Колега искаш да кажеш ,че имаш цялата мощност от 90к.с. още при 2500об/минjoker написа:1.6 AFT макс.въртящ момент при 3500 об
1.8 ABS макс.въртящ момент при 2500 об
Ами това обяснява всичко и ненужно да се спори защо слънцето изгрява от изток....всяка скоростна кутия е разчетена в зависимост от оборотите при които се достига макс.въртящ момент..
А динамиката в различния диапазон на оборотите също е пряка последица от това....
А иначе истината е,че всеки харесва колата която кара и именно заради това я кара и не я продава......всеки е намерил това което му е необходимо в дадения модел и е естествено да си го хвали...
Голф 1.6 101 к.с. Въпроси
-
G60
ABS има по висок въртящ момент на по ниски обороти(145/2500) в сравнение с AEK(135/4400) , освен това 10-те коня разлика в полза на AEK са нищожна разлика и почти не се осещат.Във вървежа над 100км почти няма разлика(освен оборотите) но ABS набира по бързо в ниските, което си е важно за карането в града и за разхода, като към всичко това добавим и факта че ABS е по здрав и с по дълаг ресурс(защото потдържа дадена скорост с по ниски обороти) лично аз стигам до извода че ABS/ADZ е по добър двигател но това си е мое мнение.По повод на това кой (върви) по малкова ще кажа че вървежа зависи много от моментното състояние на дадения двигател,според мен два двигателя могат да се сравняват по вървеж са мо ако са в перфектно техническо състояние и при еднакви условия, и двата двигателя са добри щото са VW въпроса е кой по ти ляга на сърцето 
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
scruc написа:webdude написа:
И още нещо ... карай си мотора с под 2000 об/мин постоянно и тоя ресурс ще го видиш през крив макарон
![]()
Ти май ич не си наясно с нещата ама аиде
Наясно съм, че един мотор трябва да се кара в оптимални за него обороти ... искаш да ми кажеш че ако карам моята кола с 1000 об/мин. вместо с 3000 об/мин. двигателя ми ще живее по дълго ли ...
Не отричам че 1,8ми издържа повече ... но това не означава, че колите трябва да се карат само в ниски обороти нормално според мен е да се кара между 2300 / 3500 об/мин ... ако и това според теб не е вярно ...
-
G60
Абе баце ти само на оборот ли го караш тоя АБСgolf_noob написа:1.8 ABS се кара напълно комфортно между 1200-2000 об., наистина как се отразява това на самия двигател не знам.
А карането след 3000об. си е ръчка както и да го погледнеш, не се вписва в понятието "оптимални обороти".

- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Нека обобщя
1,6 АЕК/АФТ
Предимства
+ малко по нисък разход на кориво
+ осезаемо по добро ускорение (особенно при изпреварвания)
+ точно на ръба на по евтиния данък МПС
Недостатъци
- малко по усложнен в сравнение с 1,8
- по неприятен за газификация
- къси скорости (при 100 км/ч е на 3000 об/мин
1,8 ABS/ADZ
Предимства
+ държи на 5-та с около 10км/ч повече отколкото 1,6 Аек/АФТ при едни и съши обороти
+ по разтоварен
+ перфектен за газ
Недостатъци
- винаги ти се иска при изпреварване да върви малко повече
И още нещо ... в което не съм сигурен но ми се струва че АЕК/АФТ ползват същите бутала като при АБС (или поне със същия размер), но с по къс ход от което се и получава по малкия обем. При двата двигателя блока е един и същ.
1,6 АЕК/АФТ
Предимства
+ малко по нисък разход на кориво
+ осезаемо по добро ускорение (особенно при изпреварвания)
+ точно на ръба на по евтиния данък МПС
Недостатъци
- малко по усложнен в сравнение с 1,8
- по неприятен за газификация
- къси скорости (при 100 км/ч е на 3000 об/мин
1,8 ABS/ADZ
Предимства
+ държи на 5-та с около 10км/ч повече отколкото 1,6 Аек/АФТ при едни и съши обороти
+ по разтоварен
+ перфектен за газ
Недостатъци
- винаги ти се иска при изпреварване да върви малко повече
И още нещо ... в което не съм сигурен но ми се струва че АЕК/АФТ ползват същите бутала като при АБС (или поне със същия размер), но с по къс ход от което се и получава по малкия обем. При двата двигателя блока е един и същ.
Последна промяна от webdude на Пет 15 фев 2008 13:19, променено общо 4 пъти.
webdude написа:scruc написа:webdude написа:
И още нещо ... карай си мотора с под 2000 об/мин постоянно и тоя ресурс ще го видиш през крив макарон
![]()
Ти май ич не си наясно с нещата ама аиде
Наясно съм, че един мотор трябва да се кара в оптимални за него обороти ... искаш да ми кажеш че ако карам моята кола с 1000 об/мин. вместо с 3000 об/мин. двигателя ми ще живее по дълго ли ...
Не отричам че 1,8ми издържа повече ... но това не означава, че колите трябва да се карат само в ниски обороти нормално според мен е да се кара между 2300 / 3500 об/мин ... ако и това според теб не е вярно ...
Какво значи оптимални обороти
webdude написа:Нека обобщя
1,6 АЕК/АФТ
Предимства
+ малко по нисък разход на кориво
+ осезаемо по добро ускорение (особенно при изпреварвания)
+ точно на ръба на по евтиния данък МПС
Недостатъци
- малко по усложнен в сравнение с 1,8
- по неприятен за газификация
1,8 ABS/ADZ
Предимства
+ държи на 5-та с около 10км/ч повече отколкото 1,6 Аек/АФТ при едни и съши обороти
+ по разтоварен
+ перфектен за газ
+ с доста по голям ресурс
Недостатъци
- винаги ти се иска при изпреварване да върви малко повече
- къси скорости (при 100 км/ч е на 3000 об/мин)
И още нещо ... в което не съм сигурен но ми се струва че АЕК/АФТ ползват същите бутала като при АБС (или поне със същия размер), но с по къс ход от което се и получава по малкия обем. При двата двигателя блока е един и същ.
Дайте да спреме с тия спорове щото няма смисъл , все пак сме от един отбор

Съгласен съм с теб ... но под определени обороти като караш също си разсипваш двигателя ... а много хора правят именно това ...
Прав си но в крайна сметка няма цял живот да ги караме тия коли
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
scruc написа:webdude написа:Нека обобщя
1,6 АЕК/АФТ
Предимства
+ малко по нисък разход на кориво
+ осезаемо по добро ускорение (особенно при изпреварвания)
+ точно на ръба на по евтиния данък МПС
Недостатъци
- малко по усложнен в сравнение с 1,8
- по неприятен за газификация
1,8 ABS/ADZ
Предимства
+ държи на 5-та с около 10км/ч повече отколкото 1,6 Аек/АФТ при едни и съши обороти
+ по разтоварен
+ перфектен за газ
+ с доста по голям ресурс
Недостатъци
- винаги ти се иска при изпреварване да върви малко повече
- къси скорости (при 100 км/ч е на 3000 об/мин)
И още нещо ... в което не съм сигурен но ми се струва че АЕК/АФТ ползват същите бутала като при АБС (или поне със същия размер), но с по къс ход от което се и получава по малкия обем. При двата двигателя блока е един и същ.
Дайте да спреме с тия спорове щото няма смисъл , все пак сме от един отбор
ама готин ... аз тва не съм го отричал ... просто исках да кажа и на теб и на другите, че прекалено ниските обороти също не са добри ... както и да спрете да твърдите, че разлика във върежа видите ли реално нямало
- golf_noob
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 02 авг 2007 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
G60 написа:Абе баце ти само на оборот ли го караш тоя АБСgolf_noob написа:1.8 ABS се кара напълно комфортно между 1200-2000 об., наистина как се отразява това на самия двигател не знам.
А карането след 3000об. си е ръчка както и да го погледнеш, не се вписва в понятието "оптимални обороти".Аи сега да ми кажеш как я караш тая кола на 5-та в града с 1200.об а дори и с 2000об по баирите
Щото мен малко ме съмнява, а според вашите изказвания на 2500об/мин имате максимален въртящ момент и максимална мощност
Айде де. То това АБС дизел ли беше?!?
Ейй, не написах че говоря за градско, веднага се хвана
Иначе 5-та , само след 2800 и 80км/ч, по баир на 3000об.
За скромния ми опит - толкоз
На 2000об, на 4-та са точно 60км/ч (при моя 16 годишен тинейджър), което е над максималното което е допустимо в града
Айде и аз да напиша мнение:
Подчертавам, не съм карал друг модел Голф. Карал съм само АЕК 1,6 101 коня, вече 1,5 години.
Общо взето смятам, че е мн надежден автомобил, стабилен и пъргав при изпреварване.
Но според мен има 1 недостатък-разхода при градско каране е по-висок. Но все пак 101 коня са си 101 коня. Искат си повече гориво и това е. От газифициране се отказах засега, карам си я на бензин.
Подчертавам, не съм карал друг модел Голф. Карал съм само АЕК 1,6 101 коня, вече 1,5 години.
Общо взето смятам, че е мн надежден автомобил, стабилен и пъргав при изпреварване.
Но според мен има 1 недостатък-разхода при градско каране е по-висок. Но все пак 101 коня са си 101 коня. Искат си повече гориво и това е. От газифициране се отказах засега, карам си я на бензин.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
G60 написа:Колега искаш да кажеш ,че имаш цялата мощност от 90к.с. още при 2500об/минjoker написа:1.6 AFT макс.въртящ момент при 3500 об
1.8 ABS макс.въртящ момент при 2500 об
Ами това обяснява всичко и ненужно да се спори защо слънцето изгрява от изток....всяка скоростна кутия е разчетена в зависимост от оборотите при които се достига макс.въртящ момент..
А динамиката в различния диапазон на оборотите също е пряка последица от това....
А иначе истината е,че всеки харесва колата която кара и именно заради това я кара и не я продава......всеки е намерил това което му е необходимо в дадения модел и е естествено да си го хвали...ми то АБС бил голяма хала тогава
Отвори си учебника по физика и прочети каква е разликата между максималния въртящ момент и максималната мощности каква е връзката им с оборотите при които се достигат!
Отново цитирам radotom с неговата сентенция
Максималната мощност продава колата, а максималният въртящ момент печели състезания!
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
http://vettenet.org/torquehp.html
http://www.largiader.com/articles/torque.html
Joker ... Престани да се шегуваш и прочети малко
И незнам кои точно състезания е спечелил въртящия момент
Въртящият момент и мощноста са две неразделно свързани неща !
http://www.largiader.com/articles/torque.html
Joker ... Престани да се шегуваш и прочети малко
И незнам кои точно състезания е спечелил въртящия момент
Въртящият момент и мощноста са две неразделно свързани неща !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта