Че по нашите пътища...


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Сря 13 фев 2008 10:54


racing_team_vidin написа:
policevidin написа:Боби някъде из форума мернах МФА за 20 тина лева> Потърси!!


лоста с MFA или друго не те разбрах :?:



да бе лоста с МФА то,продаваше го някои от форума!!!

tuk


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 14 фев 2008 0:38


policevidin написа:
racing_team_vidin написа:
policevidin написа:Боби някъде из форума мернах МФА за 20 тина лева> Потърси!!


лоста с MFA или друго не те разбрах :?:



да бе лоста с МФА то,продаваше го някои от форума!!!

tuk


ей, вземи чети малко, това е за passat G60, човека го е написал на български, а иначе лоста с MFA за голф/венто струва ~30-40лв. втора ръка :roll:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Чет 14 фев 2008 9:58


racing_team_vidin написа:
policevidin написа:
racing_team_vidin написа:
policevidin написа:Боби някъде из форума мернах МФА за 20 тина лева> Потърси!!


лоста с MFA или друго не те разбрах :?:



да бе лоста с МФА то,продаваше го някои от форума!!!

tuk


ей, вземи чети малко, това е за passat G60, човека го е написал на български, а иначе лоста с MFA за голф/венто струва ~30-40лв. втора ръка :roll:

че то лостчетата не са ли еднакви за всички VW :roll:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 14 фев 2008 11:07


че то лостчетата не са ли еднакви за всички VW :roll:[/quote]


голф 3, венто, и пасат B4 са еднакви. Това е B3 лоста е по ръбест иначе става, виждал сам венто с лост от пасат В3 копчето за авариините е по-малко от оригиналното.


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavlikianov » Чет 14 фев 2008 14:04


racing_team_vidin написа:
pavlikianov написа:По въпроса за темпомата има цяла тема и не се тормозете да търсите оригиналния лост защото ако си намерите от MFA и го разглобите може да го вградите в лоста на чистачките и единственното по което си личи е че се обръщат символите нарисувани на лоста. Триете ги и получавате оригиналния лост . А по повод монтиране на MFA на коли който нямат не бъдете сигурни че не става, е не става без да се смени таблото и без лоста за управление но сега с един човек работим върху този проект и когато стане ще обясня подробно!


темпомата работи от доста време, пак с българска ръка, но според мен стана доста добре, а за MFAто таблото мисля не се сменя имам схема на буксата на таблото(28pin) и има изводи/ входове (незнам точно как работи) за MFA ако ти върши работа схемата,да тия пратя. дисплея си е универсален
П.П Не мога все още да качвам снимки тук


Не съм много сигурен че дисплея е универсален, поне на Голф 2 съм се заглеждал и мисля че има разлика, дай схемата да я погледнем с моя човек и ако това което искаме е възможно ще се постарая да ощастливя всички мераклий! Ако не можеш да пращаш тук дай на chocho_pav@abv.bg


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavlikianov » Чет 14 фев 2008 15:16


Колега, това което си ми го пратил мисля че ще е много полезно но почти съм сигурен че без смяна на таблото няма да стане, ще се поровя тези дни и ще пиша какъв е резултата!


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 15 фев 2008 12:31


pavlikianov написа:Колега, това което си ми го пратил мисля че ще е много полезно но почти съм сигурен че без смяна на таблото няма да стане, ще се поровя тези дни и ще пиша какъв е резултата!


ако има нещо викай насреща сме! :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта